وبلاگ

مشخصات بهترین ساعت‌های دیواری 

مشخصات بهترین ساعت دیواری

مشخصات بهترین ساعت‌های دیواری 

برای اینکه ساعتی از برندهای معروف را تهیه کنید، ابتدا باید با مشخصات ساعت‌های خوب آشنا شوید. از جمله مشخصات مهم این است که مواد اولیه ساخت آنها که محکم باشد و موتور ساعت بی‌صدا کار کند. دارای قیمت مناسب و اقتصادی بوده و همین‌طور دارای طراحی شیک و مناسبی باشد. امروزه مشخصات بهترین ساعت های دیواری را بادقت بالا تولید می‌کنند که دارای تنظیمات راحت و طول عمر باتری آن‌ها بیشتر است. در بعضی از نمونه‌های جدید ساعت‌دیواری‌ها تجهیزات جانبی جالبی طراحی می‌شود که شامل رطوبت‌سنج، درجه حرارت، فشارسنج و … است.

| در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید |

ساعت دیواری رویال ماروتی مدل NET Goo7

این ساعت‌ مدرن نمونه جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023 است که برخلاف ساعت‌های قدیمی بدون صفحه و قاب محافظتی است. در اندازه‌های بزرگ برای پوشش یک دیوار طراحی شده‌ و جنس این ساعت‌ها پلکسی گلس است. مواد اولیه ساخت این ساعت‌ها طوری است که قطعات ساعت سبک بوده و انعکاس بالایی دارد. قطعات این ساعت با فوم ۵ میلی‌متری برجسته شده تا صفحه ساعت و حتی نشانه‌های آن به‌صورت برجسته جلوه کند. باکیفیت فوم خودچسب در این ساعت‌ها برای نصب نیاز به چسب اضافی نیست. این ساعت به‌راحتی قابل جابه‌جایی است.

ساعت دیواری و تابلوی گوشواره‌ای طرح پروانه

همان‌طور که می‌دانید ساعت‌های دیواری یکی از بهترین پوشش برای دیوار محسوب می‌شود. این مدل در صفحه ۶۰ سانتی‌متری طراحی و ساخته شده است. هر فردی طبق سلیقه در نصب این ساعت می‌تواند، فاصله تابلو ها را کم یا زیاد کند. می‌توان این تابلو ها را پلکانی، پیکانی و حتی در یک ردیف نصب کرد. بدنه این ساعت از ام‌دی‌اف ضخیم ساخته شده و به رنگ مات رنگ‌آمیزی شده است.

یک نمونه پروفروش بهترین مدل ساعت دیواری 2023 بوده و طراحی بسیار زیبایی دارد. پنل‌ها، اعداد ساعت نما و فریم در این تابلو ساعت‌ها از جنس آینه مولتی استایل براق تولید می‌شود که موجب انعکاس نور در فضا می‌شود. این انعکاس آینه روی دیوار بسیار چشمگیر است. موتور این ساعت کوارتز اصل تایوان است. در کنار این محصول می توانید از آباژور ایستاده هم استفاده کنید.

ساعت دیواری تارا مدل ۲۲۲

ساعت دیواری تارا دارای طراحی کلاسیک، صفحه گرد و زمینه روشن است. این ساعت دارای پاندول و نگین‌هایی برای زیبایی ساعت روی آن طراحی شده است. قاب دور ساعت از پلاستیک و پاندول آن طلایی‌رنگ است به همین دلیل با رنگ زیبایی که دارند، گرمابخش خانه شما محسوب می‌شود. در ساخت ساعت از تکنولوژی کوارتز استفاده شده که دارای قیمت مناسب و عملکرد خوبی است. موتور این ساعت آلمانی و انرژی خود را از باتری‌های قلمی تامین می‌کند.

دیواری ژیوار کد ۸۰۱ –ZH

این ساعت دیواری دارای چندین رنگ متنوع و زیبا است که می‌توان با هر دکوراسیون داخلی در خانه آن را هماهنگ کرد. بدنه این ساعت از ام‌دی‌اف و دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب است. اعداد در این ساعت به‌صورت رومی نمایش داده می‌شود. موتور این ساعت کوارتز اصل است که دارای کارایی و عمر طولانی بوده و انرژی این ساعت از باتری‌های قلمی AA تامین می‌شود.

ساعت دیواری النسی مدل گراند Grand

این ساعت با قطر ۸۰ سانتی‌متر و آیینه‌ای است و از بهترین دکورها برای اتاق نشیمن و پذیرایی محسوب می‌شود. طراحی این ساعت طوری است که بیشتر قسمت‌ها از آینه ساخته شده و موجب انعکاس نور در محیط و ایجاد انرژی مثبت می‌شود. این ویژگی ایم ساعت را به یک نمونه بارز جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023 تبدیل کرده است.

اعداد در این ساعت به‌صورت رومی روی صفحه آینه طراحی شده و در فضاهایی که از نور تزیینی برای نورپردازی کناف و سقف هالوژن و لوستر استفاده شده انعکاس نور و درخشش این ساعت‌ها بیشتر می‌شود. آینه این ساعت دارای ضخامت پنج میلی‌متری و بدنه آن از جنس ام دی اف ۱۶ میلی‌متری ساخته شده. وعقربه‌های ساعت به سبک کلاسیک طراحی شده که به جذابیت آن اضافه شده است. موتور این ساعت کوارتز اصل تایوان است.

ساعت دیواری دکونوشاب

نمونه دیگر مشخصات بهترین مدل ساعت دیواری این ساعت دیواری شیک و زیبا است که دارای قطر ۲۰ سانتی‌متری بوده و جنس قاب آن از ام دی اف ساخته شده است. عقربه‌های رنگ سفید آن برای نشان‌دادن زمان بسیار زیبا جلوه می‌کند. انرژی این ساعت از باتری‌های قلمی AA تامین می‌شود. برای ساخت این ساعت از تکنولوژی کوارتز استفاده شده و یک طرح منحصربه‌فرد دارد. ساعت دیواری زیبا و جذاب دارای موتور کوارتز اصل که بی‌صدا کار می‌کند. دارای وزنی کم و می‌توان با هر دکوراسیون آن را هماهنگ کرد این ساعت‌های مدرن و زیبا محسوب می‌شود.

ساعت دیواری رویال ماروتی مدل 6007 –MAN  

طرح رویال دارای 29 رنگ زیبا و بسیار جذاب است. با این ساعت‌ها می‌توان بیشترین هماهنگی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کرد. این ساعت دارای سبک مدرن بوده و مانند ساعت‌های سبک کلاسیک خبری از قاب، صفحه و فریم نیست. قطعات این ساعت توسط فوم خودچسب به دیوار نصب می‌شود. جنس ساعت از پلکسی کلاس و برجسته است که بسیار چشمگیر است. موتور این ساعت از کوارتز اصل تایوان استفاده شده است. شاید بتوان گفت از جمله بهترین مدل ساعت دیواری 2023 می‌تواند باشد.

نکات اصلی برای نصب ساعت دیواری

ابتدا باید یک فضای مناسب را برای نصب ساعت دیواری انتخاب کرد. برای نصب این ساعت‌ها باید به نکاتی توجه کرد. این نکات عبارت‌اند از:

  • ساعت‌های متعدد در یک مکان استفاده نکنید.
  • ساعت‌دیواری‌ها را بیش از اندازه بالا و پایین دیوار نصب نکنید. باید طوری نصب شود که در افق دید ما قرار بگیرد تا مجبور نباشیم برای دیدن آن سر را خیلی بالا و پایین بیاوریم.

برای تهیه ساعت‌دیواری‌های پایه‌دار برای افرادی که حیوانات خانگی دارند، مناسب نیست؛ زیرا ساعت‌ها باید در مکانی امن قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *