وبلاگ

لوستر کریستالی را با سرکه سیب چگونه تمیز کنیم؟

لوستر کریستالی را با سرکه سیب چگونه تمیز می کنیم

لوستر کریستالی را می خواهید تمیز کنید ؟ این مقاله را تا انتها بخوانید.
زمان خرید آویز مدرن کریستالی که با چیدمان و دکورمان هم خوانی دارد بسیار راضی هستیم و تا مدتی با دیدن آن سر ذوق می آییم، و این موضوع برای میهمانان و اطرافیان هم مشهود است که با دیدن لوستری به این زیبایی و درخشندگی در مورد آن صحبت می کنند و یا سوالاتی را از قبیل کجا خریداری کرده اید و این که چقدر به دکور شما می آید چند گرفتین از شما می پرسند و تا مدت ها در خاطر آن هاست که چه لوستر زیبایی دارید.

اما این زیبایی و درخشندگی و برازندگی کم کم با گذشت زمان کم رنگ تر می شود و زیبایی و درخشندگی جای خود را به کدر بودن می دهد، و از این رو باید برای دوام زیبایی آن اقداماتی انجام دهید که همیشه مانند روز اول شفاف و زیبا باشد و همیشه با دیدن لوستر کریستالی خود از خریدی که کرده اید راضی و خرسند باشید.

اقدامات قبل از تمیز کردن

اولین کار برای این که بتوانید لوسترتان را مثل روز اولش تمیز نگه دارید باید از خودتان بپرسید که چطور لوستر کریستالی را باید تمیز کرد؟ چند وقت یک بار باید لوستر کریستالی تمیز شود که لکه های آن مقاوم نشوند؟ یا لوستر کریستالی را با چه موادی تمیز کنم که درخشندگی سابق را داشته باشد؟

برای پاسخ به این پرسش ها باید بدانید که هر چه تایم تمیز کردن لوستر کریستالی تان نزدیک به هم باشد زودتر تمیز خواهد شد و وقت کمتری را هر بار برای تمیز کردن آن صرف خواهید کرد، اما اینکه با چه موادی آن را تمیز کنیم باید بگوییم با مواد های گوناگونی می توان لوستر کریستالی را تمیز کرد ، از جمله الکل، آب و امونیاک و آب و سرکه سیب که بیشترین تاثیر را بر روی درخشندگی و تمیزی لوستر کریستالی شما دارند، و از چه روشی برای تمیز کردن لوستر استفاده می کنید ، روش باز کردن قطعات لوستر یا نه بدون باز کردن لوستر ان را سر جایی که نصب است تمیز می کنید، در زیر مراحل ذکر شده برای هر دو روش صدق می کند.

ایران لوستر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 لوستر کریستالی را با سرکه سیب چگونه تمیز کنیم؟

در اینجا باید گفت که مراحل مختلفی را باید طی کرد که به جواب و نتیجه ی پرسشتان برسید.

اولین مرحله: آماده کردن وسایل مورد نیاز جهت تمیز کردن لوستر است، از قبیل سرکه سیب، آب، دستمال مناسب، پلاستیک، چهارپایه یا نردبان مناسب ، پتو یا پارچه ضخیم

مرحله دوم : در این مرحله ابتدا کلید برق را خاموش می کنیم و اجازه می دهیم لوستر مان سرد شود، و بعد فیوز برق اصلی را برای اطمینان بیشتر قطع می کنیم زیرا اول ایمنی بعد کار،

مرحله سوم: پهن کردن پتو یا پارچه ی ضخیم زیر لوستر که اگر قطعی از دستتان افتاد آسیب نبیند، و گذاشتن یک نردبان بلند و مناسب،

مرحله چهارم: در این مرحله تمام سر پیچ ها را پلاستیک می پیچیم که آب و مایع به آن ها نفوذ نکند، دقت کنید که فقط سرپیچ ها را بپیچانید،

مرحله پنجم: ترکیب کردن آب و سرکه ی سیب در ظرف مناسب و قرار دادن تمام آویز های کریستالی در مایع مورد نظر و و ظرف را نگه می دارید تا زمانی که احساس کردید درخشندگی کریستال ها برگشته باشد، و هین کاریست که باید انجام دهید و تمام ، اما نکته اینجاست که اگر با لکه داشت با یک دستمال نرم آن ها را می سابیم تا تمیز شوند،

حالا متوجه شدین که لوستر کریستالی را با سرکه سیب چگونه تمیز می کنیم.

 لوستر کریستالی

لوسترها که می دانید از دیرباز تا به امروز به شکل های مختلف مهمان خانه ها بوده اند. اما هر‌ چه پیش تر آمدیم تنوع و جنس لوستر ها افزایش یافت.
این روز ها که در دنیایی از تنوع لوستر قرار داریم، می توانیم به لوستر کریستالی اشاره کنیم که یک لوستر همیشه خاص بوده و هست.

در انواع طرح ها و ابعاد مختلف که در منازل و واحد های تجاری کاربرد ویژه ای دارد، و لوستر کریستال برای دکور های کلاسیک و مدرن کاربرد دارد.
و زیبایی این چنین دکور ها را دو صد چندان خواهد کرد، ابعاد لوستر و میزان استفاده از کریستال های ریز و درشت بسته به هزینه ای است که شما برای خرید یک لوستر می توانید انجام دهید.

لوسترهای کریستال با ورود و نصب در هر مکانی زیبای شگرفی را به محیط خواهند داد.
اما برای حفظ این زیبایی باید اقداماتی انجام شود که زیبایی خود را حفظ کند، اینکه زود به زود لوسترتان را تمیز کنید که همیشه درخشندگی و شفافیت خود را داشته باشد.

تمیز کردن لوستر

این تمیز کردن های زود به زود مانع تجمع گرد و غبار لکه های کهنه می شود، و هر سری راحت تر لوستر تان تمیز می شود.
حال که به بحث تمیز کردن لوستر کریستال امده ایم از این سوال مطرح می شود که لوستر کریستالی را با سرکه سیب چگونه تمیز می کنیم؟
باید در جواب به شما که به صورت مفصل در پاراگراف فوق توضیح داده شده است گفت که سرکه سیب برای پاک کردن کریستال معجزه می کند و ترکیب سرکه سیب و آب و آغشته کن محلول به کریستال ها جوری که مواد از آن ها بچکد بعد از گذشت چند دقیقه کاملا تمیز شده و نیاز نیست که هیچ کار خاصی انجام دهید.

سخن پایانی

لوستر کریستالی که یک لوستر قدیمی به حساب می آید و افراد زیادی طرح نوستالژی آن را دوست دارند.
اما طرح های مدرن و کلاسیکی هم از آن تولید شده و مورد استقبال مخاطبین عزیز قرار گرفته است.
لوستر های کریستالی که بسیار خاص در عین حال ظریف هستند و این ظرافت در کار زیبایی آن ها را دو صد چندان کرده است.
و در مدل های دایره و بیضی و چهار گوش های مختلفی طراحی می شوند، چهار گوش می تواند به صورت مربع باشد یا به صورت مستطیل باشد، و ابعاد آن مختلف است دایره کوچک و بزرگ و چند دایره در دل هم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *