وبلاگ

جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023

جدیدترین مدل ساعت دیواری

ساعت دیواری یکی وسایل مهم در خانه محسوب می‌شود. علاوه بر کارایی که این ساعت‌ها دارند، می‌توان در همه قسمت‌های خانه از آن استفاده کرد. این اکسسوری‌ها دارای طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی هستند و بهترین مکان برای استفاده در اتاق پذیرایی و نشیمن در کنار لوستر آویز است.

البته اگر از نوع مختلف مخصوص آشپزخانه و اتاق‌خواب و استفاده شود، جذابیت خود را دارد.

امروزه جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023 به دلیل تنوع در طرح و شکل علاوه بر یک وسیله مفید برای نشان‌دادن زمان و یک وسیله دکوری زیبا هم محسوب می‌شود.

انواع جدیدترین مدل ساعت دیواری

انتخاب ساعت‌دیواری‌ها امروزه باتوجه‌به دکوراسیون داخلی انجام می‌شود و نسبت به تنوع دکوراسیون می‌توان از انواع مختلف این ساعت‌ها استفاده کرد. انواع ساعت دیواری که امروزه استفاده می‌شود، عبارت‌اند از:

  • ساعت بدون قاب

در این مدل ساعت‌ها هیچ قابی آن را احاطه نکرده است. سبک این ساعت‌ها بسیار مدرن و برای خانه‌های با دکوراسیون‌های جدید و مدرن مناسب است. این ساعت از جمله جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023 محسوب می‌شود.

  • ساعت دیواری رنگی

اگر می‌خواهید ساعت‌هایی خریداری کنید که با وسایل خانه هماهنگ و ست شود، ساعت‌های رنگی گزینه بسیار مناسبی است. زیرا دارای زمینه رنگی متنوعی است.

  • ساعت مدل جئومتریک

این ساعت‌دیواری‌ها دارای طراحی با شکل‌های هندسی هستند. می‌توانید با خرید این ساعت‌ها بین وسایل خانه تناسب خوبی ایجاد کنید.

  • ساعت مدل تابلویی

این ساعت‌ها بسیار زیبا و شیک هستند و می‌توان آن‌ها را به‌عنوان تابلو هم به کار برده و زمان را هم مشاهده کرد. جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023 از طراحی این ساعت‌ها هم استفاده می‌کند.

  • ساعت طرح کارد و چنگال

ساعت‌های دارای این طرح گزینه مناسبی برای آشپزخانه و رستوران‌ها است. زیرا از جمله ساعت‌های مدرن و زیبا محسوب می‌شود.

  • ساعت دیواری مدل روستیک

این مدل ساعت‌ها را از چوب تهیه می‌کنند و ابزاری بسیار پرطرف‌دار است. در تولید و ساخت این ساعت‌ها از انواع مختلف چوب استفاده شده و این ساعت‌ها از جمله ساعت‌های مدرن و کلاسیک محسوب می‌شوند. می‌توان گفت از جمله جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023 محسوب می‌شوند.

10 مدل ساعت دیواری پرفروش 2023

ساعت‌دیواری‌ها مدل‌های فانتزی مدرن و پاندول دار دارند و می‌توان با این ساعت‌های ساده منزل خود را جلوه بیشتر داد. انواع مدل‌های ساعت دیواری جدید که طرفداران زیادی دارد، عبارت‌اند از:

  • ساعت دیواری ولدر مدل ۵۲۰ – L 

این مدل ساعت دیواری دارای طرح گرد و دو صفحه است که یکی داخل دیگری قرار دارد. صفحه بیرونی ساعت، زمان را با عددهای انگلیسی و صفحه داخل با اعداد رومی نشان می‌دهد. قسمت قاب و زمینه ساعت دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی است؛ ولی اعداد و عقربه‌ها در همه رنگ‌ها ثابت هستند.

عقربه‌ها دارای رنگ طلایی هستند که یک گرمای خاص به دکوراسیون داخلی می‌دهد. این ساعت دارای دو موتور که هر دو روانگرد و بی‌صدا هستند. در تولید و ساخت این ساعت‌ها از تکنولوژی کوارتز استفاده شده و نسبت به ساعت‌های اتوماتیک دار قیمت مناسب‌تری دارد. تکنولوژی کوارتز موجب خطای خیلی کم دقت بالا در ساعت می‌شود. این مدل نمونه جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023 است.

  • ساعت دیواری زحل النسی

طراحی این ساعت‌ها نسبت به دیگر ساعت‌ها خارج از چهارچوب است. طراحی این ساعت، شکل قدیمی ساعت‌های مورداستفاده را تحت تاثیر قرار داده است که آن را زیبا جلوه می‌دهد. ساعت دیواری زحل دارای بدنه چوبی بوده و زمان را توسط خط‌های درون خود که به حلقه‌های فلزی طلایی وصل شده است، نشان می‌دهد. این موجب شده ظاهر این ساعت بسیار زیبا جلوه کند. این ساعت توسط موتور کوارتز تایوان کار می‌کند و در وسط این ساعت لگوی النسی حکاکی شده است.

  • مدل ۱۰ ۲۳۰ c برند دکووسناDecovasna

این ساعت از مدل‌های مدرن محسوب می‌شود که با ساعت‌های معمولی کمی تفاوت دارد. چرا که این ساعت هیچ قابی دور خود ندارد و دارای یک موتور عقربه گردان بزرگ است. قطر این ساعت ۸۰ سانتی‌متر و اعداد به‌صورت خطی توسط چسب متصل شده است. خطوط زمان از چوب ام‌دی‌اف به ضخامت ۹ میلی‌متر ساخته شده است که جلوه زیبایی به آن داده است. موتور آن از نوع کوارتز و بی‌صدا و دارای کیفیت بالایی است. جنس این ساعت پلکسی گلس و نشکن است.

بیشتر بخوانید

بهترین مکان نصب ساعت دیواری در خانه

راهنمای خرید جدیدترین مدل ساعت دیواری

ساعت‌دیواری‌ها یکی از ابتدایی‌ترین تزئینات و دکوری‌های منزل و محل کار محسوب می‌شوند. برای اینکه بتوانیم یک ساعت دیواری خوب تهیه کنیم، ابتدا باید برندهای ساعت دیواری را بشناسیم. سپس باید نکاتی را بررسی کرده و بادقت زیاد آن را تهیه کنیم.

ابتدا باید ساعتی که انتخاب می‌کنیم، مناسب فضا و مکان داخلی ما باشد و قبل از خرید باید محل نصب آن را مشخص کرده و طبق رنگ بافت و شکل دیوار آن را تهیه کنیم. نکاتی که برای خرید باید به آن‌ها توجه کنیم شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه خرید جدیدترین مدل ساعت دیواری

یکی از مواردی که برای تهیه ساعت مهم بوده، بودجه در نظر گرفته شده است. با این بودجه تصمیم می‌گیریم که چه نوع ساعتی را خریداری کنیم. آیا می‌توانیم با این هزینه سراغ ساعت‌های مارک گران‌قیمت برویم یا ساعت کوچک معمولی.

  • اندازه جدیدترین مدل ساعت دیواری

اول باید بدانیم ساعت را در کجا می‌خواهیم نصب کنیم. زیرا گاهی نیاز است، ساعت بزرگ پاندول دار بخریم و در بعضی مواقع به یک ساعت مدرن کوچک بیشتر احتیاج داریم. اندازه ساعت به اندازه منزل و فضای نصب ساعت بستگی دارد.

  • سبک و مدل جدیدترین مدل ساعت دیواری

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنیم، مدل ساعت دیواری مناسب برای خانه یا محل کار است. می‌توانید به مدل جدیدترین مدل ساعت دیواری 2023 هم توجه کنید. بعضی از ساعت‌ها تبلیغاتی هستند و برای کار مناسب هستند، در عوض برای محیط خانه گزینه خوبی نیستند. ساعت‌ها باید در جایی نصب شود که به‌راحتی قابل دید باشد.

  • شناسنامه و کاتالوگ جدیدترین مدل ساعت دیواری

بعضی از برندهای معروف دارای شناسنامه هستند که شما می‌توانید از فروشنده آن را درخواست کنید. این کاتالوگ‌ها اطلاعات مربوط به آن ساعت را به شما می‌دهند. این اطلاعات مربوط به سال تولید، تعداد قطعات، شماره جابه‌جایی، شماره مرجع، و کشور ساخت است.

  • خدمات پس از فروش جدیدترین مدل ساعت دیواری

باید در مورد تولیدکنندگان ساعت اطلاعاتی را داشته باشید تا بتوانید در صورت آسیب‌دیدن این ساعت‌ها آن را تعمیر یا تعویض کنید. این مسئله برای خرید یک ساعت بسیار اهمیت دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از عوامل مهم قابل توجه هنگام خرید است. علاوه بر این ،محصولاتی مانند آباژور ایستاده هم باید دارای خدمات پس از فروش باشند.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *