وبلاگ

معرفی بهترین لوستر چوبی برای پذیرایی

لوستر چوبی برای پذیرایی

امروزه بیشتر افراد به دنبال ایجاد یک سبک مدرن در خانه خود هستند. لوسترها هم از جمله وسایلی هستند که برای زیبایی و نورپردازی خانه‌ها استفاده می‌شود. این لوسترها طبق سبک دکوراسیون‌های داخلی خانه دارای انواع مختلفی هستند. باتوجه‌به دو سبک کلاسیک و مدرن ای که این لوسترها دارند، از مواد و جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که البته نوع مدرن آن امروزه بیشتر طرف‌دار دارد. یک نمونه زیبا استفاده از لوستر چوبی برای پذیرایی است که یک گزینه بسیار محبوب و پرطرف‌دار است. افرادی که به سبک‌های مدرن و جدید و شیک علاقه دارند از این نوع لوسترها استفاده می‌کنند.

لوستر چوبی برای پذیرایی

از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نوع لوسترها می‌توان لوسترهای چوبی را نام برد که بسیار هم پرکاربرد هستند. دارای تنوع زیادی بوده و سایز و مدل‎های متنوعی دارند. این لوسترها با مدهای جدید و به‌روز باکیفیت بالا ساخته می‌شوند و نسبت به لوسترهای دیگر دارای قیمت مناسب‌تری هستند. امروزه ایران یکی از تولیدکننده‌ها و صادرکننده‌های لوسترهای چوبی در خاورمیانه محسوب می‌شود.

طراحی این نوع لوسترها بسیار خلاقانه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد و می‌توان در هر قسمت از خانه از مدل‌های متنوع چه شاخه‌ای، سقفی و یا لوستر آویز ، استفاده کرد و یک فضای بسیار شیک و مدرنی را در خانه ایجاد کرد. اگر علاقه‌مند به متریال‌های چوبی هستید و می‌خواهید لوستر چوبی برای پذیرایی خود تهیه کنید، باید به این چند نکته توجه کنید:

  • ارتفاع سقف و لوستر
  • نوع سبک در دکوراسیون منزل
  • میزان روشنایی و نور مناسب برای منزل
  • رنگ محیط داخلی خانه‌مانند (رنگ دیوار، مبلمان، کف و…)
  • بودجه در نظر گرفته شده

مزایای استفاده از لوستر چوبی

لوسترهای چوبی دارای کاربرد و مزایای زیادی هستند که معمولا بر همین اساس دسته‌بندی‌شده و یک گزینه و انتخاب بسیار مناسب برای منازل محسوب می‌شوند. از جمله مزایای استفاده از لوسترهای چوبی عبارت‌اند از:

منحصربه‌فرد بودن و زیبایی

این لوسترها دارای جذابیت بسیار زیادی هستند و می‌توانند سبک و مدل خانه‌ها را متفاوت جلوه دهند. چرا که به‌اندازه دیگر لوسترها در خانه‌ها دیده نمی‌شوند و مورداستفاده قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل افراد با وجود علاقه به متریال چوبی لوسترها، به سراغ لوسترهای کریستالی، فلزی و… می‌روند. با استفاده از این لوستر چوبی برای پذیرایی منزل و یا هر قسمت دیگر خانه، می‌توان جلوه‌ای شیک و منحصربه‌فرد ایجاد کرد. امروزه لوسترهای چوبی دارای ظرافت بسیار زیادی هستند که می‌توانند دکوراسیون‌های داخلی منزل را تکمیل کنند.

نسبت به لوسترهای دیگر مقرون‌به‌صرفه هستند

از لحاظ قیمت می‌توان گفت این لوسترها از جنس‌های دیگر دارای قیمت مناسب‌تری هستند و گزینه خوبی برای افرادی که می‌خواهند یک لوستر ارزان‌قیمت اما لوکس و شیک داشته باشند، است.

قابلیت رنگ‌پذیری دارند

یکی از مزایای مهم این لوسترها این است که اگر فردی دکوراسیون داخلی منزل را تغییر دهد، می‌تواند با تغییر رنگ لوستر چوبی خود هماهنگی بین وسایل را ایجاد کند. به طور مثال اگر رنگ کف‌پوش خانه کمی تیره است، می‌توان لوستر چوبی را هم کمی تیره‌تر رنگ کرد.

سازگار بودن با هر سبک در دکوراسیون‌ها

بیشتر افراد فکر می‌کنند، اگر از لوستر چوبی برای پذیرایی و سایر قسمت‌های خانه استفاده کنند، باید بیشتر وسایل را از چوب تهیه کنند؛ اما به‌طورکلی متریال چوب می‌تواند در انواع دکوراسیون‌ها کاربردی باشد. پس فرقی نمی‌کند که سبک دکوراسیون منزل شما چیست، شما می‌توانید از لوستر چوبی برای بخش‌های مختلف خانه استفاده کنید. در این مقاله نمونه‌هایی از لوستر چوبی را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید با متریال چوب و لوسترها آشنایی داشته و مدل مناسبی را انتخاب کنید.

برای مطالعه بیشتر شما

لوستر چوبی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

انواع مدل های لوستر چوبی

امروزه لوسترهای چوبی دارای طراحی‌های بسیار زیبا و ظریفی هستند که می‌توان در هر قسمت از خانه، اداره و یا شرکت هم از آن‌ها استفاده کرد. در صورت تمایل می توانید محصول انتخابی خود را از فروشگاه لوستر تهیه کنید.لوسترهای مناسب پذیرایی خانه شامل موارد زیر هستند:

کلاسیک قاصدک

این لوستر، بسیار زیبا و شیک طراحی شده و دارای وزن ۴۰۰۰ گرمی است. این لوستر چوبی زیبا از چوب نراد روس ساخته شده و دارای کیفیت بسیار بالایی است. چوب این لوستر قهوه‌ای بوده و بهترین نمونه لوستر چوبی برای منزل محسوب می‌شود. این لوستر دارای طول عمر بسیار بالا و قیمت مناسبی است.

 لوستر چوبی رعد

این لوستر چوبی برای پذیرایی و سالن‌ها بسیار مناسب است. زیرا طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد. چوب این لوستر از نرات روز بوده و به رنگ قهوه‌ای تولید شده است. وزن این لوستر هم ۵۰۰۰ گرم است که یک لوستر بسیار زیبا و شیک محسوب می‌شود.

لوستر چوبی پنج شاخه ستاره

این لوسترهای چوبی شاخه‌ای هم دارای طرح‌ها و مدل‌های زیبایی است. رنگ این لوسترها قهوه‌ای بوده و از چوب روس ساخته شده‌اند. وزن این لوسترها ۸۰۰۰ گرم بوده و شاخه‌های لوستر چهار و پنج‌تایی وجود دارد. این لوستر بسیار زیبا  بوده و گزینه مناسبی برای حال و سالن و پذیرایی محسوب می‌شود.

لوستر چوبی چشمه نور

این لوسترها از جمله محبوب‌ترین لوسترهای چوبی محسوب می‌شوند و به رنگ قهوه‌ای تولید شده‌اند. این لوستر چوبی برای پذیرایی و دیگر فضاهای مختلف هم گزینه مناسبی است. وزن این لوستر ۶.۱ کیلوگرم بوده که وزن بسیار کم و خوبی محسوب می‌شود. تعداد شعله‌های لوستر ۶ عددی است که بسیار کاربردی بوده و می‌توان لامپ‌های آن را هم تعویض کرد.

لوستر چوبی آلاله ۵ شاخه

این لوسترهای زیبا تک‌سایز هستند، فقط با پنج شاخه تولید می‌شوند و یکی از مدل‌های جدید و بسیار شیک هستند. چوب این لوستر از چوب روس درجه یک وارداتی است. دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی بوده و از باکیفیت‌ترین نوع چوب در ساخت این لوستر چوبی برای پذیرایی استفاده می‌شود.

این لوسترها در هوای شرجی و رطوبت بسیار مقاوم هستند و خیلی زیبا و خوش‌تراش طراحی شده‌اند. از بهترین نوع سرپیچ لامپ در این لوستر استفاده شده و از لامپ‌های کم‌مصرف درون آن بهره می‌برند. رنگ این لوستر زیبا و کاربردی گردوی رنگ است.

لوستر چوبی رومی مورب ۸ شاخه

این لوستر بسیار محبوب از چوب روس درجه یک ساخته شده و حباب‌های آن از شیشه و سند پلاس تولید می‌شوند. رنگ بدنه این لوستر گردویی بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی است و نمونه لوستر چوبی زیبایی محسوب می‌شود که تعداد شاخه‌های آن ۴، ۶ و ۸تایی تولید می‌شوند. حتی دیواری تک شعله هم دارند. به دلیل اینکه این لوستر چوبی دارای طراحی جدید و زیبایی است، از مدل‌های پرفروش و پرطرف‌دار هم محسوب می‌شود.

لوستر چوبی پنج شعله طرح کلاسیک روبه‌پایین

این لوستر چوبی بسیار زیبا و ساده طراحی شده و فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کند. به دلیل جنس موادی که در ساخت این لوستر استفاده می‌شود، دارای دوام بسیار زیادی است؛ چرا که چوب آن چوب روس بوده و به دلیل وزن و سبک بودن لوسترهای چوبی بسیار طرف‌دار دارند. از لحاظ زیبایی ظاهری هم دارای تنوع و مدل‌هایی مختلفی هستند. در این لوسترها اولین چیزی که به چشم می‌آید نقش‌ونگارهای متنوع و زیبایی است که روی لوستر چوبی برای پذیرایی طراحی شده است.

خرید لوستر چوبی برای پذیرایی

باتوجه‌به مدرن‌شدن سبک زندگی، افراد بیشتر به وسایل ساده ولی زیبا و لوکس مانند آباژور ایستاده علاقه‌مند هستند. لوسترهای چوبی یکی از وسایلی هستند که به مدرن‌شدن منزل بسیار کمک می‌کند. این لوسترها به دلیل پرطرف‌دار بودن دارای انواع متنوع با طرح‌های زیبا است که هر فردی طبق سلیقه شخصی می‌تواند یک مدل لوستر چوبی برای پذیرایی و سایر قسمت‌ها را از بین نمونه‌های معرفی شده انتخاب کند.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *