وبلاگ

مناسب‌ ترین لوستر برای دکورهای چوبی

مناسب‌ترین لوستر برای دکورهای چوبی

دکورهای چوبی یکی از محبوب‌ترین دکورها هستند. متریال چوب یک متریال بسیار آرامش‌بخش است و حس خوبی در انسان ایجاد می‌کند. از این رو دکورهای چوبی طرفداران زیادی در دنیا دارند و از گذشته تا به امروز مورد استقبال طیف وسیعی بوده‌اند. لوسترها از جمله مهمترین عناصر در دکوراسیون داخلی هستند که علاوه بر نورپردازی، تاثیر زیادی در زیبایی دارند. در این بخش به معرفی مناسب‌ ترین لوستر برای دکورهای چوبی خواهیم پرداخت و اهمیت وجود لوستر در دکوراسیون داخلی منازل، هتل‌ها، رستوران‌ها و ..‌. را بررسی خواهیم کرد. برای مشاهده و خرید مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین لوسترهای موجود در بازار به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

لوستر چوبی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

لوستر چوبی در گذشته اغلب برای دکورهای چوبی و روستیک به کار گرفته می‌شد. اما در حال حاضر با افزایش تنوع در طراحی این لوسترها، می‌توانید لوسترهای چوبی را با انواع دکوراسیون قدیمی و مدرن ست کنید. این لوسترها بیشتر مناسب دکورهایی با رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و سفید هستند. از لوسترهای چوبی در آشپزخانه‌ها، اتاق خواب‌ها، نشیمن و پذیرایی استفاده می‌شود. همچنین این لوسترها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی که دارای دکوراسیون چوبی هستند نیز به وفور دیده می‌شوند. لوسترهای چوبی طرح‌های بسیار متنوعی دارند. از این رو شما می‌توانید برای انواع دکوراسیون با سبک‌های مدرن، مینیمال و … از لوستر چوبی شاخه‌ای، سقفی و آویز استفاده کنید. برای تهیه مناسب‌ ترین لوستر برای دکورهای چوبی به صفحه اصلی مراجعه کنید.

نکات مهم در خرید مناسب‌ترین لوستر برای دکورهای چوبی

هنگام خرید لوستر باید به برخی نکات توجه کنید. در غیر این صورت از خرید خود رضایت کافی را نخواهید داشت. در این بخش به نکات مهم در خرید مناسب‌ ترین لوستر برای دکورهای چوبی می‌پردازیم.

ارتفاع سقف و ابعاد اتاق از نکات قابل توجه هنگام خرید لوستر هستند. بهتر است برای سقف‌های کوتاه از لوسترهای سقفی یا لوسترهای آویز کوتاه استفاده شود. اندازه لوستر و تعداد لامپ‌های آن نیز با توجه به ابعاد اتاق در نظر گرفته می‌شوند. اتاق‌های کوچک نیازی به لوسترهای بزرگ و روشنایی زیاد ندارند.

هنگام انتخاب رنگ و مدل لوستر نیز به نوع دکوراسیون خود توجه کنید. لوستر مناسب برای دکورهای چوبی باید رنگ و طرحی متناسب با وسایل داشته باشد. برای لامپ‌های به کار رفته در لوستر نیز می‌توانید از انواع لامپ‌های مهتابی و آفتابی استفاده کنید. البته ترکیب لامپ‌های آفتابی و مهتابی جلوه زیباتری به محیط و وسایل می‌دهد. لوسترهایی که جهت شاخه‌های آن‌ها رو به پایین است در مقایسه با لوسترهایی که جهت شاخه‌های آن‌ها رو به بالا است حدود ده درصد نور بیشتری به محیط می‌دهند. این میزان چندان قابل توجه نیست اما برای جبران این ده درصد می‌توانید در لوستر خود از لامپ‌های قوی‌تر استفاده کنید.

معرفی انواع لوستر چوبی

لوسترهای چوبی انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید با استفاده از این لوسترها به دکوراسیون خود جلوه خاصی بدهید. با انواع لوسترهای چوبی آشنا شده و مناسب‌ترین آن‌ها را برای منزل خود انتخاب کنید.

لوستر چوبی کلاسیک معمولا از چوب‌های تیره ساخته شده و پر نقش و نگار است. این لوسترها اغلب دارای فرم منحنی و دایره هستند و برای دکورهای کلاسیک مناسب می‌باشند.

لوستر چوبی مدرن مناسب دکورهای مدرن و مینیمال است. این لوسترها دارای طرح ساده هستند و برای ساخت آن‌ها اغلب از چوب‌های رنگ روشن استفاده می‌شود.

لوستر چوبی روستیک نیز از دیگر لوسترهای چوبی است که دارای طرح‌های قدیمی می‌باشد. دکوراسیون روستیک و سنتی نیز طرفداران خاص خود را دارد. لوسترهای چوبی در گذشته بیشتر برای دکوراسیون‌های با سبک روستیک استفاده می‌شد. اما امروزه با وجود تنوع در طراحی این لوسترها شما می‌توانید از لوسترهای چوبی در انواع دکوراسیون استفاده کنید. برای خرید مناسب‌ ترین لوستر برای دکورهای چوبی همین حالا از طریق سایت اقدام کنید.

اینستاگرام ایران لوستر را دنبال کنید

بهترین جنس چوب برای ساخت لوستر

براب تولید لوسترهای چوبی از چوب‌های متنوعی استفاده می‌شود. اما بهترین جنس چوب برای ساخت لوستر، چوب روس است. این چوب جنس بسیار خوبی دارد، خوش تراش است و در برابر عواملی همچون قارچ و حشرات مقاوم است. همچنین در شهرهای شمالی و جنوبی کشور که میزان رطوبت بالا است به راحتی می‌توانید از این لوسترها استفاده کنید.

لوسترهای چوبی اغلب در رنگ‌های قهوه‌ای تیره، گردویی، فندوقی و سفید موجود هستند. شما می‌توانید رنگ این لوسترها را با توجه به رنگ مبلمان و دکوراسیون خود انتخاب کنید. این لوسترها اغلب دارای رگه‌های چوب هستند. لوسترهایی که بسیار صاف و یکدست هستند به احتمال زیاد از جنس ام دی اف تولید شده و چوبی نیستند. هنگام خرید به این نکته توجه کنید. برای خرید مناسب‌ ترین لوستر برای دکورهای چوبی به ایران لوستر مراجعه کنید.

مقایسه قیمت لوستر چوبی با سایر لوسترها

لوسترهای چوبی در مقایسه با سایر لوسترها از جمله لوسترهایی از جنس کریستال، برنز و … قیمت پایین‌تری دارند. اگر به دنبال یک لوستر مقرون بصرفه برای اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، رستوران، کافی شاپ و … هستید، لوسترهای چوبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همانطور که اشاره کردیم، این لوسترها تنوع بسیار زیادی دارند و برای انواع دکورها و به ویژه دکورهای چوبی مناسب هستند. با خرید لوستر چوبی، مناسب‌ترین لوستر برای دکورهای چوبی خود را انتخاب کرده‌اید. برای مشاهده انواع نمونه‌های لوستر شاخه‌ ای چوبی، لوستر دیواری چوبی و … با قیمت‌های مناسب به صفحه اصلی سایت ایران لوستر مراجعه کنید.

خرید مناسب‌ترین لوستر برای دکورهای چوبی از ایران لوستر

ایران لوستر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ، به بزرگ‌ترین و متنوع ترین فروشگاه اینترنتی لوستر تبدیل شود. با ورود به این فروشگاه با انواع لوسترها در شکل‌ها اندازه‌ها و طرح‌های متنوع رو به رو خواهید شد. برای خرید مناسب‌ ترین لوستر برای دکورهای چوبی به صفحه اصلی مراجعه کنید. انواع لوسترهای چوبی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در این سایت موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *