وبلاگ

ویژگی های یک لوستر سقفی خوب

ویژگی های یک لوستر سقفی خوب

در نظر گرفتن باید ها و نباید ها در انتخاب نوع لوستر و فروش لوستر سقفی و همچنین شناخت انواع لوستر سقفی کمک می‌کند تا در نهایت دکوراسیون جذابی داشته باشید. حتی اگر اتاقی با سقف کوتاه دارید لوسترهای سقفی نیز شکل ‌ها و مدل‌ های گوناگونی دارند که انتخاب درست آنها در نورپردازی بهتر که از ویژگی های یک لوستر سقفی خوب است ، کمک کننده خواهند بود.

لوستر سقفی با ارتفاع کم

در فروش لوستر سقفی با ارتفاع کم همانطور که مشخص است لوستر با سقف فاصله کمی داشته و یا کاملا بر روی آن نصب می‌شود. اغلب این مدل‌ها، در اتاق‌ هایی با سقف کوتاه کاربرد دارند که ضمن تامین نور مناسب، سبب می‌شوند سایر عناصر دکوراسیون نیز به خوبی به نظر برسند.

یکی از ویژگی های یک لوستر سقفی خوب است به علاوه نورپردازی صحیح و انتخاب لوستر سقفی کمک می‌کند تا کوتاهی سقف کمتر به چشم آید .

برای ساخت لوستر سقفی از متریال مختلفی استفاده می‌شود که همین متریال تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن آنها برای فضاهای گوناگون است و در فروش لوستر سقفی خیلی کاربرد دارد .

شیشه، کریستال و فلز، سه ماده‌ ی اصلی  هستند که در ساخت لوسترهای سقفی بیشترین کاربرد را دارند البته در ساخت لوسترهای مدرن از پارچه یا دیگر مواد نیز استفاده خواهد شد که گرما بخش دکوراسیون فضا خواهند بود.

اکنون که با مدل و طراحی ‌های مختلف لوستر سقفی آشنا هستید بهتر است با متریالی که در ساخت این لوسترها رایج هستند نیز آشنا شوید. بدون شک تزئینات به کار رفته در لوسترها تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن آنها برای فضای شما خواهند بود.

لوستر های سقفی همانطور که از نامشان پیداست برای اتصال کامل به سقف تولید شده اند. در بسیاری از مکان ها قابلیت نصب آویز بلند برای روشنایی را نداریم. اینجاست که کاربرد لوستر سقفی مشخص می شود.

عوامل زیادی مانند کوتاه بودن ارتفاع اتاق، رفت و آمد مداوم، و توجه به سبک های مدرن و فرار از کلیشه ها در تولید این لوسترها نقش داشته اند. هر خانه دارای اتاق ها و فضا هایی است که در آن نصب لوسترهای سقفی بهترین و گاهی اوقات تنها گزینه برای انتخاب است.

ضرورت نورپردازی مناسب محیط

با راهنمایی های ارائه شده در این مقاله ، می توانید نورپردازی مناسبی را برای فضاهای مختلف در محل کار و منزل خود داشته باشید و دقیقاً بدانید که به چه نوعی از نور احتیاج دارید و بهترین محل قرارگیری لوستر های سقفی برای هر اتاق خانه شما کجاست.

امروزه یکی از راه ‌های به صرفه برای گران قیمت تر نشان دادن دکور خانه نصب لوستر سقفی مدرن است.

اگر می‌ خواهید با یک انتخاب به صرفه، محیط خانه‌ی خود را چندین مرحله زیبا تر و به یاد ماندنی تر کنید لوستر سقفی مدرن به شما کمک خواهند کرد.

این لوسترها طراحی های متنوع و مختلفی دارند و در میان آن‌ها برای هر سلیقه، هر نیاز و هر خانه ‌ای مدل ‌های بسیار زیادی وجود دارد که برای زیباتر کردن خانه تان به شما کمک خواهند کرد.

لوسترها آیتم فوق العاده ای برای چینش خانه و طراحی دکوراسیون محسوب می‌شوند و همین از ویژگی های یک لوستر سقفی خوب است .

علاوه بر تاثیری که خود به تنهایی در میان وسایل دیگر خانه دارند، در به چشم آمدن محیط خانه و دیگر ویژگی ها  نیز موثر هستند.

لوستر سقفی مدرن برای قسمت‌ های مختلف خانه با طراحی های مختلف و به شکل‌ های متنوع برای هر فضایی از خانه شما مناسب هستند.

این لوسترها به شکل‌ های کریستالی، فلزی، طبلی، شمعی و از اندازه های بسیار کوچک تا اندازه های  بزرگ برای سالن‌ های بزرگ وجود دارند.

کاربرد لوستر سقفی

ما میتوانیم از این لوسترها در مکان هایی همچون موارد زیر استفاده کنید :

  • سالن های بزرگ و سالن پذیرایی
  • آشپزخانه و بالای میز نهار خوری
  • اتاق‌ خواب، اتاق کار و راهروها
  • سرویس بهداشتی

لوسترها قابلیت بالایی در گرم کردن هوای فضاهای خانه دارند.

با انتخاب یک لوستر شیک درخشش میز شام خانه تان را به چشم بیاورید، با نور متناسب کیفیت ساعت مفید کارتان را در اتاق کار خود بالا ببرید.  به همین ترتیب با لوستر سقفی مدرن ، معجزه‌ ی نور را در قسمت ‌های مختلف خانه تان تجربه کنید.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

ویژگی لوستر ال ای دی

لوستر ال ای دی از زیر مجموعه های لوستر سقفی می باشد که به دلیل مصرف کم و کارایی در فضا های متفاوت مورد توجه بیشتری قرار  می گیرد. و جز ویژگی های یک لوستر سقفی خوب محسوب میشود . کفی این دسته از لوستر ها به سقف متصل

می شود و جنس آن از استیل ضد زنگ و مقاوم می باشد و در شکل های دایره، مربع و مستطیل تولید می شود. با بهترین مواد اولیه در بازار لامپ های آنها از دو نوع ال ای دی (LED) و سر پیچ می باشند . و بر روی کفی، بین کریستال های آویز نصب شده اند.

اندازه این لوستر ها با ابعاد کفی آنها مشخص می شود که در چندین سایز تولید می شوند. اکثرا لوستر سقفی  ال ای دی (LED) دارای ریموت کنترل و در بعضی از محصولات دارای پخش کننده MP3 می باشند که به وسیله  بلوتوث و اتصال به موبایل یا کامپیوتر موزیک مورد نظر را پخش می کند.

لوستر سقفی ال ای دی ، این سبک از لوستر ها عموما در منازل با دکوراسیون مدرن کاربرد دارند.این لوستر ها از طراحی به روز و اجزایی مرتب و منظم، با تنوعی بالا برخوردار هستند.همچنین مصرف انرژی در آن ها بسیار پایین بوده و همگی این عوامل سبب شده است که این لوستر بسیار محبوب باشند. از این رو میزان تقاضای لوستر LED به نسبت دیگر لوستر ها بسیار بیشتر است. ما قصد داریم در این مقاله به طور اختصاصی به توضیح لوستر های LED بپردازیم.

از این رو در صورتی که قصد خرید لوستر سقفی ال ای دی دارید این مقاله برای شما مناسب خواهد بود.

فروش لوستر سقفی

فروشگاه ها با داشتن ویژگی های یک لوستر سقفی خوب با بیش از یک دهه فعالیت در این زمنیه اقدام به راه اندازی فروش لوستر به صورت آنلاین نیز نموده و مراحل انتخاب تا خرید و تحویل را برای مشتریان قدیم و جدید خود آسانتر کرده است.

این فروشگاه اینترنتی لوستر شامل فروش انواع لوستر ها، آباژور و لامپ ها، انواع ساعت و چراغ های دکوراتیو نموده و به طور قطع میتوان گفت که تمامی نمونه های ترند و پر طرفدار لوستر ها را در فروشگاه اینترنتی لوستر خود به نمایش گذاشته است.

فروش لوستر شاخه ای، فروش لوستر چوبی، فروش لوستر سقفی، فروش لوستر آویز و دیگر چراغ ها از اصلی ترین خدمات فروشگاه ها است.

شما میتوانید با مراجعه به  سایت فروشگاه های فروش لوستر ، از میان محصولات متنوع و پرطرفدار سایت انتخاب های خود را مشخص نموده، و به صورت آنلاین اقدام به خرید نمایید. لازم به ذکر است که بسیاری از لوستر های موجود در وبسایت قابلیت سفارشی شدن و انتخاب تعداد شاخه ها نیز امکان دارد .

هنگام خرید آنلاین لوستر به دارا بودن نماد اعتماد  وبسایت و همچنین وجود پروتکل های امنیتی توجه نمایید، چرا که اعتبار یک فروشگاه آنلاین را نماد اعتماد  مرتبط با آن کسب و کار مشخص می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *