وبلاگ

قیمت لوستر سقفی در بازار

قیمت لوستر سقفی در بازار

امروزه یکی از عناصر اصلی زیبایی در چیدمان منزل لوستر سقفی می باشد به همین منزله ما در این پست به قیمت لوستر سقفی در بازار و هم چنین بررسی خصوصیات و انواع آن می پردازیم. بنابراین با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی کسب کنید.

استفاده از چراغ آویزها از گذشته رواج داشته اما در زمان حال نقش پررنگ تری در تزئین منازل و محیط های رسمی دارند. تنوع در طراحی لوستر سقفی مدرن به قدری فراوان است که همه افراد می توانند به راحتی لوستر مناسب با فضای مدنظر را پیدا کند.

البته ناگفته نماند که انتخاب چراغ آویز مناسب مستلزم توجه به برخی نکات و ویژگی ها است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. از نظر دیزاینرها و طراحان دکوراسیون داخلی استفاده از انواع لوسترها باعث شیک و لاکچری شدن محیط می شود.

بنابراین یکی از المان های اصلی در طراحی و دکور فضای داخلی به شمار می رود. به همین ترتیب امروزه تقریبا در هر منزل و محیطی می توان نمونه ای از این چهلچراغ های لوکس و چشم گیر یافت کرد.

انواع لوستر سقفی

بنابراین اگر شما عزیزان از فضای داخلی منزل تان خسته شده اید می توانید با تهیه لوستر برقی به فضا روحی تازه ببخشید و آن را از حالت یکنواختی خارج سازید.

همان طور که گفتیم انتخاب لوستر تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است به طور مثال در وهله اول شما بایستی از قیمت لوستر سقفی در بازار مطلع شوید سپس متناسب با میزان بودجه تان نمونه مناسب را خریداری نمایید.

در وهله دوم در نظر گیری ارتفاع سقف و ابعاد محیط بسیار اهمیت دارد. بدین منظور باید بدانید که به طور کلی چراغ آویزها به دو دسته لوستر سقفی آویزان و لوستر سقفی کم ارتفاع دسته بندی می شوند.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم مهم ترین المان موثر در این انتخاب قیمت لوستر سقفی در بازار می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

لوستر سقفی مدرن

لوسترها در دو دسته  لوستر دیواری و سقفی جای می گیرند که هم به عنوان وسیله ای برای روشنایی بخشی و هم به عنوان یکی از عناصر تزئینی خانه به کار می روند. در این پست به معرفی لوستر سقفی مدرن می پردازیم.

به طور کلی چراغ آویزهای سقفی در انواع کریستالی، چوبی، برنزی و غیره عرضه می شوند بنابراین واضح است که قیمت لوستر سقفی در بازار نیز مختلف است.

نورافشان های دیواری از دوران های گذشته در میان مردم محبوبیت داشته اند اما امروزه تقریبا به یکی از ملزومات اصلی دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان ها تبدیل شده اند.

در حال حاضر تنوع لوستر آویزان سقفی نسبت به گذشته بسیار بیش تر شده است به طوری که تعداد مدل ها از هزاران عدد نیز رد شده است. در اصل چراغ آویزها در بیش از ۱۲ دسته اصلی جای می گیرند که شامل لوستر سقفی شاخه ای، لوستر سقفی کاردی، لوستر سقفی ریسه ای، لوستر سقفی جزیره ای و غیره می شوند که در این پست چند نمونه از آن ها را معرفی می کنیم.

خرید لوستر مدرن

عوامل بسیاری بر خرید لوستر مدرن تاثیر گذار هستند که باید به همه المان ها توجه کرد. به عبارت دیگر گرچه اطلاع از قیمت لوستر سقفی در بازار بسیار پراهمیت است اما موارد دیگری نظیر کوچکی و بزرگی سالن، سبک دکوراسیون و چیدمان، اندازه لوستر و کاربرد آن نیز مهم هستند اما در نهایت این سلیقه و روحیه شماست که مدل لوستر را انتخاب می کند.

مجموعه ایران لوستر ارائه دهنده انواع چهلچراغ ها در مدل های مختلف با کیفیت تضمین شده می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت آن و مقایسه قیمت لوستر سقفی در بازار با قیمت لوسترهای مجموعه نام برده به دلیل محبوبیت و معتبر بودن آن پی ببرید.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

معرفی لوستر سقفی ریسه ای

موضوع این تیتر معرفی لوستر سقفی ریسه ای به عنوان یکی از پرانتخاب ترین لوسترها می باشد. بنابراین پیشنهاد میشود مطالب را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید در خرید لوستر ریسه ای موفق عمل کنید.

پیش از هر کلامی باید ذکر کنیم که فاکتورهای بسیاری نظیر مدل، طراحی، جنس، سایز و غیره بر تعیین قیمت لوستر سقفی در بازار موثرند بنابراین پیش از خرید لوستر ریسه ای مدرن با ویژگی های آن آشنا شوید.

آیا تا به حال توجه کردید که اخیرا برای شیک و لاکچری نشان دادن فیلم و عکس ها از لوستر مدل ریسه ای استفاده می کنند؟ در حقیقت این چهلچراغ ها به قدری منظره شیک و باکلاسی ایجاد می کنند که انتخاب اول افراد لاکچری پسند می باشند.

خرید لوستر سقفی ریسه ای

لوستر سقفی ریسه ای برای استفاده در منازلی با سقف ها مرتفع مناسب ترند. نام ریسه ای آن به علت آویزهای ریسه مانند می باشد که از جنس شیشه و کریستال های به خصوصی ساخته می شوند. این کریستال های آویز شده باعث انعکاس نور و مجلل ساختن فضا می شوند.

طراحی برخی از این سقف آویزهای ریسه ای به صورت یک میله فلزی در وسط است که روی آن تماما با کریستال های ریسه ای پوشانده شده  که اصطلاحا به آن لوستر ریسه ای خطی می گویند.

برخی دیگر از آنها به صورت یک میله فلزی گرد ساخته میشوند که کریستال ها روی آن آویزان شده و لامپ ها نیز در مرکز قرار می گیرند.

در کل این نوع چراغ آویزها بیشتر کاربرد دکوراتیو و تزئیناتی دارد اما اگر انتظار نوردهی بیشتر از آن دارید باید نمونه هایی را انتخاب کنید که جنس کریستال های آن اصل باشد تا در انعکاس نور و افزایش روشنایی اطراف بهتر عمل کنند.

شما می توانید فضاهای خاصی همچون لابی ساختمان و راه پله میان منازل دوبلکس و سوبلکس را با نصب لوستر ریسه ای مارپیچ مجلل کنید. برای خرید آن ابتدا باید قیمت لوستر سقفی در بازار را بررسی کنید سپس متناسب با ابعاد محیط نمونه مناسب را انتخاب کنید.

لوستر سقفی کاردی

چلچراغ یا همان چهل چراغ وسیله ای جهت نگهداشتن لامپ ها می باشد که بر روی دیوار یا سقف نصب می شود. تنوع آن بسیار زیاد است که چند نمونه از آنها عبارت اند از لوستر سقفی مدرن، لوستر سقفی آویزان، لوستر سقفی ریسه ای کلاسیک، لوستر ریسه ای مدرن، لوستر آشپزخانه، لوستر بلند آویز، لوستر پذیرایی مربعی، لوستر کاردی و غیره.

همانطور که می دانید. تنوع طراحی این نورافشان ها به قدری فراوان است که امکان ذکر نام تمامی مدل ها غیر ممکن است. چنانچه شما عزیزان درصدد هستید که منزل تان را با چلچراغ سقفی مزین کنید باید از قیمت لوستر سقفی در بازار مطلع شوید تا بتوانید متناسب با موجودی تان نمونه مناسب را خریداری کنید.

یکی از مجلل ترین چهل چراغ های سقفی، لوستر سقفی کاردی می باشد. لوستر کاردی به صورت ثابت به سقف نصب می شود. طراحی آن متفاوت است اما معمولا آن را به شکل مربعی یا گرد می سازند.

قیمت لوستر سقفی کاردی

به علت آویزه های آن که به صورت کاردی یا مستطیل هستند به این نام خوانده می شود. در دو شکل یک طبقه و چند طبقه ساخته می شوند. جنس کاردها از کریستال اصل و جنس میله معمولا از استیل مرغوب یا آلومینیوم می باشد.

لوستر کریستال کاردی جهت استفاده در سالن های بزرگ پذیرایی و نشیمن ها بسیار مناسب اند و در ترکیب با مبلمان فضایی شیک و لوکس می آفریند. امروزه قیمت لوستر سقفی در بازار متناسب با نوع آن متفاوت است به طور مثال قیمت لوستر سقفی کاردی به تعداد کاردها، تعداد طبقات، جنس آنها و سایر المان ها بستگی دارد.

لازم به ذکر است که رنگ کریستال ها می تواند شفاف، نقره ای، طلایی، شامپاینی هم باشند. همچنین برخی از نمونه های لوستر کاردی سقفی با قابلیت تنظیم ارتفاع ساخته می شوند.

معرفی لوستر سقفی ال ای دی

در واقع معرفی لوستر سقفی ال ای دی به ایران از حدود ده الی دوازده سال پیش از کشور چین به ایران صورت گرفت. یکی از ویژگی های جالب این لوستر ال ای دی که در سایر لوسترها وجود ندارد کنترلی بودن کارکرد آن است.

یعنی شما می توانید با استفاده از کنترل آن را خاموش و روشن کنید و هم چنین نورهای آن را تغییر بدهید. جالب تر از آن امکان پخش موسیقی با استفاده از کنترل می باشد. این ویژگی ها باعث جلب توجه سیل عظیمی از علاقمندان به روشنایی و چهل چراغ ها شدند.

در حقیقت انتخاب لوستر سقفی ال ای دی بهترین گزینه برای افرادی است که همواره در پی تجهیزات دکوراسیون به روز و لوکس می باشند. لامپ های نصب شده در لوستر های ال ای دی از نوع ال ای دی هستند و دلیل نام گذاری این لوسترها همین لامپ ها می باشد.

 مزیت لامپ های ال ای دی

مزیت لامپ های ال ای دی در کم مصرف بودن آن ها است به طوری که هر ۳۲ عدد لامپ تقریبا به اندازه یک وات مصرف برق دارند. این چراغ آویزها دارای یک سینی از جنس استیل یا آهن بسیار نازک هستند که امکان نصب لوستر روی سقف را فراهم می کنند.

شکل این صفحات یا سینی ها مربع، مستطیل یا گرد است و داخل آن ها لامپ های ریسه ای قرار می گیرند. لازم به ذکر است که لوسترهای اس ام دی کم کم جای لوسترهای ال ای دی را گرفتند که در پست های بعدی درمورد آن ها توضیح کاملی خواهیم داد.

اگر شما عزیزان تصمیم گرفته اید نمونه ای از لوسترهای نام برده را خریداری نمایید باید همان طور که در مطالب بالا ذکر شد فاکتورهای بسیاری را در نظر بگیرید تا بتوانید مناسب ترین نمونه را برای منزل خود انتخاب کنید.

در تیتر بعدی درمورد یکی از مهم ترین دغدغه افراد در زمان خرید نورافشان ها یعنی قیمت لوستر سقفی در بازار صحبت خواهیم کرد.

فروش لوستر

اکنون که با انواع لوستر آشنا شدید نوبت آن است که به دغدغه مهم مشتریان یعنی قیمت لوستر سقفی در بازار بپردازیم. در واقع شما عزیزان باید بدانید که تعیین قیمتی ثابت برای لوستر سقفی با وجود تورم و نوسان قیمت ها امری امکان ناپذیر است.

علاوه بر آن قیمت این کالا وابسته به جنس، سایز، کاربرد و سایر موارد می باشد. متاسفانه همین موضوع موجب سواستفاده برخی از فروشندگان فرصت طلب شده است که با دریافت هزینه کلان از مشتریان خود سودجویی می کنند.

به همین منزله ما فروشگاه ایران لوستر به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی ایران معرفی می کنیم که در زمینه فروش لوستر باکیفیت و قیمتی معقول توانسته رضایت و اعتماد خریداران خود را جلب کند و سابقه ای درخشان برای خود رقم بزند.

فروشگاه ایران لوستر

اگر شما جزو افراد خاص پسند هستید ممکن است نتوانید در هر لوستر فروشی نمونه مطابق با سلیقه تان یافت کنید اما مراکزی وجود دارند  که در زمینه ارائه تخصصی تجهیزات روشنایی فعالیت می کنند و با عرضه انواع و اقسام لوسترها سلایق مختلف را پوشش داده اند.

یکی از معتبرترین و محبوب ترین آن ها فروشگاه ایران لوستر می باشد، همان طور که پیش تر اشاره کردیم توانسته رضایت همه خریداران خود را جلب نماید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه نام برده از تماشای انواع لوستر سقف، آشپزخانه، لوستر اس ام دی، لوستر خلقه کنار سالنی و غیره لذت ببرید و پس از مقایسه قیمت لوستر مدرن که به صورت به روز ثبت شده اند  درمورد مدل انتخابی تان مشاوره های رایگان را دریافت نمایید.

سپس نمونه مدنظر را سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل شما تحویل داده شود. لازم به ذکر است که امکان ارسال محصول خریداری شده به سراسر کشور امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *