وبلاگ

بهترین راه های تزیین دکوراسیون داخلی با لوسترهای مدرن و جذاب

تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن

امروزه نسبت به گذشته، دکوراسیون‌ داخلی مدرن افزایش پیدا کرده و برای اینکه زیبایی در دکوراسیون‌های داخلی مدرن بیشتر شود، باید وسایلی که در خانه استفاده می‌شود با سبک دکوراسیون مدرن متناسب باشد. پس تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن از اهمیت زیادی در منازل دارد. زیرا تزیین خانه به سبک مدرن با وسیله‌های مدرن‌تر می‌تواند خانه ای جذاب و تازه را ایجاد کند.

لوسترهای مدرن جدید

باتوجه‌ به تنوع کالاها و محصولات در بازار این تنوع شامل لوسترها هم می‌شود. لوسترهای مدرن از مدل‌های خاص آویز و لوستر است که برای نورپردازی در محیط‌ها و مکان‌های مدرن و ساده استفاده می‌شود.

این لوسترها برخلاف لوسترهای کلاسیک که دارای آویز هستند، دارای شاخه‌های پر از حباب و زیبا نیستند و سادگی در این لوسترها بسیار اهمیت دارد.

در این لوسترها از طرح‌های مدرن و صفحه‌ها و نوارهایی که دارای نورهایی با شکل‌های هندسی و خلاقانه هستند، استفاده می‌شود.

امروزه این مدل لوستر دارای طرف‌داران زیادی است. تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن جنس‌های مختلف و فرم طرح‌های بسیار خلاقانه، طراحی و تولید می‌شوند.

لوستر مدرن برای دکوراسیون داخلی

لوسترهای جذاب و مدرن متعلق به زمان حال هستند و با لوسترهای زمان‌های قبل تفاوت دارند. زیرا سبک و طراحی لوسترها در دوره‌های قبل با ویژگی لوازم‌خانگی آن زمان متناسب بوده و کاربرد داشته است.

در تزیین دکوراسیون داخلی منزل از وسایل و ابزار متنوع استفاده می‌شود. رنگ پرده‌ها، رنگ‌آمیزی دیوار تا مدل لوستر پذیرایی و… همگی در ایجاد و تزیین دکوراسیون داخلی جذاب و مدرن دست دارند.

تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن به دلیل تنوعی که دارند، بسیار دیدنی و شکیل هستند.

زمانی که به فکر تهیه لوستر می‌افتیم، لوسترهایی با کریستال‌های بزرگ و طلایی به ذهن خطور می‌کنند که معمولا در خانه‌های بزرگ و تجملی دیده می‌شدند. واردکردن این نوع لوستر به سبک دکوراسیون مدرن کار درستی نبود.

لوستر همان‌طور که می‌دانید علاوه بر نورپردازی محیط، گرمابخش فضا هم هستند و قابلیت تغییر نمای دکوراسیون‌ها را هم دارند. با انتخاب یک لوستر مناسب می‌توانید نگاه‌های زیادی را به این لوسترها جلب کنید. خرید لوستر مدرن هم مانند دیگر وسایل دارای تنوع زیادی هستند.

مدل های جدید لوسترهای مدرن

گفته شد که به دلیل جدید بودن دارای انواع مختلف با طرح و شکل‌های بی‌نظیر هستند.

به‌راحتی می‌توان برای تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن طرح‌های زیبا و جذابی را انتخاب کرد که اولا با سبک دکوراسیون سازگار بوده و حتی دارای قیمت مناسبی هم باشند. در زمان خرید این نوع لوسترها به حباب چراغ‌ها توجه کنید، حباب‌های شفاف از جنس شیشه هستند، نورپردازی زیادتری دارند؛ اما شیشه‌های کدر نورپردازی دلپذیرتری را ایجاد می‌کند.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید، اندازه لوسترها است.

اگر لوستر بزرگ تهیه کنید، این دو سطر به محیط اشراف پیدا می‌کند و دیگر وسایل خانه به چشم نمی‌آیند و اگر انتخاب شما یک لوستر کوچک باشد، در فضای شما اصلا دیده نمی‌شود و توجهی را هم جلب نمی‌کند.

در انتخاب لوسترها باید به سایز مناسب و ارتفاع سقف خانه خود هم توجه کنید و همین‌طور به وزن لوسترها، زیرا باید جای مناسبی برای آویزان کردن آن داشته باشید.

برای زیبایی و تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن باید روشنایی چندگانه در خانه ایجاد کنید. زیرا لوسترها مانند وب‌های خانه هستند و به هم وصل می‌شوند و برای زیباتر شدن منزل از آباژورهایی با مدل مدرن هم استفاده کنید.

ویژگی لوسترهای مدرن

این کالاها و محصولات زیبا معمولا در مکان هایی که ساده و مدرن هستند، موجب زیباتر شدن و جلوه بیشتر می شوند. در خانه های مدرن و ساده استفاده از وسایلی که دارای زرق و برق هستند مانند وسایل کلاسیک، درست نیست. اما می توان از لوستر های مدرن در فضاهای کلاسیک استفاده کرد. زیرا سادگی آنها بسیار زیبا و چشمگیر است.

این لوستر های مدرن برعکس سبک کلاسیک دارای آویز مدرن کریستالی و شاخه های پر از حباب زیبا و براق نیستند و دارای طرحی ساده اند که از ویژگی‌های مهم این لوسترهاست.

کاربرد لوسترهای مدرن

در لوسترهای مدرن شاهد طرح‌های هندسی هستیم که دارای شکل‌های موج‌دار و صفحه‌ها و نوارهای منظم نورانی هستند. استفاده‌ از خلاقیت در این کالاها از اصول طراحی پیروی می‌کند.

برای تزیین دکوراسیون‌ با لوسترهای مدرن طراحی‌های زیبایی را انجام داده‌اند که بسیار شگفت‌انگیز است. البته بعضی از افراد فکر می‌کنند که ابزار روشنایی جدید و مدرن نوردهی و نورپردازی کمی دارند؛ اما باید گفت که می‌توان در بیش‌ترین لوسترهای مدرن نور را به‌ دلخواه کم یا زیاد کرد و قابل‌تنظیم هستند.

در فضاهایی که به نور کمی احتیاج است از لوسترهای مدرن استفاده می‌کنند. البته نمونه‌هایی از لوسترهای مدرن پرنور هم در بازار وجود دارد. در زمان انتخاب و خرید این لوسترها، به فضایی که قرار است، نصب شود و نورپردازی آن انجام شود، دقت کنید.

در این محصولات معمولا از لامپ‌های استفاده می‌شود که بسیار کم‌مصرف ولی دارای کیفیت و نور بسیار عالی و مناسبی هستند.

به دلیل طراحی‌های متنوع و متفاوتی که دارند از لحاظ قیمت هم تفاوت‌هایی دارند. بعضی از نمونه‌ها دارای رشته‌های بلند و کریستالی هستند که قیمت بالاتری دارند و لوسترهای ساده که با طرح‌های زیبا هستند؛ ولی قیمت ارزان‌تری دارند.

| در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید |

لوستر چطور به طراحی دکوراسیون کمک می‌کند؟

نورپردازی درست و اصولی موجب می‌شود ،جذابیت دکوراسیون شما چندین برابر شود. پس برای فضاهای خانه‌هایی که مدرن هستند، باید یک وسیله متناسب و مدرن انتخاب شود که زیبایی خانه را بیشتر کند.

چیدمان خانه هم به زیباتر شدن فضای ما بسیار کمک می‌کند. البته این زیبایی زمانی به چشم می‌آید که از نورپردازی درستی برخوردار باشد. زیرا استفاده‌کردن از نورپردازی با وسایل مناسب موجب می‌شود محیط و جلوه ابزار و وسایل بیشتر شود و حتی به‌اندازه و رنگ آنها هم کمک می‌کند.

در تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن رنگ‌های مات و تیره یا براق متالیک بسیار محبوبیت دارند و به جز رنگ‌های متالیک مدرن رنگ‌های مختلف در طیف رنگی گسترده‌ای در بازار وجود دارد.

حتی برخی از محصولات با کریستال‌های رنگی تزیین شده‌اند. رنگ لوستر را باید متناسب با فضای دکوراسیون انتخاب کنید و زمان انتشار نور از شیشه‌های کریستالی تابش نوری که زیباتر شده‌اند، لذت ببرید.

استفاده از کروم، نیکل و برنز برای تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن بسیار جذاب‌تر هستند. زیرا یک عنصر هنری هستند که دارای طراحی ساده و خاصی بوده و یک زیبایی و آرامش بی‌نظیری را منتقل می‌کنند.

پس برای تناسب بهتر و بیشتر در خرید این نوع لوسترها به مبلمان، پرده، دیوارها، متراز منزل و سبک آن توجه کنید.

| درباره ایران لوستر بیشتر بدانید |

انواع لوسترهای مدرن

امروزه دکوراسیون‌های مدرن افزایش بسیاری داشته اند که باید برای زیبایی این فضاهای مدرن به دنبال وسایل و ابزار مدرن مناسب بود. لوسترهای مدرن هم دارای انواع متنوع و مختلفی برای سبک‌ها موجود است.

نمونه‌ هایی از لوسترهای مدرن عبارت‌اند از:

لوسترهای مدرن آلومینیومی

از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین مدل ها بوده که دارای ظاهری زیبا و جذاب کاریابی برای دکوراسیون‌های ساده و مدرن مناسب هستند.

لوسترهای مدرن LED

این لوستر دارای طرح‌های بسیار متنوع است که بیشتر برای مکان‌هایی مانند: آشپزخانه و بالای میزناهارخوری مناسب هستند و زیبایی و چیدمان در دکوراسیون مدرن را بیشتر می‌کنند.

لوسترهای مدرن کریستالی

این لوسترها در عین سادگی که دارند، بسیار چشمگیر هستند و اگر به دنبال زرق‌وبرق و تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن هستید، گزینه بسیار مناسبی هستند.

لوسترهای مدرن سقفی

از رایج‌ترین لوسترهای مدرن به شمار می‌روند و دارای مدل‌های مختلفی هستند. معمولا در انواع دکوراسیون‌ها استفاده می‌شوند و باید طوری چیدمان خانه را انجام داد که زیبایی لوسترها هم دیده شوند.

خرید لوسترهای مدرن

امروز به دلیل اینکه بیشتر خانه‌ها و فضاهای موجود به سمت ایجاد سبک‌های جدید پیش می‌روند و بیشتر وسایل هم مدرن هستند، تزیین دکوراسیون با لوسترهای مدرن هم بیشتر موردتوجه قرار گرفته از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. خلاقیت در این سبک از لوسترها موجب شده بیشتر افراد از آن رضایت داشته و سلیقه بیشتر افراد را برآورده می‌کند.با توجه به بودجه خود می توانید محصول موردنظر خود مانند لوستر ارزان را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *