وبلاگ

انتخاب لوستر مناسب برای سقف کوتاه

لوستر برای سقف کوتاه پرنور

نورپردازی و روشنایی در همه محیط‌ها از جمله فضاهای داخل خانه دارای اهمیت زیادی است. نباید این تصور ایجاد شود که منظور از نورپردازی مناسب، استفاده از یک لامپ پر نور برای خانه یا محل کار است.

برای نورپردازی مناسب و اصولی نوع سبک دکوراسیون‌های داخلی و طراحی آن در زیبایی و یا زشتی نمای دکوراسیون‌ها بسیار تاثیرگذار است.

پس با انتخاب یک خرید لوستر مناسب برای سقف کوتاه مناسب می‌توان فضای دلپذیر و لوکسی با نورپردازی ایجاد کرد. این مقاله در مورد لوستر برای سقف کوتاه پرنور مطالب را برای شما بیان می‌کند.

هدف از خرید لوستر

برای اقدام به خرید یکی از انواع مختلف لوسترها باید بدانید که به چه منظوری می‌خواهید، لوستر را تهیه کنید. البته چه هدفی بهتر و باارزش‌تر از زیباتر کردن و نورپردازی برای زیبایی خانه می‌تواند باشد.

زمانی که انواع مختلف لوسترها را مشاهده می‌کنید، انتخاب یک لوستر برای سقف کوتاه پرنور کمی سخت و مشکل است. البته لوسترها فقط یک ابزار کاربردی و منبع نورپردازی در خانه نیستند؛ بلکه یک ابزار و المانی هستند که در تزیین دکوراسیون و زیبایی آن موثر است.

در مقابل اهمیتی که لوسترها روی زیبایی دکوراسیون‌ها دارند، باید به نکته‌هایی هم توجه کرد که تا چه زمانی می‌توانید از زیبایی این لوسترها استفاده کنید تا نیاز به تغییر دکوراسیون نداشته باشید.

اگر مستاجر هستید نباید سراغ لوسترهای گران‌قیمت و حتی ظریف بروید، باید لوسترهای انتخاب کنید که سبک باشند و نصب آن راحت و ارزان‌تر باشد.

| در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید |

لوستر برای سقف کوتاه

تنوع لوسترها در بازار با انواع سبک‌ها و جنس‌ها زیاد است. هر کدام از لوسترها برای مکان و فضاهای خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرد. لوستر برای سقف کوتاه پرنور از وسایل و ابزار بسیار مهم در نورپردازی‌ها است که دارای محبوبیت زیادی بوده و تقاضا برای آن زیاد است.

لوستر برای این فضاها در انواع مختلفی ساخته و تولید می‌شود. مانند لوستر سقفی، لوستر آویز و آباژوری که هر کدام نیاز افراد را برآورده می‌کند.

لوستر آویز برای سقف کوتاه مثل یک چراغ تزیینی زیبا عمل می‌کند و حتی استفاده آن در انواع سقف‌های کاذب محبوبیت دارد و دارای تنوع بسیار زیادی است که مشتریان به‌دلخواه می‌توانند انتخاب کنند.

از لوسترهای سقفی برای اتاق‌خواب، نشیمن و حتی پذیرایی‌ها می‌توان استفاده کرد. از جمله لوستر برای سقف کوتاه می‌توان به مدل کریستالی و کریستالی مدرن هم اشاره کرد.

البته از لحاظ شکل و جنس تفاوت خاصی با هم ندارند و از مدل‌های معروف در سقف‌های کوتاه هستند که به‌راحتی می‌توان با سبک‌های دکوراسیون‌های مدرن هماهنگ کرد.

| درباره ایران لوستر بیشتر بدانید |

انواع لوستر برای سقف‌های کوتاه

این منابع مهم نورپرداز در انواع مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام مناسب محیط خاصی هستند و بازار مخصوص برای فروش لوستر برای سقف‌های کوتاه هم وجود دارد. از نکات مهمی که برای انتخاب لوستر برای سقف کوتاه پرنور باید در نظر گرفت، تناسب بین لوستر و ارتفاع سقف است.

مثلا لوستر با آویز بلند مناسب سقف‌های کوتاه نیست؛ زیرا باعث می‌شود سقف کوتاه‌تر دیده شود. لوسترهای مناسب برای سقف‌های کوتاه شامل موارد زیر می‌شوند:

لوستر سقفی

از گزینه‌های مناسب برای سقف‌های کوتاه و از جمله رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین لوسترها هم محسوب می‌شود. لوستر سقفی دارای اندازه و طرح‌های مختلفی است که می‌توان به‌راحتی آن را کوتاه یا بلند کرد.

لوستر دیوارکوب

یکی دیگر از نمونه‌های لوستر مناسب سقف‌های کوتاه و حتی مکان‌های کوچک، لوسترهای دیوارکوب هستند که نورپردازی بسیار خوبی دارند و محیط را به‌درستی روشن می‌کنند.

طوری طراحی شده‌اند که فضای کمتری را هم اشغال می‌کنند و دارای تنوع زیادی هستند که می‌توان با دکوراسیون‌های مختلف آنها را هماهنگ کرد.

لوستر سقفی توکار

این مدل لوسترها به طور کل لوستر برای سقف کوتاه پرنور محسوب می‌شود و در سقف نصب شده و مناسب مکان‌هایی است که دارای سقف کوتاهی هستند.

لوستر جزیره

این مدل لوستر هم بیشتر برای محیط آشپزخانه‌ها مناسب است و به دلیل اندازه کوچک و طرح ساده‌ای که دارد از نمونه بهترین لوسترها برای سقف کوتاه پرنور شناخته شده‌اند.

این لوسترها را می‌توان به‌راحتی تنظیم کرد و خطای دیدی که ایجاد می‌کند، معمولا فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. این لوسترها بیشتر مناسب دکوراسیون‌های مدرن هستند.

لوسترهای مناسب سقف‌های کوتاه

با توضیحاتی که در مورد انتخاب لوستر برای سقف‌های کوتاه داده شد، متوجه شدید که ارتفاع لوسترهای سقفی باید کمتر از ۵۰ سانتی‌متر باشد. از نمونه‌های مناسب لوستر برای سقف کوتاه پرنور را برای شما معرفی می‌کنیم.

شما می توانید از لوستر چوبی هم استفاده کنید.این لوسترها عبارت‌اند از:

لوستر سقفی برنزی سه شعله

اگر به دنبال خرید لوستر با سبک دکوراسیون کلاسیک هستید که هم جمع‌وجور باشد و هم شیک، لوستر سقفی برنزی می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.

لوستر دارای سه شعله برنزی است که در انتهای آن لامپی وصل شده و ارتفاع آن هم کمتر از ۲۵ سانتی‌متر است. می‌توان با دیگر وسایل خانه آن را به‌راحتی هماهنگ کرد.

لوستر سقفی کریستالی ریموت‌دار

این لوستر هم مناسب سقف‌های کوتاه است که دارای ارتفاع کم بوده و درعین‌حال بسیار زیبا و جذاب است. ارتفاع آن ۲۸ سانتی‌متر بوده و تفاوت زیادی با مدل سقفی برنزی ندارد؛ ولی به دلیل داشتن ریموت توانایی کنترل از راه دور را می‌توان ایجاد کرد و دیگر نیازی به ابزار و وسایل اضافی ندارد. ریموت با لوستر عرضه می‌شود.

لوستر سقفی ال‌ای‌دی

یکی دیگر از مدل‌های لوستر برای سقف کوتاه که دارای سبک مدرن و جلوه خاص و زیبایی است. این لوستر هم با ریموت تنظیم و از لامپ‌های ال‌ای‌دی در این لوسترها استفاده می‌شود درحالی‌که فضای کمی را اشغال می‌کند، دارای نورپردازی زیاد و خوبی است.

این مدل لوستر سقفی ال ای دی در طرح‌های بسیار متنوع تولید می‌شود و این تنوع زیاد طوری است که تمام سلیقه‌ها را جوابگو است.

تاثیر رنگ لوستر در سقف کوتاه

برای ساخت لوسترها از مواد، طرح، رنگ‌های متنوع، مصالح و ابزارهایی مانند کریستال، فلزهای تزیینی و سنگ برای تزیین در طراحی این لوسترها استفاده می‌شود. در انتخاب لوستر باید لوستری را انتخاب کنید که با رنگ‌های دکوراسیون‌های داخلی خود هماهنگ باشد.

تمامی مواد و ابزاری که در این لوسترها استفاده می‌شود، باید با طراحی داخلی خانه‌مانند پرده‌ها، دیوار، مبلمان و… هماهنگی داشته باشد.

زیرا از جمله المان‌هایی است که دیربه‌دیر به فکر تعویض آن هستیم. در سقف‌های کوتاه معمولا از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود؛ زیرا موجب می‌شود که فضای موردنظر بزرگ‌تر و گسترده در دیده شود؛ اما رنگ‌های تیره عکس این مورد را جلوه می‌دهد.

تهیه لوستر چسبیده به سقف برای چه مکانی مناسب است؟

برای اینکه یک روش مناسب برای انتخاب لوستر برای سقف کوتاه پرنور داشته باشید، می‌توانید از لوسترهای چسبیده به سقف بهره ببرید که یکی از ابزارهای مهم در نورپردازی‌ها محسوب می‌شوند. به دلیل زیبایی که دارند، طرفداران بی‌شماری را هم داراست.

در زمان خرید این گونه لوسترها باید به کیفیت محصول توجه کنید؛ زیرا این لوستر آویز از موادی مانند کریستال، آلومینیوم، چوب و فلز ساخته می‌شوند.

این مدل لوسترهای سقفی در ایران تولید می‌شوند و دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند. در میان لوسترهای چسبیده به سقف، لوسترهای فلزی دارای تنوع و مرغوبیت بیشتری هستند که اکثر افراد خواهان خرید این‌گونه لوسترها می باشند.

با انتخاب لوسترهای چسبیده به سقف می‌توانید آن‌ها را در آشپزخانه یا پذیرایی استفاده کنید که هم از نورپردازی آن بهره ببرید و هم دکوراسیون داخلی خود را تزیین کنید.

سخن آخر

از رایج‌ترین نوع لوستر در دکوراسیون‌های داخلی لوسترهای سقفی هستند که در شکل و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و قابلیت کوتاه و بلندشدن آویز در هر ارتفاعی از سقف را دارند. پس با وجود این لوسترها در هر مکان یا سقف کوتاهی که دارید، لوستر مناسب که بتوانید با وسایل خود هماهنگ کنید وجود دارد.

خرید لوستر

اگر  در محل زندگیتان فروشگاه معتبری را نمیشناسید و یا فروشگاه مورد نظر، لوستر مناسب و باب سلیقه شما را ندارد میتوانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر فروش لوستر مراجعه کنید و لوستر مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید.

یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لوستر، “ایران لوستر” است که دارای اعتبار بالا و سابقه طولانی در این زمینه است به طوری که میتوانید از میان تنوع بالای محصولات با خیال راحت خرید کنید. این فروشگاه دارای لوستر های متنوعی است به طوری که همه افراد با سلیقه های متفاوت میتوانند لوستر متناسب با سلیقه خود را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *