وبلاگ

خرید لوستر مدرن جدید در تهران

لوستر مدرن جدید

خرید لوستر مدرن جدید در تهران به عصر جدید تعلق دارند. و با لوستر های دوره های قبل فرق دارند. در واقع می توان گفت که سبک و طرح خرید لوستر مدرن جدید در تهران  در دوره های مختلف، متناسب با خصوصیات لوازم خانگی آن دوره بوده و به نوعی برای آن بازه ی زمانی کاربرد داشته است.

در واقع لوستر یک ابزار روشنایی است که از سقف آویزان است. درست است که لوستر ها را بیشتر در حال و پذیرایی و ناهارخوری نصب  می کنند اما لوستر ها قابل استفاده در هر جایی از خانه نظیر اتاق نشیمن، سرویس های بهداشتی و حیاط و ایوان ها هستند.

ساختار لوستر ها بدین گونه است که اغلب دارای چندین لامپ در چندین حلقه بوده که بیشتر برای نورپردازی و روشن کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب لوستر مناسب

انتخاب لوستر مناسب، می تواند متناسب با قصد و هدف شما از انتخاب آن باشد. آیا هدف شما از انتخاب لوستر بر مبنای طرح و سبک آن می باشد؟ آیا نوع لوستری که انتخاب می کنید، می تواند روشنایی کافی ایجاد کند؟ یا اینکه طرح و رنگ آن، متناسب با انتخاب شماست؟ در ادامه به مسائلی خواهیم پرداخت که با بررسی آن ها شاید به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده شود.

یکی از مهیج ترین بخش های بازار خرید و فروش لوستر ها مربوط به طرح و سبک لوستری است که افراد برای خانه خود در نظر دارند. برای آنکه طرح متناسب با خانه خود را پیدا کنید، انواع طراحی های لوسترها را که در ادامه خواهیم آورد را در نظر داشته باشید و متناسب با آن ها ببینید که کدام یک ممکن است برای خانه ی شما بهترین باشد.

لوستر مدرن بهترین لوستر

این لوسترها دارای طرح ها و سبک های متنوعی هستند . خرید لوستر مدرن جدید در تهران یکی از  انواع  لوستر های مدرن و دکوراتیو می باشد . لوستر مدرن  به علت طراحی خاصی که دارد در زمان خاموشی نیز به عنوان یک عنصر دکوری برای فضا به حساب می آید و به زیبایی فضا کمک می کند. لوسترهای دکوراتیو و مدرن دارای انواع متنوعی می باشد که در این مقاله می خواهیم به انواع لوسترهای دکوراتیو و مدرن آشنا بشویم .

لوستر مدرن به صورت آویز های سقفی

این لوسترها علاوه بر اینکه تامین کننده نور فضا می باشند و فضا را زیبایی و رویایی تر نشان می دهند بسیار به عنوان یک آویز دکوری مناسب  می باشند.

لوستر دکوراتیو و مدرن فوق به رنگ سیلور می باشد و دارای طراحی خاصی است که به هنگام روشن بودن روشنی خیره کننده به فضا می دهد و همچنین در زمان خاموشی طراحی آینه کاری آن بسیار زیبا است. در طراحی آن سبک آینه کاری شده ای که به کار رفته است در زمان روشنی نور را به زیبایی هر چه تمام تر منعکس کرده و به فضا شکوه خاصی می بخشد.

این لوستر ها را به راحتی می توان در آشپزخانه و اتاق خواب ها و از همه مهم تر در سالن پذیرایی خود استفاده کنید .

این محصول چشمه ی نور جزو محصول های بسیار زیبا و هیجان انگیز ریموت دار چشمه ی نور می باشد و بسیار مناسب سقف های بلند می باشد. خرید لوستر مدرن جدید در تهران  به علت طراحی خاصی که دارد بسیار نمایی درخشان چه در زمان خاموشی و چه زمانی که روشن می باشد به فضا می دهد. این محصول را می توانید از سایت دکورشاپ با قیمت بسیار عالی و مناسب تهیه کنید و صاحب یک لوستر مدرن و زیبای ریموت دار شوید.

 لوستر شاخه ای مدرن

می توان ادعا داشت که لوستر شاخه ‌ای مدرن در واقع یکی از لوسترهای بسیار مجلل می باشد که برای هر خانه‌ ای لوکس و زیبایی پیشنهاد  می ‌شود.

این سبک لوستر به جای اتصال به یک منبع نور، چند منبع نور دارد و مانند شاخه‌ های درخت پیچ و تاب خورده به سمت بالا و یا پایین است. این سبک از لوستر می ‌تواند از جنس برنج یا همان لوسترهای برنزی معروف باشد و یا ترکیبی از برنج و کریستال.

معمولا کریستال ‌ها به صورت تزیینی روی  بدنه‌ ی لوستر قرار گرفته اند. در برخی از اوقات این لوسترها از جنس فلز های دیگر نیز ساخته  می ‌شوند و در بازار ارائه خواهند شد. سبک ‌هایی از لوستر شاخه ‌ای مدرن  نیز از جنس چوب و شیشه می باشند که در دسته ‌ی لوسترهای روستیک قرار می‌ گیرند. هدف از ساخت این لوسترها، نور دهی بسیار بیشتری دارند و در بسیاری مواقع نیز سبک‌ های مختلفی از آن ها وجود دارد که می توان بر اساس نوع دکوراسیون منزل آن ها را تهیه کرد.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

خرید لوستر شاخه ای مدرن

لازم به ذکر است  که لوستر شاخه ای مدرن  تکمیل کننده‌ ی یک فضای مجلل به حساب می ‌آیند. در واقع همیشه به دنبال این هستیم که چه طور دکوراسیون فضایی را تکمیل کنیم یا آن را زیباتر نماییم، اما ندانیم که چه لوستری برای فضای ما مناسب است خرید لوستر مدرن جدید در تهران از نظر زیبایی بی نظیر هستند . کافی است نگاهی به جنس، سبک و شکل وسایل تان بندازید تا لوستر مناسب فضا را پیدا کنید.

لوسترهای شاخه ایی مزایای فراوانی دارند که در زیر به آن ها می پردازیم:

  • نور دهی بیشتر این لوسترها، باعث شده است که برای فضاهای بزرگ، مناسب ‌تر باشند.
  • تنوع شکل، جنس، رنگ این لوسترها بسیار زیاد است و برای هر سلیقه و سبک از منزل وجود دارند.

فروش لوستر در ایران

خرید لوستر مدرن جدید در تهران  از معدود توليدات ایرانی  است كه 95 درصد مواد اوليه  آن در داخل كشور تامین میشود بورس اصلی خرید و فروش لوستر در تهران، ميدان 15 خرداد است. برای یافتن لوسترهای لوكس و گران قيمت نیز باید به خیابان شریعتی رفت.

لوستر یک کالای  لوكس به حساب مي آيد و اين امر در كنار وضعيت نامناسب اقتصادی مردم موجب شده كه رونق اين بازار هر سال كمتر از سال قبل شود. در حال حاضر حدود 100 مغازه ی فروش لوستر در اين محدوده وجود دارد، در صورتی كه اين تعداد در ابتدای كار و اوايل دهه ی 40 به تعداد انگشتان دست نمی رسید.

لوستر بلوری  لاله در رنگ های  قرمز، آبی و سبز و لوسترهای پوسته ای ، از جمله مدل های از مد افتاده به حساب می آیند ، كه در گذشته بیشترین فروش را داشته ولی الان تقاضای چندانی برای آن ها وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *