وبلاگ

محبوب ترین برندهای لوستر و آویز در بازار چه برند هایی هستند؟

محبوب ترین برندهای لوستر و آویز | ایران لوستر

معرفی محبوب ترین برندهای لوستر و آویز در بازار

محبوب ترین برندهای لوستر و آویز را بهتر بشناسیم . از جمله مواردی که افراد برای خرید لوستر باید به آن توجه کنند مدل لوستر، هدف از به‌کارگیری لوستر، شدت نور، رنگ نور، کیفیت قطعات، دکوراسیون میباشد.

یکی از مهم ترین نکاتی که امروزه باید به آن توجه شود، انواع برندهای لوستر است. برخی افراد لوستر خود را از برندهای معروف لوستر تهیه میکنند ، و البته ایرانی بودن یا خارجی بودن برندهای لوستر نیز برای برخی افراد مهم است. به عنوان مثال برخی از خریداران ترجیح می‌دهند فقط از عالی ترین برندهای لوستر خارجی خرید کنند. اما برای برخی ایرانی و خارجی بودن مهم نیست.

گاهی بعضی از آنها در خرید لوستر دقت بالایی دارند اما برخی اینگونه نیستند. گاهی از بین برندهای معروف لوستر خرید خود را انجام دهند. در ادامه سعی می‌کنیم به بررسی انواع برندهای لوستر و آویز بپردازیم و برندهای معروف لوستر که بیش از بقیه شناخته شده هستند یا بهترین برندهای لوستر خارجی و بهترین برندهای لوستر ایرانی و دلایل برتری آن‌ها را نیز برایتان بگوییم.

برند ایران لوستر

یکی از محبوب ترین برندهای لوستر و آویز ایرانی, برند ایران لوستر است. این برند تنوع و کیفیت بسیار خوبی در محصولات خود دارد. انواع لوستر چوبی ، برنزی، ریسه‌ای، استیل، ال ای دی، کریستالی در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف توسط برند ایران لوستر تولید میشود.

این برند بسیار حرفه ای عمل میکند و ما با یک برند حرفه ای روبرو هستیم زیرا تنوع زیادی میان محصولات آن وجود دارد. نشان می‌دهد که با تولیدکننده‌ای حرفه‌ای و جدی روبه‌رو هستیم که در عرصه تولید محصولات نور و روشنایی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

اینستاگرام ایران لوستر را دنبال کنید

ایران لوستر در زمینه ی واردات فعالیت می‌کند و بازار ایرانی را خیلی خوب می‌شناسد. برای همین است که با نیازسنجی طیف‌های مختلفی از مشتریان، اقدام به طراحی و تولید انواع گوناگونی از لوستر و آباژور می‌کند.

از طریق سایت ایران لوستر امکان خرید اینترنتی وجود دارد. در وبسایت این شرکت حدود ۴هزار مدل لوستر مختلف وجود دارد که مطابق با سلیقه و نیاز خود می‌توانید از میان آنها انتخاب و خرید کنید. ایران لوستر قابلیت این را دارد که سفارش‌های شما را برای طراحی لوسترهای مختلف در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون قبول کند.

برند لوستر هامان

چوب, حس‌وحال بسیار خوبی‌ در خانه ایجاد میکند. چوب دارای زیبایی طبیعی میباشد و همچنین برای ما یادآور طبیعت است درنتیجه استفاده از آن در دکوراسیون منزل به ما حس و حال بسیار خوبی میدهد.

به هر دلیل که چوب را دوست داشته باشید، وجود آن می‌تواند دکوراسیون منزل‌تان را حسابی شیک و دوست‌داشتنی کند. لازم به ذکر است که طراحان و تولیدکنندگان برند لوستر هامان به این موضوع کاملا واقفند.

هامان یکی از بزرگترین برندهای لوستر و آویز در زمینه لوازم برق و روشنایی است. این برند حدود ۱۵ سال سابقه در بازار تولید محصولات نور و روشنایی دارد و در حال حاضر، بیشتر تمرکز خود را روی فروش اینترنتی گذاشته است. طرح‌های زیبایی که در این برند است یکی از مهم ترین دلایل است که هامان در میان بهترین برندهای ایرانی لوستر قرار گرفته است.

اغلب لوسترهایی که این برند بزرگ تولید میکند از جنس چوب است. محصولات این برند گارانتی ندارند اما تا ۷ روز امکان تعویض را برای خریداران در نظر گرفته اند. از جمله ویژگی‌های شاخصی است که این برند دارد ظرافت است.

 برند دارکار

یکی دیگر از بهترین برندهای لوستر و آویز ایرانی که اتفاقا مانند برند هامان برای تولید محصولاتش از چوب استفاده می‌کند را به شما معرفی کنیم. این برند حدود چهل سال است که در بازار فعالیت دارد. در وبسایت خودشان و دیجی‌کالا میتوان خرید اینترنتی محصولات آن را انجام داد.

برند با سابقه‌ی دارکار انواع لوستر و ساعت‌های دیواری چوبی را تولید می‌کند. همان‌طور که گفته شد، جنس محصولات دارکار از چوب است. این لوسترهای چوبی هم به شکل سقفی و هم در قالب لوستر دیواری و بالا آیینه تولید می‌شوند.

در واقع از محصولات این برند می‌توان برای روشنایی و تزئین بخش‌های مختلف منزل استفاده کرد. لوستر های دیواری برند دارکار نیز از جنس چوب است و اشکال متفاوتی دارند. قیمت محصولات این برند رنج متفاوتی دارد. قیمت‌‌ها براساس نوع محصولی که انتخاب می‌کنید و اندازه و طراحی آن، متغیر خواهد بود.

برند لوسترسازان

از بهترین برندهای ایرانی لوستر میتوان به برند لوسترسازان اشاره کرد. این برند نسبت به دو مورد دیگری که در ابتدای مقاله گفتیم از تنوع مدل و جنس بیشتری در تولید برخوردار است.

این برند محصولات مختلفی از لوستر سقفی، شاخه‌ای، آباژورها و… در جنس‌هایی مثل سرامیک و چوب داراست. لوسترسازان هم از جمله برندهای لوستر و آویز است که فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد خود را دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌ لوسترسازان به طور آنلاین خرید کنید. وبسایت این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است , نگران امنیت خرید اینترنتی نباشید. مهم‌ترین ویژگی محصولات لوسترسازان, تنوع آنها میباشد. تولیدات آن جنس و مدل‌های متفاوتی دارند. در نتیجه، برای مکا‌ن‌های مختلف منزل مثل اتاق خواب، پذیرایی می‌توانید به گزینه مد نظر خود برسید.

برند چشمه نور

برند چشمه نور فقط در زمینه لوستر و لوازم روشنایی فعالیت نمیکند. بلکه محصولات دیگری ازجمله مبلمان و لوازم تزیینی خانه هم در میان محصولات این برند وجود دارد. سابقه فعالیت این برند چیزی حدود 25 سال میباشد. تفاوتی نمیکند که شما لوستری سنتی مد نظر دارید و یا خواهان طرح کلاسیک آن میباشید, در هر حال، چشمه نور برایتان پیشنهاداتی متنوع ارائه می‌کند. طراحان این برند همه سلیقه‌ها را در مد نظر قرار میدهند به همین دلیل از هر سبک و مدلی در میان محصولات‌شان دیده می‌شود.

ویژگی‌های مهم محصولات چشمه نور، این است که هم مدل‌های کلاسیک در میان آنها وجود دارد و هم مدل‌های مدرن را میتوان در آن دید. چشمه نور از برندهای لوستر و آویز پرسابقه میباشد. پس اصلا دور از ذهن نیست که تولیداتی متنوع با طیف‌های قیمتی گوناگون و طرح‌های رنگارنگ داشته باشد.

لوسترهای بزرگ و لوکس این برند حتی قیمتی در حد ۲۶ میلیون تومان هم دارند. اما چراغ‌آویزهایی هم در این مجموعه تولید می‌شوند که فقط ۶۰ هزار تومان قیمت دارند.

سخن آخر

اگر میخواهید برای منزل خود لوستر خریداری کنید شناخت بهترین برندهای ایرانی لوستر می‌تواند به شما کمک کند. با دیدی جامع و تازه به برندهای ایرانی به خرید لوستر بروید. برندهایی که برای شما معرفی شدند سابقه و شهرت زیادی در بازار دارند و شما می‌توانید روی آنها حساب باز کنید. تنوعی که در میان مدل‌های ایرانی وجود دارد، دست‌تان را برای تصمیم‌گیری باز می‌گذارد.

برایتان آرزوی خریدی آسان و دل‌چسب داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *