وبلاگ

بهترین لوستر شاخه ای چوبی جدید

بهترین لوستر شاخه ای چوبی جدید

اگر برای منزلتان به دنبال خرید بهترین لوستر شاخه ای چوبی جدید هستید بهتر است مطالب این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله سعی کرده ایم به طور مختصر و مفید به توضیح و تشریح لوستر های چوبی بپردازیم و به شما عزیزان در خرید و انتخاب لوستر کمک کنیم. همانطور که میدانید لوستر ها علاوه بر جنبه نورپردازی، بیشتر جنبه ظاهری و زیبایی دارند. بنابراین لازم است در مرحله اول ظاهر لوستر را در نظر بگیرید سپس به بررسی‌ پارامتر های دیگر بپردازید.

تاریخچه لوستر چوبی

لوستر های چوبی جز اولین لوستر هایی بودند که قرن ها پیش در اروپا طراحی و ساخته شدند. درواقع چوب به عنوان اولین ماده اولیه ای بود که همواره در طبیعت و در دسترس بوده است. از این رو قرن ها پیش برای ساخت لوستر از چوب استفاده میکردند. در آن زمان که هنوز لامپ اختراع نشده بود از شمع به جای لامپ در لوستر استفاده میکردند.

البته گفتنی است که در آن زمان از لوستر ها فقط در خانه ها و قصر های اشراف استفاده میکردند و مردم معمولی از داشتن آن بی بهره بودند. جالب است بدانید که ساخت لوستر های چوبی از اروپا شروع شد و میتوان گفت علت آن، وجود درخت ها و جنگل های فراوان در اروپا بوده است به گونه ای که امروزه هم مثلا در شمال کشور ایران استفاده از لوستر چوبی بیشتر از سایر نقاط کشور رواج دارد.

به هر حال لوستر ها در گذشته لوستر ها عموما از چوب ساخته میشدند تا اینکه انقلاب صنعتی شکل گرفت و استفاده از فلزات رونق یافت. پس از آن لوستر ها علاوه بر چوب از فلزات مختلف نیز تهیه میشدند. پس از اختراع لامپ نیز، از لامپ به جای شمع استفاده شد تا اینکه کم کم لوستر ها به شکل امروزی خود درآمدند‌.

بهترین لوستر شاخه ای چوبی جدید

عموما لوستر های چوبی را به صورت شاخه ای طراحی میکنند. لوستر شاخه ای به این معناست که ظاهر لوستر مانند شاخه های درخت است و روی هر شاخه ممکن است یک یا چند لامپ تعبیه شده باشد. این شاخه ها ممکن است به سمت بالا یا پایین متمایل شده باشند و همین امر ظاهری خارق العاده به لوستر میبخشد.

لوستر های چوبی عموما برای خانه هایی کاربرد دارند که بیشتر دکور از چوب باشد. پس اگر قصد خرید بهترین لوستر شاخه چوبی جدید را دارید باید به این نکته توجه کنید.

خرید بهترین لوستر شاخه ای چوبی جدید

  1. دقت داشته باشید که لوستر چوبی بیشتر برای خانه هایی کاربرد دارد که وسایل چوبی در دکور  آن غالب است. در غیر اینصورت ظاهری ناخوشایند به منزلتان میبخشد.
  2. به ابعاد لوستر دقت کنید. در واقع لوستری که برای اتاق پذیری استفاده میشود نسبت به لوستری که برای اتاق خواب یا آشپزخانه استفاده میشود بزرگ تر است.
  3. به نور پردازی لوستر دقت کنید چرا که مثلا اتاق پذیرایی به نور پردازی بیشتری نسبت به اتاق خواب احتیاج دارد.
  4. کیفیت چوب مورد استفاده در لوستر چوبی را ارزیابی کنید چرا که در صورت عدم کیفیت ممکن است ممکن است رطوبت و دیگر عوامل موجب از بین رفتن لوستر چوبی شوند.

کاربرد لوستر شاخه ای چوبی

یکی از مهم ترین جنبه های استفاده از لوستر جنبه زیبایی آن است. در واقع لوستر ظاهری شیک و چشم نواز به خانه یا هر مکانی میبخشد. از آنجایی که سقف دیوار پنجم هر مکانی است بنابراین تزئین و رسیدگی به آن هم بسیار مهم است به طوری که وسیله ای مانند لوستر تکمیل کننده دکوراسیون است.

اما دومین کاربرد لوستر بحث نور پردازی و روشنایی بخشی است. یک لوستر با تعداد کافی از لامپ میتواند روشنایی مورد نیاز برای یک سالن بزرگ را به خوبی فراهم کند. پس بهترین لوستر شاخه ای چوبی جدید، لوستری است که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا دارای نور پردازی کافی باشد.

ایران لوستر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

بهترین لوستر شاخه ای چوبی جدید

برای خرید هر وسیله ای هیچ گاه به دنبال جدید ترین مدل آن نباشید. همیشه در مرحله اول سلیقه خود را ملاک قرار دهید چرا که قرار است روزها و ماه ها و سال ها آن وسیله را ببینید و از آن لذت ببرید. پس لازم است وسیله ای را انتخاب کنید که عمیقا آن را دوست داشته باشید و از داشتن آن لذت ببرید.

در مرحله دوم کیفیت محصول را در نظر بگیرید. شما باید وسیله ای را انتخاب کنید که مدت طولانی برایتان باقی بماند و آسیب نبیند و در غیر اینصورت خیلی زود آن وسیله را از دست خواهید داد. پس مهم است بدانیم که بهترین لوستر شاخه ای چوبی جدید آن لوستری نیست که جدیدا به بازار آمده است بلکه آن لوستری است که اولا شما آن را دوست دارید و باب سلیقه شماست و دوما از کیفیت خوبی برخوردار است.

فروش لوستر

امروزه فروش لوستر به دو روش صورت میگیرد به طوری که افراد میتوانند بسته به شرایط خود از یک کدام این روش ها استفاده کنند.

روش اول: فروش سنتی است: یعنی افراد به صورت حضوری به فروشگاه های فروش لوستر مراجعه میکنند و لوستر مورد نیاز خود را خریداری میکنند.

روش دوم فروش اینترنتی: یعنی افراد میتوانند به فروشگاه های اینترنتی و وبسایت های معتبر فروش لوستر مراجعه کنند و لوستر مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *