وبلاگ

لوستر چینی چیست ؟ + انواع آن

لوستر چینی | ایران لوستر

لوستر چینی که از تجهیزات و وسایل مهم نورپردازی است، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است .

بازار خرید لوستر ارزان و فروش این لوسترها همیشه رونق خوبی داشته است و قیمت آن اهمیت زیادی برای خریداران دارد که در انواع مختلف تولید شده‌اند.

در بازار خرید و فروش، انواع مختلفی از این لوستر ها در دسترس خریداران قرار دارد ، با نامهای آویز، سوزنی ، شاخه ‌ای تولید شده است که آویز سوزنی چینی طرح ارکیده یکی از بهترین انواع لوستر در بازار میباشد که کیفیت ساخت و نوع تولید و طراحی آن بسیار قابل اهمیت است .

لوستر چینی در بازار‌ های جهانی بسیار متغیر بوده و به چند شکل میباشد.

در کشور چین انواع مختلفی از لوستر وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای قیمت خاصی میباشند. به طور معمول لامپ‌های چینی در حدود 60 تا 70 درصد به نسبت لامپ‌های کم مصرف در بازار کشور وجود دارد که از قیمت پایین ‌تری برخوردار هستند.

آشنایی با صنعت لوسترسازی

ايران نيز همانند سایر رشته ها و شاخه های دیگر به سبب واردات محصولات نسبتا ارزان و کم کيفيت و همچنين ثابت نبودن قيمت مواد اوليه با سختی ها و مشکلاتی روبرو شده و بعضی از کارگاه ها و شرکت های توليد لوستر و روشنایی به کلی تعطیل و نابود شده اند.

به هرحال در دنیای مدرن بايد به سليقه مخاطب هم توجه داشت. لوسترهایی که از کشور چین وارد میشوند، از ظاهری زیبا و متناسب برای معماری ایرانی برخوردار نمیباشد و اضافه بر آن از نظر مواد اوليه هم استانداردهای مورد نیاز در آنها رعايت نشده البته همه لوستر ها و اجناس چینی این مدلی نیستند .

لوستر ها و کالاهای با کیفیت بالا هم دارند ولی متأسفانه واردکنندگان ما به دلیل سود جیب خود از واردکردن لوستر و کالاهای با کیفیت و مرغوب چینی خودداری میکنند .

از آن طرف لوستر ها و روشنایی های ایرانی ، از جذابیت مخصوص و تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و علاقه مندان و مشتریان درجه یک و خاص خود را دارد.

اجزای لوستر

وسط تنه لوستر (سه راهی ) نام دارد . وسط تنه لوستر می تواند با توجه به طراحی لوستر متفاوت باشد، مثلا: کریستالی، برنزی، رزین و … باشد.

جنس رُزِت: رُزِت لوستر می تواند با توجه به طراحی لوستر متفاوت باشد، مثلا: کریستالی، برنزی، رزین و … باشد.

نظر ما به مشتریان برای استفاده این مدل لوستر این است که  این لوسترها را  می توان بالای میز ناهار خوری استفاده نمود، چون این لوستر بیضی شکل است و نمایی دیگر به منزل شما میدهد.

|  در شبکه های اجتماعی به ایران لوستر سر بزنید |

مشتریان هر کدام بخواهند به تعداد شاخه های لوستر اضافه کنند میتوانند این کار را انجام بدهند و بستگی به سلیقه مشتری دارد .

مثلاً لوستر 9 شعله یا هر تعدادی بخواهند قابل تولید است. رنگ شاخه ها به سفارش مشتری قابل تغییر میباشد.

مشتریان اگر بخواهند لوستر چینی را به صورت طبقاتی انتخاب کنند، برای مثال ۲ طبقه یا سه طبقه … سفارش دهند قابل تولید است.

به دلیل نصب بسیار آسان آن در تمامی خانه ها و اداره ها ، قابلیت اجرایی دارد .

لوستر چینی چیست ؟

قطعات فلزی کلیه لوسترها از جنس فلز برنج میباشند که در دو نوع آبکاری آنتیک و فرانسه موجود هستند .

رنگ های لوستر چینی همانطور که از اسم آن ها پیداست ، از جنس چینی هستند و در رنگ های سفید ، سرمه ‌ای ، زرشکی ، فیروزه‌ای و یشمی تولید می شود.

ساخت قطعات چینی از ابتدای چرخه تولید، کار دست بوده و از صنایع دستی محسوب میشود. همچنین کلیه قسمت های طلایی رنگ قطعات چینی آب طلا و برچسب های طلایی رنگ نیز همگی از ورق طلا میباشند و با لامپ‌های کم مصرف خواست بیشتر مشتریان میباشد.

مدتی است که به جای لوستر آویز های برنزی سنگین ایرانی که مدت ها از پر طرفدار ترین و اشرافی ترین لوسترهای ایران بود، لوسترهایی بی کیفیت با پلاستيک های فشرده وارداتی به مشتریان داده میشود.

برتری اين گونه لوسترهای جديد، به لوسترهای قدیمی ، قیمت ارزان آن ها بوده، بی کیفیتی و بدی آن ها نیز از جنس چینی بودن شان میباشد.

معرفی بهترین لامپ های سوزنی | بیشتر بخوانید

هرچند محصولات با کیفیت و ممتاز چینی هم وجود دارد و کم نیستند اینگونه لوستر و روشنایی ها؛ اما به دليل آنکه صرفا لوسترها از محصولات درجه ۲ و درجه ۳ و بي کيفيت به ایران از کشور چین وارد میشوند، چينی بودن این محصولات عیب و نقص های يک لوستر و کالا به حساب می آیند.

اما در بین فروشگاه ، فروشگاه هایی هستند که بزرگترین فروشگاه لوستر و دکوراسیون در ایران هستند که فقط و فقط درجه یک ترین و باکیفیت ترین لوستر چینی را وارد میکنند و برای مشتری خود احترام قائلند و به فکر جلب رضایت مشتری هستند.

چه لوستری برای فضای منزل مناسب تر است؟

برای نمونه ، سالن پذیرایی یک منزل 30 متری را در نظر بگیرید  یک لوستر 6 شاخه برای این فضا کافی می باشد ولی اگر مشتری نور بیشتری  بخواهد باید به تعداد شاخه ها اضافه نماید و اگر بخواهید دقیق تر خرید نمایید باید به کارشناسان ما در ایران لوستر اجازه بررسی منزل خود را بدهید تا بهترین لوستر را برای منزل شما انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *