وبلاگ

جدیدترین لوستر چوبی بازار

جدیدترین لوستر چوبی بازار

یکی از نکات مهمی که باید هنگام خریدن یک لوستر چوبی ارزان به آن توجه کنیم این است که  لوستر چوبی از جدیدترین لوستر چوبی بازار باشد . لوستر چوبی ارزان  مورد نظر خود را  اول از همه باید مشخص کنیم . برای مثال باید بدانیم که سبک دیزاین و دکوراسیون فضایی که میخواهیم از لوستر چوبی استفاده کنیم در چه نوع سبکی است. برای مثال نمی توانیم دریک فضایی با دکوراسیون کلاسیک از یک لوستر چوبی استفاده کنیم مگر اینکه از لوستر چوب  استیل استفاده کنید .

لوستر چوبی ارزان

لوسترها برای روشنایی فضاهای بسته اکثرا استفاده می شوند .  و از آن جا که روشنایی یکی از مهم ترین ویژگی ها در زیبا به نظر رسیدن فضا می باشد باید قبل از توجه به طرح و مدل لوستر چوبی ارزان که می خواهید خریداری کنید باید به این نکته توجه کنید که به اندازه کافی مقدار نوری را که شما برای روشن شدن فضای خود به آن احتیاج دارید را تامین می کند یا خیر .

نکته ی بعدی که باید به هنگام انتخاب و خریدن جدیدترین لوستر چوبی بازار به آن دقت کنیم بودجه ای است که برای تهیه ی این محصول مد نظر داریم چرا که با در نظر گرفتن یک بودجه ی مشخصی انتخاب های شما به نسبت بودجه ی خودتان محدود می شود و شما هدف مندتر می توانید انتخاب و خرید کنید و در وقت خود که با ارزش ترین سرمایه ی هر کسی است ، نیز صرفه جویی می شود .

ویژگی های لوستر چوبی

اگر بخواهیم از مزایا ی خرید لوستر چوبی صحبت کنیم بیشترین نگاه ای که در این زمینه توجه ها را به خود جلب می کند این است که لوسترهای چوبی نسبت به طرح های دیگر لوستر از جمله لوستر های برنزی ، برنجی آن قیمت مناسب تری دارد . و رنگ پذیرای و طراحی راحت با چوب  دست طراحان را برای طراحی لوستری زیبا تر باز می گذارد .

و در آخر بهتر است قبل از خرید یک لوستر چوبی ما آگاهی کافی از نوع ،هدف و کاربرد لوستر چوبی ارزان که قصد خرید ان را داریم بدست بیاوریم . در انتخاب هر وسلیه رعایت نکته هایی مورد نياز است.

بهتر است در مورد نوع لوستری که می‌ خواهید بخرید، جایی که می ‌خواهید آن را نصب کنید و میزان نور مورد نیاز اطلاعاتی جمع آوری کنید. برای همین اگر شما نيز قصد دارید لوستری مناسب برای فضای مورد نظرتان در خانه تهیه كنيد ابتدا پيش از هر كار به موارد زير توجه کنید.

کدام اتاق نیاز به لوستر دارد ؟

از آنجایی که هر فضایی میزان مشخصی از نور را نیاز دارد، آویختن جدیدترین لوستر چوبی بازار و در نتیجه لامپ‌ های زیادتر از آن مقدار مورد نیاز نه تنها غیر ضروری بلکه مازاد است بنابراین مجبور خواهید بود لامپ برخی از شاخه‌ ها را خاموش کنید که این موضوع از زیبایی لوستر شما کاهش میدهد .

بهتر است برای اتا‌ق‌ های کوچک‌ تر لوسترهایی با شاخه‌ های کمتر را انتخاب کنید. تعیین محل نصب لوستر نیز از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است زیرا انتخاب محل نامناسب نه تنها ترکیب اتاق را به هم میزند بلکه باعث میشود زیبایی و ارزش لوستر نیز به چشم نیاید.

انتخاب لوستر مناسب دکوراسیون اتاق

اگر لوستر را در اتاق پذیرایی و برای روشن کردن مبلمان استیل به کار می ‌برید، اطمینان حاصل کنید که شعاع ‌های نور حاصل از آن تمام قطعات مبلمان را در برگرفته و به یک میزان روشن میکند. همان طور که به هنگام انتخاب لوازم دکوراسیون هماهنگی آنها به لحاظ مدل و سبک را در نظر می‌ گیرید در هنگام خرید لوستر برای مثال  جدیدترین لوستر چوبی بازار نیز این موضوع را باید مورد توجه قرار دهید.

به عنوان مثال در یک فضای کاملا مدرن، آویختن لوستری با آویز های کریستالی کاری نامناسب بوده و از نظر  دکوراسیون باعث محیطی نا هماهنگ می‌شود.

ارتفاع سقف یکی از تعيين کننده ترین عوامل در خرید لوستر است.  هنگامی كه سقف محیط مورد نظر شما از حد معمولی خیلی کوتاه تر باشد شما نمی توانید  از لوسترهای آویز به خصوص از نوع آویز كريستال دار استفاده كنيد . چون امکان برخورد سر افراد با آن به هنگام رفت و آمد وجود دارد مگر اینکه محل آويختن لوستر به گونه ای باشد كه يا در بالای ميز پذیرایی و يا ناهار خوری قرار بگیرد . به طور کلی در شرایط عادی برای سقف های کوتاه بهترین انتخاب لوسترهای به اصطلاح سقفی است.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

لوستر شاخه ای چوبی بهترین نوع لوستر

علاوه بر موضوع نور پردازی ، تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های  مورد استفاده در لوستر، حفظ تناسب ابعاد آن با فضا نيز از جمله ضروریات است . و لوستر شاخه ای چوبی از بهترین گزینه ها است بنابراین برای فضای کم وسعت، لوستری انتخاب نكنيد كه اگر چه كم شاخه است ولی از ابعاد بزرگی برخوردار باشد زیرا فضایی ایجاد میکند که زیبا نیست . خوشبختانه لوستر شاخه ای چوبی تنوع زیادی دارند.  این موضوع باعث شده تا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

مدل های این نوع لوسترها فانتزی، مدرن، سنتی و کلاسیک می باشد, که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارد.  بهتر است که برای انتخاب مدل جدیدترین لوستر چوبی بازار از وسایل های دیگر خود کمک بگیرید. هماهنگ بودن مدل لوستر با دیگر وسایل منازل می تواند جذابیت دکوراسیون شما را چندین برابر میکند. متراژ محیط: یکی از گزینه های مهم برای انتخاب لوستر شاخه ای چوبی در نظر گرفتن محیط مورد استفاده می باشد.

همیشه برای انتخاب مدل لوستر خود به جایی که قصد دارید قرار بگیرد توجه کنید. انتخاب اندازه های غیر استاندارد و غیر متناسب با متراژ محیط از زیبایی آن کاهش میدهد . پس اگر در این زمینه سلیقه و سواد کافی را ندارید بهتر است از فروشنده یا طراح های داخلی کمک بگیرید. ارتفاع سقف: یکی از مورد هایی که باید در انتخاب لوستر شاخه ای چوبی  خود توجه کنید ارتفاع سقف می باشد.

ارتفاع لوستری که می خواهید خریداری کنید باید متناسب با ارتفاع سقف باشد.  اگر بدون در نظر گرفتن این موضوع خرید کنید احتمال دارد بعد از نصب لوستر در رفت و آمد مزاحمتی ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *