وبلاگ

جدیدترین لوستر سقفی در بازار

جدیدترین لوستر سقفی در بازار

مقدمه: اگر به دنبال جدیدترین لوستر سقفی در بازار هستید صفحه درستی را انتخاب کرده اید‌. ما اینجا هستیم که در انتخاب بهترین و مناسب ترین لوستر به شما کمک کنیم. فقط کافیست این مقاله را با دقت بخوانید. در این مقاله به معرفی جدیدترین لوستر سقفی در بازار خواهیم پرداخت. همچنین انواع لوستر ها و نحوه استفاده از آن ها نیز برایتان شرح داده خواهد شد. پس اگر در خرید لوستر سقفی مصمم هستید این مقاله را از دست ندهید.

لوستر سقفی

امروزه مردم به دکوراسیون و سبک خانه هایشان اهمیت بسیار زیادی میدهند چرا که ظاهر خانه نشان دهنده سلایق، افکار و اخلاق صاحب خانه است. هر چقدر دکور خانه به سمت کلاسیک تمایل داشته باشد یعنی صاحب خانه فردی سنتی تر، خون گرم تر و اصالت پرور است و هر چقدر دکور خانه به سمت مدرنیته تمایل داشته باشد یعنی صاحب خانه فردی امروزی تر، مستقل تر است. البته هیچ اصل کلی وجود ندارد ولی عموما اینگونه به نظر میرسد که دکور خانه به با شخصیت صاحب خانه درآمیخته شده است. در این میان علاوه بر مبل ها، قاب ها، ظروف و غیره لوستر ها نقش بزرگی در دکوراسیون خانه ها دارند. لوستر ها اگر چه رو سقف نصب میشوند ولی تاثیر شگفت انگیزی بر دکور منزال دارد بنابراین لازم است در انتخاب آن دقت فراوان شود.

لوستر سقفی مدرن

میتوان گفت امروزه با توجه به مدرنیته شدن اکثر وسایل و اماکن مختلف، میل به دکور مدرن افزایش یافته است و افراد خواسته یا ناخواسته، خودآگاه یا ناخودآگاه به سمت طراحی دکور مدرن سوق داده میشوند. از این رو اکثر معماران و مهندسان خانه ها را به سبک مدرن طراحی میکنند و همین امر سبب میشود افراد هم برای چیدن منزلشان از وسایل مدرن استفاده کنند. در چنین شرایطی باید تمامی لوازم در یک سبک باشند. مثلا مبل ها و قاب ها و ظروف و لوستر سقفی مدرن باشند. در غیر اینصورت خانه ظاهری ناخوشایند خواهد داشت.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

انواع لوستر ها

اگر به دنبال جدیدترین لوستر سقفی در بازار هستید باید بدانید که لوستر ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به سبک دکور و سلیقه افراد طراحی و تولید میشوند. در این میان برخی از لوستر ها کاملا جدید و بروز هستند و دارای تفاوت فاحشی نسبت به دیگر لوستر ها هستند. که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

لوستر سقفی کاردی

لوستر سقفی کاردی از انواع لوستر های کریستالی است که به دلیل نوع برش و ظاهر کریستال های آن به این نام خوانده میشوند. این نوع لوستر ها دارای کریستال های کشیده و کاردی مانند است که برروی پایه های مربعی شکل یا دایره ای شکل نصب شده اند. ممکن است چند مربع یا چند دایره در هم فرو رفته باشند و روی آن ها کریستال های کاردی آویزان شده باشد. این سبک از لوستر ها بسیار زیبا و خاص هستند.

لوستر سقفی ریسه ای

لوستر سقفی ریسه ای نیز نوعی لوستر کریستالی است که ریسه های از آن آویزان است و روی ریسه ها کریستال هایی با اشکال هندسی مختلف نصب شده است. این سبک از لوستر ها عموما برروی سقف های بسیار بلند مانند خانه های دوبلکس یا سوبلکس نصب میشوند و ظاهری بسیار زیبا و مجلل دارند.

لوستر سقفی ال ای دی

لوستر های سقفیled جز جدیدترین لوستر سقفی در بازار هستند. این نوع لوستر ها از لامپ های ال ای دی با اشکال پیچیده و جذاب هستند. همچنین این سبک از لوستر ها در مصرف انرژی بسیار کم هزینه هستند و دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند از این رو جز محبوب ترین لوستر های موجود در بازار محسوب میشوند. پس میتوان نتیجه گرفت این سبک از لوستر ها جز جدید ترین لوسترها میباشند.

فروشگاه ایران لوستر

اگر به دنبال فروشگاهی کامل با تنوع بالا برای خرید لوستر هستید فروشگاه ایران لوستر را از دست ندهید. این فروشگاه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و دارای انواع لوستر های مدرن و کلاسیک اعم از لوستر ال ای دی، لوستر کریستالی، لوستر ریسه ای و غیره است. از این رو اگر قصد خرید دارید این فروشگاه راه فراموش نکنید.

فروشگاه اینترنتی لوستر

عموما فروشگاه های فروش لوستر از تنوع زیادی برخوردار نیستند چرا که فضای داخلی مغازه ها دارای محدودیت بوده و نمیتوان انواع لوستر ها را کنار هم داشت. همچنین در شهرستان ها و شهر های کوچک این محدودیت بیشتر است. اما خوشبختانه امروزه عصر ارتباطات و اینترنت است و افراد میتوانند با داشتن یک گوشی هوشمند در تمام فروشگاه های کشور سفر کنند و به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهند‌. در بین تمامی آنلاین شاپ ها، میتوان یک فروشگاه اینترنتی لوستر معتبر هم یافت که بتوان لوستر مورد نظر خود را بسته به سلیقه و سبک منزل خود سفارش دهید. بله این است قدرت اینترنت و ارتباطات.

حرف آخر

در نهایت دکوراسیون منزل هر فردی نشان دهنده طرز تفکر، سلایق، تیپ شخصیتی و غیره آن فرد است. بنابراین لازم است در انتخاب وسایل منزل بسیار دقت کرد و برای انتخاب لوستر سعی کنید از جدیدترین لوستر سقفی در بازار استفاده کنید زیرا همانطور که گفته شد این سبک از لوستر ها میزان برق مصرفی بسیار کمتری دارند و همچنین میتوان آن ها را با یک ریموت از راه دور کنترل کرد. اما  لازم نیست همیشه طبق مد پیش رفت، زیرا  مهم ترین معیار در انتخاب لوستر، سبک طراحی منزل و سلیقه خود فرد است پس مد و بروز بودن آن در رتبه سوم قرار میگیرد. به هرحال شما میتوانید انواع و اقسام لوستر ها را در اینترنت مشاهده کنید و لوستر مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با کارشناسان فروش در واتساپ مجموعه ایران لوستر ارتباط برقرار نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *