وبلاگ

لوستر چوبی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

لوستر چوبی

لوستر چوبی یکی از انواع لوسترهایی است که از جنس چوب ساخته شده و معمولاً دارای طرح های سنتی و کلاسیک است. لوستر چوبی برای دکوراسیون هایی مناسب است که با رنگ ها و متریال های گرم و طبیعی هماهنگ باشد. برای مثال، با دکوراسیون روستیک، کانتری، وینتیج، شیک، اسکاندیناوی و بوهم می تواند خوب ست شود. به فضای اتاق حس گرم و دنج می دهد و با نورپردازی مناسب می تواند جلوه ی زیبایی به فضا ببخشد.

می توان در اتاق های مختلف مانند پذیرایی، خواب، نشیمن، آشپزخانه و حتی حمام نصب کرد. این لوستر را با انتخاب سایز، شکل و رنگ مناسب با سبک دکوراسیون خود مطابقت دهید تا یک تفاوت مثبت در زیبایی فضای خانه ایجاد کنید.

این مدل لوستر یکی از انواع لوسترهای مدرن و خاص است که با سبک روستیک و طبیعت گرایانه خانه ها هماهنگ می شود و می تواند جذابیت بصری فضا را افزایش دهد و نور مناسبی را تولید کند.

"<yoastmark

انواع لوستر چوبی

لوستر چوبی در اشکال و طرح های متنوعی تولید می شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • لوستر فانتزی

با ایده پردازی خلاقانه و الهام گرفته از طبیعت طراحی می شود. مثلا لوستر چوبی به شکل آشیانه، پرنده، دایره، کروی و غیره.

  • لوستر دیواری

بر روی دیوار نصب می شود و معمولا با لامپ های LED کار می کند. این لوسترها مناسب برای راهرو، پله، سرویس بهداشتی و حتی اتاق خواب هستند.

  • لوستر چوبی سفید

با رنگ سفید پوشش داده شده و برای فضاهای کلاسیک، مینیمال و مدرن مناسب است. لوستر چوبی سفید با ترکیب فلز، شیشه، طناب و زنجیر نیز طراحی می شود .

  • لوستر چوبی استیل

با استفاده از چوب و استیل ساخته شده است و برای فضاهای مدرن و صنعتی مناسب است. لوستر چوب و استیل معمولا شکل های هندسی دارد و با لامپ های LED روشن می شود.

بر روی سقف نصب می شود و برای پذیرایی، آشپزخانه، میز غذاخوری و حتی اتاق خواب مناسب است. می تواند تك شاخه يا چند شاخه باشد و با جزئيات فلزی، زنجيری يا طنابی تزئين شود .

اين نوع لوستر با طرح هاي جديد و خلاقانه ساخته شده است و برای فضاهای مدرن مناسب است. لامپ های LED، ريموت كنترل، دورانگيسم و تغيير رنگ بعضی از قابليت های اين نمود لامپ هستند.

بیشتر بخوانید

لوستر چوبی در دکوراسیون داخلی

نکات مهم هنگام خرید

قبل از خرید لوستر چوبی، باید به چند نکته مهم توجه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. در این متن، به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

  • جنس و کیفیت چوب

چوب باید مقاوم و با کیفیت باشد تا در برابر رطوبت، آفتاب و ضربه تحمل داشته باشد. برخی از چوب‌های مناسب برای لوستر چوب روس، گردو، فندق و راش هستند . همچنین باید به رنگ و بافت چوب نیز دقت کنید تا با سبک و رنگ دکوراسیون خانه هماهنگ باشد.

  • اندازه و شکل لوستر

باید با متراژ و ارتفاع سقف فضای نصب شده منطبق باشد. لوستر بزرگ و شکلاتی برای فضاهای کوچک و تاریک مناسب نیست. همچنین باید به شکل و طرح لوستر نیز توجه کنید تا با سلیقه و نیاز شما همخوانی داشته باشد. لوستر چوبی در انواع مختلفی مانند مدرن، فانتزی، سنتی، سقفی، دیوارکوب و غیره عرضه می‌شود.

  • نورپردازی

باید نور مناسب و کافی را در فضای خانه تولید کند. باید به نوع و تعداد لامپ‌های استفاده شده در لوستر دقت کنید تا هم با جنس و شکل چوب هماهنگ باشند و هم مصرف انرژی کم‌تری داشته باشند. لامپ‌های ال‌ای‌دی، کم‌مصرف و معمولی در این لوستر قابل استفاده هستند.

  • قیمت

این مدل  لوستر به طور کلی قیمت پایین‌تری نسبت به لوسترهای شیشه‌ای، فلزی و کریستالی دارد. اما قیمت به عوامل مختلفی مانند جنس و کیفیت چوب، اندازه و شکل لوستر، نورپردازی و طراحی آن بستگی دارد. باید با توجه به بودجه و نظرات خود، لوستر مناسب را انتخاب کنید.

امیدوارم این مطالب به شما در خرید لوستر چوبئ کمک کند. برای خرید آسان و مطمئن لوستر چوبی، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایران لوستر مراجعه کنید.

برای مطالعه بیشتر شما

معرفی بهترین لوستر چوبی برای پذیرایی

ویژگی های لوستر چوبی

لوستر چوبی یکی از انواع لوسترهای زیبا و محبوب است که با تنوع بالا و کیفیت برتر تولید می شود. این نوع لوستر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • طراحی خلاقانه و فانتزی

با استفاده از فرم های منحنی و هندسی در اشکال و مدل های متنوع طراحی می شود که جلوه ای بسیار خاص و زنده به فضا می دهد. این لوسترها با ایده پردازی طراحان، عدم تکرار در طرح و نقشه را به ارمغان می آورند.

  • تناسب با هر سبک دکوراسیون

به دلیل رنگ بندی متناسب و ترکیب مناسب چوب با متریال های دیگر مانند فلز و شیشه، با هر سبک دکوراسیون هماهنگ است. این لوسترها را می توان در سبک های مدرن، کلاسیک، سنتی، مینیمال و … استفاده کرد.

  • مقاومت و دوام بالا

لوستر چوبی عمدتا از چوب روس ساخته شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است. این چوب در برابر رطوبت، خشکیدگی، حشرات و آفات مقاوم است.

  • اندازه و ابعاد متفاوت

می توان در اندازه و ابعاد مختلف تولید و خریداری کرد. بسته به مساحت و ارتفاع فضای خود، می توانید در شکل های تک شاخه، چند شاخه، سقفی، دیوارکوب و آویز انتخاب کنید.

  • روشنایی مناسب

با استفاده از انواع لامپ های پرمصرف، کم مصرف و ال‌ای‌دی نورپردازی مناسب را در فضا فراهم می کند. نور ساطع شده از این لامپ ها در حد نرمال و متعادل است و روشنایی محیط را کنترل خواهد کرد.

"<yoastmark

فروش لوستر چوبی

در نهایت لازم به ذکر است که لوستر های چوبی نسبت به دیگر لوستر ها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. بنابراین اگر به هر دلیلی قصد خرید لوستر چوبی دارید به معتبر ترین فروشگاه های فروش لوستر چوبی در شهر یا محل زندگیتان مراجعه کنید تا علاوه بر دیدن انواع مدل های لوستر شاخه ای چوبی، با قیمت منصفانه از آن ها رو به رو شوید.

اما اگر  در محل زندگیتان فروشگاه معتبری را نمیشناسید و یا فروشگاه مورد نظر، لوستر مناسب و باب سلیقه شما را ندارد میتوانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر فروش لوستر مراجعه کنید و لوستر مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لوستر، “ایران لوستر است که دارای اعتبار بالا و سابقه طولانی در این زمینه است به طوری که میتوانید از میان تنوع بالای محصولات با خیال راحت خرید کنید. این فروشگاه دارای لوستر های متنوعی است به طوری که همه افراد با سلیقه های متفاوت میتوانند لوستر متناسب با سلیقه خود را پیدا کنند.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *