وبلاگ

لوستر چوبی مناسب دکوراسیون کلاسیک

لوستر چوبی مناسب دکوراسیون کلاسیک

می توان گفت که لوستر شاخه ‌ای در واقع مثل یکی از لوسترهای بسیار مجلل می باشد و مانند لوستر چوبی مناسب دکوراسیون کلاسیک که برای هر خانه‌ی لوکس و زیبایی پیشنهاد می ‌شود. این سبک لوستر به جای اتصال به یک منبع نور، چند منبع نور دارد و مانند شاخه‌ های درخت پیچ و تاب خورده به سمت بالا و یا پایین است. این سبک از لوستر می ‌تواند از جنس برنج یا همان لوسترهای برنزی معروف باشد و یا ترکیبی از برنج و کریستال. معمولا کریستال‌ها به صورت تزیینی روی بدنه ‌ی لوستر سوار می ‌شوند.

لوستر شاخه ای

در برخی از اوقات این لوسترها از جنس فلزهای دیگر نیز ساخته می ‌شوند و در بازار ارائه خواهند شد. سبک ‌هایی از لوستر شاخه ‌ای نیز از جنس چوب و شیشه می باشند که در دسته ‌ی لوسترهای روستیک قرار می‌ گیرند. هدف از ساخت این لوسترها، نوردهی بسیار بیشتری دارند و در بسیاری مواقع نیز سبک‌های مختلفی از آن ها وجود دارد که می توان بر اساس نوع دکوراسیون منزل آن ها را تهیه کرد.

لوستر شاخه ای تکمیل کننده‌ ی یک فضای مجلل به حساب می ‌آیند. در واقع همیشه به دنبال این هستیم که چه طور دکوراسیون فضایی را تکمیل کنیم یا آن را زیباتر نماییم، اما ندانیم که چه لوستری برای فضای ما مناسب است و از زیبایی این لوسترها غافل شویم . لوستر چوبی مناسب دکوراسیون کلاسیک یکی از بهترین گزینه هاست.

مزایای لوستر شاخه ای

کافی است نگاهی به جنس، سبک و شکل وسایل تان بندازید تا لوستر مناسب فضا را پیدا کنید. لوسترهای شاخه ایی مزایای فراوانی دارند که در زیر به آن ها می پردازیم:

نوردهی بیشتر این لوسترها، باعث شده است که برای فضاهای بزرگ، مناسب‌تر باشند.

تنوع شکل، جنس، رنگ این لوسترها بسیار زیاد است و برای هر سلیقه و سبک از منزل وجود دارند.

انواع و اقسام لامپ ها از اشکی تا ال ‌ای ‌دی و کم مصرف می ‌توانند در این لوسترها نصب شوند.

قیمت آن‌ها بسیار مناسب است و تنوع قیمت آن بسته به متریالی که در ساخت آن استفاده می‌شود زیاد است. یعنی هم میتوانید لوستر ارزان پیدا کنید و هم لوستر گران قیمت.

برخلاف ظاهر آن ها که سنگین به نظر می رسند، بسته به جنس لوستر وزن ‌های متفاوتی از آن وجود دارد که گاهی بسیار سبک و گاهی سنگین‌ تر هستند اما در هر صورت نصب آسانی دارند و به صورت تکه تکه حمل خواهند شد.

لوسترهای شاخه ایی تقریبا برای هر فضایی که بیشتر از ۷۰ متر مساحت داشته باشد، قابل استفاده هستند.

ایران لوستر را در اینستاگرام دنبال کنید

ویژگی لوستر چوبی

در سال های اخیر آویز ها و لوستر چوبی همچنین لوستر چوبی مناسب دکوراسیون کلاسیک با استقبال گسترده ای از سوی خریداران مواجه شده اند. تنوع طرح های لوستر مدرن و کلاسیک این محصولات، به سلیقه بسیاری از خریداران خوش نشسته و ترکیبی از اصالت چوب و ایده پردازی مدرن خلق شده است.

لوستر چوبی جزء زیباترین و پرفروش ترین مدلهای لوستر در بازار ایران است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و با طرح و ساختی خوش فرم به معنی واقع می تواند زینت بخش محیط پیرامون خود باشد. بیشتر مدلهای لوستر چوبی تک کار در تنوع 4، 6، 8، 10 و 12 شاخه تولید می شوند و در برخی مدل‌ها امکان تولید لوسترهای دو طبقه تا 18 شاخه برای سقف دوبلکس و با ارتفاع بلند نیز وجود دارد.

خوشبختانه حباب های لوستر چوبی تولید ایران هستند و در صورت آسیب دیدن به راحتی در بازار قابل تهیه هستند. رنگ حباب ها عسلی هستند و هماهنگی خوبی با رنگ قوه ای سوخته بدنه لوستر دارند. ترکیب لوستر و آویز چوبی با لامپ های فیلامنتی و ادیسونی موجود در بازار بسیار خلاقانه خواهد بود و جلوه ای خاص به آن می بخشد. پیشنهاد می گردد برای روشنایی لوستر چوبی و آویز چوبی از لامپ های با نور گرم آفتابی استفاده کنید.

فروش لوستر

همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری فروشگاه لوستر است.

و یکی از اولویت ‌های فروشگاه لوستر، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای ما بسیار مهم است که کاربر لوستر کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند مثل خرید لوستر چوبی مناسب دکوراسیون کلاسیک.

فروشگاه لوستر از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *