وبلاگ

شیک ترین لوستر سقفی مدرن

لوستر سقفی مدرن

مقدمه: اگر برای منزل خود به دنبال شیک ترین لوستر سقفی مدرن هستید این مقاله را از دست ندهید. این روز ها لوستر ها نفش بیزایی در دکوراسیون منازل دارند به گونه ای که کامل کننده دکور هستند‌. بخصوص خانه هایی که سقف بسیار بلند دارند لازم است حتما در دکور منزل خود از لوستر استفاده کنند در غیر اینصورت در نگاه اول به خانه، جای خالی چیزی آن احساس میشود. لوستر ها اگر چه از قرن ها پیش پا به عرصه گذاشتند ولی همچنان با همان قدرت همیشگی در دکور منازل مورد استفاده قرار میگیرند و بسته به سبک دکور منزل(مدرن و سنتی) از شیک ترین لوستر سقفی مدرن یا سنتی برای تکمیل دکور مورد استفاده قرار میگیرد.

تاریخچه لوستر سقفی مدرن

اگر قصد خرید شیک ترین لوستر سقفی مدرن را دارید بهتر است قدری به گذشته برگردیم و از اهمیت و محبوبیت این سبک از لوستر ها بیشتر بدانید. جالب است بدانید در چندین دهه گذشته لوستر های سقفی مدرن جز پرطرفدار ترین و پرفروش ترین لوستر ها در میان مشتریان بوده اند. به طوری که در سال 2017 و 2018 لوستر های مدرن رتبه اول را به عنوان پرطرفدار ترین و پرفروش تربن لوستر ها از آن خود کردند. این محبوبیت میتواند دلایل زیادی داشته باشد که اولین آن مربوط به سبک امکان امروزی دارد.

خانه ها و اماکن مختلف امروزه دارای سبکی مدرن هستند پس منطقی است که افراد برای خرید لوستر های مدرن اقدام کنند. اما دلایل دیگر تنوع در طرح، رنگ، جنس، مدل، ابعاد، روشنایی، انواع لامپ(حتی لاپ های ال ای دی نسل جدید با قابلیت کنترل از راه دور و مصرف بسیار کم) است.

نحوه انتخاب شیک ترین لوستر سقفی مدرن

اگر میخواهید شیک ترین لوستر سقفی مدرن را داشته باشید باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه باید بدانید تنوع لوستر های سقفی مدرن بسیار بالاست و شیک ترین لوستر، لوستری است که کاملا با منزل و محیط مورد نظر همخوانی داشته باشد و در غیر اینصورت اگر جدبد ترین و زببا ترین لوستر را هم خریداری و نصب کنید جلوه زیبایی نخواهد داشت. پس:

  1. حتما سبک لوستر با سبک محیط مورد نظر همخوانی داشته باشد(سنتی یا مدرن بودن)
  2. ابعاد لوستر کاملا متناسب با محل مورد نظر باشد.
  3. جنس لوستر با جنس دیگر وسایل دکور متناسب باشد.( مثلا اگر وسایل منزلتان اکثرا چوبی هستند بهتر است لوستر انتخابی شما هم چوبی باشد)
  4. نور پردازی لوستر کاملا متناسب با محیط مورد نظر باشد.
  5. بلندی یا کوتاه بودن لوستر نسبت به بلندی و کوتاهی سقف مورد نظر انتخاب و خریداری شود‌.

و غیره…

در نهایت لوستری را میتوان به عنوان شیک ترین لوستر سقفی مدرن برگزید که در هنگام خرید آن به تمامی نکات بالا توجه شده باشد.

لوستر سقفی کوچک برای راهرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شیک ترین لوستر سقفی مدرن

امروزه لوستر ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند. انواع لوستر ها در طرح ها و رنگ ها و قیمت های متنوع تولید و به دست مشتری میرسند ولی همانطور که گفته شد شیک ترین لوستر سقفی مدرن لوستری است که با تمامی وسایل منزلتان همخوانی داشته باشد پس خیلی ساده لوحانه است اگر یک لوستر خاص را به عنوان شیک ترین لوستر معرفی کنیم.

چه بسا یک لوستر ساده و بی زرق و برق میتواند برای سبک منزل شما کاملا شیک باشد و برعکس. به هرحال در حین خرید تمامی نکات گفته شده را در نظر بگیرید سپس اقدام به خرید نمایید.

ویژگی های لوستر های مدرن

لوستر های مدرن بر خلاف لوستر های سبک کلاسیک داراب طراحی بسیار ساده ای هستند. اغلب برای طراحی این لوستر ها از اشکال هندسی بهره میگیرند تا ظاهری زیبا و شیک داشته باشد‌. لوستر های مدرن باب سلیقه ساده پسندان است. پس اگر فردی هستید که لوستر های بزرگ و پر زرق و برق را میپسندید بهتر است سمت لوستر های مدرن نروید چرا که قطعا مورد پسند شما نخواهد بود.

اما اگر فردی ساده پسند هستید این سبک از لوستر ها کاملا با سلیقه شما تطابق دارد پس با خیال راحت اقدام به خرید شیک ترین لوستر سقفی مدرن کنید.

لوستر مدرن سقفی

امروزه به صورت پیش فرض تمامی منازل و آپارتمان ها به سبک مدرن و امروزی ساخته میشوند و به ندرت میتوان خانه ای را یافت که سبکی کلاسیک داشته باشد. عموما منازل با سبک کلاسیک به سفارش صاحب خانه ساخته میشود در غیر اینصورت تمامی منازل به سبک مدرن هستند.

حال در این میان برای دکوراسیون این سبک منازل باید از لوستر مدرن سقفی و دیگر وسایل مدرن استفاده کردو همین دلیل محکمی بر محبوبیت لوستر های مدرن است. لوستر های مدرن در انواع شکل هندسی و ابعاد متنوع طراحی و ساخته و به دست مشتری میرسد و از آنجایی که داری رنج قیمت متنوعی هم هستند همه اقشار جامعه توان خرید این سبک لوستر ها را دارند.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

فروشگاه لوستر

خرید لوستر از دو راه ممکن است.

  1. فروشگاه لوستر اینترنتی
  2. فروشگاه لوستر حضوری

معمولا افرادی که وقت بیرون رفتن و خرید ندارند و یا در جایی زندگی میکنند که فروشگاه لوستر حضوری وجود ندارد از روش اول استفاده میکنند. یعنی به سایت فروشگاه اینترنتی فروش لوستر مراجعه میکنند و لوستر مورد نیاز خود را از سایت تهیه میکنند. دسته دوم هم کسانی هستند که وقت و فضا برای مراجعه حضوری و خرید لوستر را دارند و به شکل سنتی اقدام به خرید میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *