وبلاگ

معرفی جدیدترین مدل های لوستر مدرن پذیرایی

مدل لوستر مدرن پذیرایی

یکی از ابزارهایی که در دیزاین فضای داخلی و نورپردازی بسیار موثر بوده و اهمیت زیادی دارد، لوستر است. لوسترها علاوه بر کاربرد روشنایی که دارند، زیبایی دوچندانی را در فضاهای داخلی ایجاد می‌کنند. یکی از انواع لوسترها، مدل لوستر مدرن پذیرایی است که نقش تزیینی در دکوراسیون‌های داخلی را دارد.

این لوسترها نسبت به مکان‌هایی که در آن نصب می‌شوند، به صورت خاصی ساخته می‌شوند و هرکدام دارای انواع مختلفی هستند. برای ایجاد زرق‌وبرق در دکوراسیون‌های داخلی هیچ‌چیزی مناسب‌تر از لوسترها نیست. لوسترهای مدرن در جلب‌توجه کردن و زیبایی محیط، چیزی کمتر از لوسترهای کلاسیک ندارند.

آشنایی با مدل های لوستر مدرن پذیرایی

لوسترها دارای طراحی و مدل‌های مختلفی هستند. انواع لوسترهای مدرن نیز در شکل‌ها و مدل‌های خاصی ساخته می‌شوند که می‌توانند با هر نوع سبک دکوراسیون سازگاری داشته باشند.

یکی از لوسترهای رایج، لوستر آویز است که طرفداران زیادی داشته و مناسب آشپزخانه در قسمت جزیره، بالای میزناهارخوری است و از لوسترهای اسپرت محسوب می‌شود. در سبک مینیمال و مدرن نیز استفاده زیادی دارد.

نوعی دیگر لوستر سقفی مدرن است که حالت زرق‌وبرقی ندارد. لوستر کلاسیک دارای زرق‌وبرق بیشتری است و در سبک‌های سنتی و کلاسیک از آن استفاده می‌شوند. لوسترهای مدرن در شکل‌ها و طرح‌های مختلف و عجیبی ساخته می‌شوند که گاهی ممکن است، شاخه‌ای تولید شوند.

نمونه‌ای از لوسترهای پرطرف‌دار لوستر smd است که بعضی از آن‌ها دارای کنترل بوده و می‌توان شدت نور و حتی رنگ آن را تغییر داد.

| در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید |

بهترین لوستر مدرن پذیرایی

می‌توان گفت که از بهترین لوسترها محسوب می‌شود که می‌تواند با مدل و سبک خانه یا محل موردنظر شما هماهنگی داشته باشد. اگر مدل لوستر مدرن پذیرایی شما با سبک دکوراسیون منزل هماهنگ نباشد، زیبایی در آن قسمت زیر سوال رفته و آن قسمت موردتوجه افراد دیگر قرار می‌گیرد.

همه لوسترها در هر سبک و طرح و اندازه‌ای که باشند، زیبا و دارای جلوه هستند. در نوع خود بی‌نظیر هستند به شرطی که با سبک دکوراسیون موردنظر همخوانی داشته باشند.

بهترین مدل لوستر پذیرایی لوستری است که دارای نکاتی خاص باشد. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • به خانه شما زیبایی فوق‌العاده‌ای ببخشد.
  • نور مناسبی در اختیار شما قرار دهد.
  • دارای ارتفاع و اندازه مناسب محل باشد.
  • با دکوراسیون و سبک خانه هماهنگ باشد.

انواع مدل لوستر مدرن پذیرایی جدید

همان‌طور که توضیح داده شد، لوسترها دارای انواع مختلفی هستند. یکی از نمونه‌های زیبا، مدل لوستر مدرن است که طرح‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارد. انواع مدل‌های این لوستر عبارت‌اند از:

لوستر شاخه‌ای مدرن

این مدل لوسترها دارای شاخه‌هایی با شکل‌های مختلف هستند که به یکدیگر وصل شده‌اند. بر روی این لوستر شاخه ای لامپ‌های کوچک معمولی نصب شده و پایه‌هایی نقره‌ای و طلایی دارند.

لوسترهای چندضلعی مدرن

این لوستر هم از قاب‌های چندضلعی یا تکی و چندتایی تشکیل شده است. از جدیدترین نوع لوسترها محسوب می‌شود و قاب‌های آن به رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی است.

لوسترهای خطی

این مدل لوستر هم از انواع جدید لوسترها محسوب می‌شود که دارای شاخه‌های خطی است. مناسب بالای میزناهارخوری و پذیرایی است و از بهترین گزینه‌ها برای خانه محسوب می‌شود.

لوستر روستیک

قسمتی از این لوسترها از چوب ساخته شده و با دکوراسیون‌های چوبی هماهنگی خوبی ایجاد می‌کنند. در مدل‌های حلقه‌های، خوشه‌ای و خطی ساخته می‌شوند و جلوه‌ای زیبا به محیط می‌بخشند.

لوستر حصیری

این لوسترها مناسب قسمت پذیرایی خانه هستند و یک مدل لوستر چوبی مدرن پذیرایی محسوب می‌شوند. به دلیل طبیعی بودن جنس، سادگی طرح و مدرن بودن آن، گزینه مناسبی برای محیط پذیرایی‌ است.

لوسترهای مهره‌دار

این لوسترهای مهره‌دار از حباب‌هایی که مانند مهره کریستالی رنگی یا بی‌رنگ هستند، تشکیل شده‌اند. حباب‌های این مدل لوستر به صورت تکی یا چندتایی هستند.

| درباره ایران لوستر بیشتر بدانید |

چند نمونه از مدل لوستر مدرن پذیرایی

باتوجه‌به توضیحاتی که در مورد انواع لوسترهای مدرن داده شد، در این مقاله می‌خواهیم چند نمونه از این لوسترها را معرفی کنیم. لوسترهای مدرن پذیرایی شامل موارد زیر می‌شوند:

لوستر مدرن طرح مارپیچ سفید

این لوسترها جنسی از آلومینیوم داشته و دارای لامپ‌های اس ام دی هستند که در اندازه‌های ۱۵۰ سانتی‌متر و قطر ۳۵ سانتی‌متری ساخته می‌شوند. مدل لوستر مدرن پذیرایی طرح مارپیچ از مدرن‌ترین لوسترهای موجود در دنیا است که موجب می‌شود، مکان موردنظر مدرن‌تر دیده شده و دارای نورپردازی بی‌نظیری باشد. این لوستر مصرف انرژی کمی دارد و می‌توان ارتفاع آن را هم تنظیم کرد.

لوستر مدرن دو حلقه سایز ۳۰ و ۵۰

یک مدل لوستر مدرن بسیار زیبا و لاکچری است و می‌توان میزان ارتفاع آن را تنظیم کرده و دارای رنگ ثابتی است. اندازه روشنایی این لوستر ۴۰۰ وات بوده و مصرف انرژی پایینی دارد. می‌توان در این لوستر چینش حلقه‌ها را تغییر داده و تنوع ایجاد کرد. این لوستر نصبی آسان دارد و جنس آن از آلومینیوم به رنگ سفید است. طول عمر لامپ‌های آن ۳۰ هزار ساعت یا پنج‌سال بوده و مناسب مکان‌هایی مانند پذیرایی، اتاق‌خواب و آشپزخانه‌ها است.

لوستر مدرن پذیرایی طرح رینگی

این لوستر به دلیل طراحی که دارد، شبیه به یک حلقه است و مدل رینگی نامیده می‌شود. از جمله طرح‌های ایتالیایی محسوب می‌شود که از ترکیب رنگ‌های شامپاینی، طلایی و خاکستری ساخته شده است. حباب‌های این لوستر از جنس پیرکس بوده و ساخته دست انسان هستند و به دلیل داشتن لامپ‌های ال‌ای‌دی کاملا کم‌مصرف هستند.

لوستر مدرن پذیرایی Monza مدلMp ۱۳۲

این لوستر طلایی دارای حباب‌هایی به شکل صدف است که دارای ۱۲ شاخه است و یک مدل لوستر مدرن پذیرایی و فضای نشیمن محسوب می‌شود. به دلیل طراحی منحصربه‌فردی که دارد، زیبایی محیط پذیرایی را منعکس کرده و نسبت به طرحی که دارد، کامل چشم‌نواز و جذب‌کننده است. در این لوستر علاوه بر رنگ طلایی که دارد، می‌توان از رنگ سیلور هم استفاده کرد.

لوستر مدرن smd مستطیل

نوع خاصی از لوسترهای مدرن است که دارای طرح مستطیل بوده و سه‌طبقه در اندازه‌های ۲۰ در ۴۰ یا ۳۰ در ۶۰ و ۴۰ در ۸۰ دارد. جنس این لوستر از آلومینیوم بوده و رنگ بدنه آن سفید است. نور این نوع لوسترها آفتابی بوده و گزینه بسیار مناسبی به‌عنوان لوستر مدرن پذیرایی محسوب می‌شوند.

لوستر جدید زنجیری خطی مناسب پذیرایی

هرکدام از مدل‌های لوسترهای خطی و زنجیری دارای مزیت‌های خاصی هستند و موجب جلوه بسیار زیبا در مکان‌های مختلف می‌شوند. طراحان لوستر این دو طرح و سبک را با هم تلفیق کرده و مدل خطی زنجیری را تولید کردند. در این مدل جدید، زنجیرهای کریستالی که بسیار چشم‌نواز و درخشان هستند از سطح و به‌صورت افقی آویز هستند. این مدل لوستر مدرن پذیرایی در وسط سالن‌ها می‌تواند، جلوه فوق‌العاده‌ای ایجاد کند و بهترین انتخاب است.

سخن پایانی

برای اینکه یک مدل لوستر مدرن پذیرایی مناسبی را برای محیط خانه‌های خود انتخاب کنید، باید به نوع و سبک دکوراسیون خانه و وسایل و لوازمی که در آن قسمت است، توجه کنید. هرچه خانه شما مجلل‌تر باشد، لوسترهای کلاسیک مناسب‌تر خواهند بود و اگر دکوراسیونی ساده و مدرن داشته باشید، لوسترهای مدرن و مینیمال می‌توانند، بهترین انتخاب باشند.می توانید با توجه به بودجه خود از لوستر ارزان هم برای منزل خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *