وبلاگ

محبوب ترین لامپ هالوژن های ارزان قیمت بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

مزایای لامپ هالوژن ارزان قیمت

همانطور که می دانید روشنایی ضروری ترین نیاز رای ما در دنیای امروزی می باشد. با توجه به این نیاز که وجود دارد لامپ ها به شدت مورد توجه قرار می گیرند. از آنجایی که پرداخت هزینه و تعرفه آن زیاد است همه ما در نظر داریم که برای بهبود این مشکل از لامپ های کم مصرف استفاده کنیم و در عین حال لامپ هایی که استفاده میکنیم توان خوبی داشته باشند.

لامپ های هالوژن از محبوب ترین لامپ های دنیای امروز است . زیرا ظاهری مشابه لامپ های قدیمی داشته اما از فناوری ال ای دی  در آن استفاده شده است. و همچنین نسبت به لامپ های قدیمی طول عمر و مصرف انرژی مطلوبی دارد.

در این محتوا سعی داریم که با توجه به نیازهای شما مزایای لامپ هالوژن ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم تا انتخاب بهتر و درست تری داشته باشید.

لامپ هالوژن ارزان قیمت چیست؟

همانطور که میدانید در لامپ های گذشته از فناوری رشته ای استفاده می شده است. اما امروزه برای ساخت لامپ ها از این تکنیک استفاده نمی کنند لامپ های هالوژن قدیمی دارای گازهای فشرده خنثی و همچنین گاز های هالوژنی مثل ید و برم  بودند.

در داخل محفظه لامپ های قدیمی از تنگستن استفاده میشده است. باید به این نکته توجه داشته باشید که مقدار هالوژنی که در لامپ های هالوژنی استفاده می شود باید با ولتاژ ورودی آن متناسب باشد. اگر ولتاژ ورودی زیاد باشد باعث میشود رشته تنگستن تبخیر گردد. حتی اگر اگر مقدار هالوژن در آن کم باشد لامپ به رنگ سیاه تبدیل می شود.

در مقابل اگر ولتاژ ورودی کم باشد و مقدار هالوژن داخل لامپ زیاد باشد لامپ می شکند امروزه از فناوری ال ای دی در لامپ های هالوژن ارزان قیمت استفاده می‌کند که هم بازده بهتر و هم هزینه های جانبی آن کاهش یافته و قیمت آن کمتر میشود.

از این محصول در لوستر سقفی ال ای دی استفاده می شود.

کاربرد لامپ هالوژن ارزان قیمت چیست؟

مزایای لامپ هالوژن ارزان قیمت برای سقف کناف استفاده می شود که باعث زیبایی خوبی در فضای مورد نظر خواهد شد. زمانی که از لامپ های هالوژن استفاده می کنید به دکوراسیون خود زیبایی و جذابیت فوق العاده ای می دهید.

برای سقف کناف از انواع مختلف این لامپ ها استفاده می شود. این لامپ ها در طراحی های لوکس و فوق العاده داخلی منازل خانه کافه رستوران و غیره استفاده می شوند.

در برخی از فروشگاه ها برای اینکه محصولی را تبلیغ کنند از لامپ هالوژن ارزان قیمت استفاده می کنند. اگر به مغازه های طلافروشی دقت کرده باشید از لامپ های هالوژنی برای جلوه دادن به جواهرات استفاده می کنند.

| در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید |

مزایای لامپ هالوژن ارزان قیمت چیست؟

اولین مزیت لامپ هالوژن ارزان قیمت هزینه نسبتاً کم آن میباشد. این لامپ ها به قدری کم مصرف هستند که در مصرف انرژی به شدت صرفه جویی خواهد شد و در نتیجه هزینه های برق شما کاهش خواهد یافت.

دومین مزیت مربوط به کیفیت نور لامپ هالوژن میباشد. کیفیت لامپ هالوژن رنگی و غیر رنگی بسیار خوب است. زیرا نور را به شکل یکنواخت در محیط می پراکند و همین موضوع باعث می‌شود که این لامپ ها نسبت به لامپ های دیگر در محیط کار و خانه محبوبیت داشته باشند.

مورد دیگر در رابطه با لامپ هالوژن امکان تنظیم نور آن می باشد شما می توانید نور ساطع شده را کم و زیاد کنید، در داخل آنها امکان دیمر کردن وجود دارد. این نام ها از لحاظ سایز بسیار کوچک می باشند و در نتیجه در کاربرد های منحصر به فرد نیز استفاده می شود.

مثلاً تعبیه لامپ های هالوژن در پروژکتور ها یکی از کاربرد هایی است که به دلیل کوچکی آن مورد استفاده قرار می گیرد. آخرین وضعیت لامپ هالوژن تنظیم درجه نور آن است شما می توانید درجه نور آن را تنظیم کنید و در لوستر ارزان استفاده کنید.

معایب لامپ هالوژن ارزان قیمت چیست؟

بزرگترین عیبی که این لامپ ها دارند این است که تمام اجزای داخل محفظه درون آن دیده نمی شود. در نتیجه تبادل هوا با محیط کاهش یافته و باعث کاهش عمر لامپ هالوژن می گردد.

یکی دیگر از معایب لامپ هالوژن این است که در آن از گاز های سمی استفاده می شود اگر لامپ شکسته شود نباید به آن دست زد. درون لامپ های هالوژن رشته های این گاز ها قرار دارند. اما در لامپ هالوژن ال ای دی این گازها وجود ندارند آخرین عیبی که می توان به لامپ هالوژن نسبت داد حساس بودن آن است، این لامپ ها به روغنی که روی سطح پوست انسان قرار دارد حساس هستند اگر توسط دست زیادی لمس شوند عمر آنها کاهش می یابد .

| درباره ایران لوستر بیشتر بدانید |

قیمت لامپ هالوژن ارزان قیمت

عوامل موثری در تعیین قیمت لامپ های هالوژن تاثیر گذار است. مهمترین عوامل شامل میزان روشنایی توان شرکت سازنده ابعاد و اندازه آنها می باشد قیمت لامپ آن است.

برای لامپ های رشته ای بسیار بیشتر است و با در نظر گرفتن طول عمری که این لامپ ها دارند مصرف انرژی لامپ های هالوژن پایین تر است. در نتیجه می توان گران بودن آنها را با این مزیت خوب توجیه کرد، هالوژن ها قالب‌هایی با طرح، رنگ و شکل های مختلفی دارند. شما می توانید فضای دکوراسیون منزل خود را در نظر گرفته و به تناسب آن لامپ مد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین لامپ هالوژن ارزان قیمت کدام است؟

تمام لامپ های هالوژن ال ای دی که در بازار وجود دارند از دو فناوری اس ام دی یا سی او بی ساخته شدند. از مهمترین تفاوت هایی که در بین لامپ های هالوژن اس ام دی و سی او بی وجود دارد به میزان نوردهی و مصرف انرژی آنها می توان اشاره کرد.

لامپ هالوژن ارزان قیمت کارایی و کاربرد خوبی دارد زیرا فناوری ساخت آن به گونه ای است که تمام مزیت ها را داشته و علاوه بر آن قیمت مناسبی را نیز داراست و مورد مناسبی در لوستر آویز است.

لامپ هالوژن ارزان قیمت چگونه نصب میشود؟

نصب لامپ هالوژن به نوع لامپ و شکل لامپ خریداری شده و همچنین محیط هایی که قرار است آن لامپ نصب شود بستگی دارد.

مثلاً در سقف کناف و آجری قبل از اینکه کناف و آجر ایجاد شود باید سیم کشی لامپ ها گذاشته شود و یا در سقف های موزاییکی و سرامیکی مشابه سقف های آجری باید از قبل این کار انجام گردد.

در سقف های رابیتس باید قبل از اینکه رابیتس و گچ کاری روی آن انجام شود سیم کشی مدنظر برای لامپ هالوژن ارزان قیمت انجام گردد.

می توانید با توجه به مزایای لامپ هالوژن ارزان قیمت محصول موردنظر خود را از فروشگاه لوستر تهیه نمائید.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *