وبلاگ

شیک ترین دکوراسیون با لوستر سقفی led

لوستر سقفی ال ای دی

همه ما میتوانیم شیک ترین دکوراسیون با لوستر سقفی led داشته باشیم، به شرطی در حین خرید لوستر دقت کنیم. خرید لوستر بسیار مهم است و دارای نکات خیلی زیادی است که لازم است حین خرید حتما تمامی آن نکات رعایت شود. از این رو اگر قصد خرید دارید و میخواهید شیک ترین دکوراسیون با لوستر سقفی led داشته باشید این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله به صورت کامل به نحوه انتخاب و خرید لوستر سقفی led پرداخته شده است همچنین مطالب آن به شما کمک میکند تا انتخاب درستی در حین خرید داشته باشید. پس با ما همراه باشید‌.

لوستر های سقفی

لوستر های سقفی، سالهاست که در میان مردم پرد طرفدار و محبوب هستند و در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرند. همواره مدل های لوستر های سقفی در حال آپدیت شدن و بروز شدن هستند و همین امر خود سبب جذب مشتری بیشتر میشود.

اما لوستر های سقفی ال ای دی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت جز لوستر های مدرن هستند و چیزی حدود یک دهه است که وارد بازار شده اند و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اند. حال ما در این مقاله به خصوصیات لوستر های ال ای دی میپردازیم و در نهایت به شما کمک میکنیم که شیک ترین دکوراسیون با لوستر سقفی led داشته باشید.

لوستر ال ای دی

همانطور که گفته شد چیزی حدود یک دهه است که لوستر ال ای دی از چین وارد ایران شده است. به دلیل ظاهر خاص این لوستر ها سیل عظیمی از مردم جز علاقه مندان این لوستر تبدیل شدند. ظاهر ساده و شیک این لوستر و قابلیت کنترل از راه دور برای تغییر رنگ لامپ های آن و قابلیت پخش موسیقی توسط این لوستر ها سبب توجه مردم به این سبک از لوستر ها شد.

این لوستر ها از یک سینی فلزی برای نصب روی سقف تشکیل شده است. سپس روی سینی لامپ های ال ای دی به صورت اشکال هندسی نظیر دایره، مربع و غیره قرار گرفته شده است. گفتنی است که مصرف برق لامپ های ال ای دی بسیار پایین است و همین خود میتواند دلیل کافی برای انتخاب این سبک از لوستر ها باشد.

انواع لامپ های ال ای دی

برای اینکه بتوانیم شیک ترین دکوراسیون با لوستر سقفی led داشته باشیم باید انواع لامپ های ال ای دی را بشناسیم و بسته به دکوراسیون منزل و سلیقه خود یک کدام از آن ها را انتخاب کنیم.

در کل ما دو نوع لامپ ال ای دی داریم:

  • لامپ های تک رنگ

این نوع لامپ ها که به آن ها هایپاور ال ای دی هم میگوییم در رنگ یخی تولید میشود و هیچ تغییر رنگی ندارد. این لامپ توسط ترانس متصل به پشت لوستر کار میکند.

  • لامپ های چند رنگ

به این لامپ مولتی کالر ال ای دی هم میگویند و در سه رنگ آبی و قرمز و بنفش قابلیت تغییر رنگ دارند. این تغییر رنگ توسط کنترل از راه دور امکان پذیر است و حتی میتوان با کلید نیز تغییر رنگ ایجاد کرد‌‌ این نوع لامپ ها نیز ترانس های مخصوصی کار میکنند.

علاوه بر این لامپ ها ممکن است لامپ ها رشته ای یا لامپ های سوزنی و غیره برروی لوستر نصب شوند ولی چیزی که مشخص است آن است که مصرف برق هر لامپی به غیر از لامپ ال ای دی بالاست و هزینه های زیادی در پی دارد.

ایران لوستر را در اینستاگرام دنبال کنید

نکات مهم حین خرید لوستر ال ای دی

اگر میخواهید شیک ترین دکوراسیون با لوستر سقفی  led داشته باشید باید حین خرید لوستر به چند نکته مهم توجه کنید:

  1. متراژ محیط: حین خرید لوستر ال ای دی باید به متراژ محیط مورد نظرتان توجه کنید. اگر فضای مورد نظر مثل آشپزخانه، فضایی محدود و کوچک باشد باید لوستری که انتخاب میکنید نیز کوچک باشد و نور پردازی زیادی نداشته باشد. ولی اگر فضای مورد نظرتان اتاق پذیرایی است، بهتر است لوستری کاملا متناسب با محیط باشد و نور پردازی مناسب داشته باشد.
  2. ارتفاع سقف: در حین خرید لوستر ال ای دی ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. اگر سقفی بلند دارید، از لوستر های بلند استفاده کنید تا نمای کافی داشته باشد و اگر سقفی کوتاه دارید از لوستر های کوتاه استفاده کنید.
  3. کچ بری سقف: اگر سقفتان دارای گچ بری خاصی است حتما در حین خرید لوستر ابعاد آن را در نظر بگیرید تا دچار دردسر نشوید
  4. سبک لوستر: اما یکی از مهم ترین پارامتر هایی که حین خرید باید بدان توجه کنید سبک لوستر است. اگر دکوراسیون و سبک منزلتان مدرن است باید از لوستر های به سبک مدرن استفاده کنید و اگر دکوراسیون یا سبک منزلتان کلاسیک است حتما لوستری با سبک کلاسیک انتخاب کنید.

فروشگاه لوستر

اما برای اینکه شیک ترین دکوراسیون با لوستر سقفی led را میخواهید باید به فروشگاه های معتبر فروش لوستر مراجعه کنید. معمولا فروشگاه های معتبر فروش لوستر دارای تنوع بسیار زیادی هستند و میتوان از بین تنوع بالا یکی از شیک ترین آن ها را انتخاب کرد. اما اگر فروشگاه معتبری در محل زندگیتان نیست میتوانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. معمولا فروشگاه های اینترنتی محدودیتی ندارند و میتوانند تعداد زیادی از لوستر ها را در مدل های مختلف موجود داشته باشند.

همچنین خرید از فروشگاه اینترنتی بسیار ساده است به طوری که میتوان در منزل و با خیال راحت و بدون هیچ  دردسری لوستر مورد نیاز خود را خریداری کرد. امروزه دستسرسی عموم مردم به اینترنت افزایش یافته است و همین خود سرعت را در تمام زمینه ها از جمله خرید و فروش افزایش داده است و چه بهتر که ما قدر این سرعت را بدانیم و از آن در مسیر درست استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *