وبلاگ

انواع لوستر های شاخه ای در بازار

انواع لوستر های شاخه ای در بازار, فروش لوستر, لوستر مدرن

اگر قصد خرید لوستر دارید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا انواع لوستر های شاخه ای در بازار را معرفی کرده و به  شما در انتخاب لوستر کمک کنیم.

همانطور که میدانید لوستر یکی از مهمترین وسایل منزل است که تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون دارد. اما چیزی که مهم است و باید بدان توجه کرد آن است که حتما سبک و اندازه و طرح و رنگ لوستر را کاملا با سبک و اندازه و طرح و رنگ منزلتان هماهنگ کنید. در غیر اینصورت لوستر، ظاهری ناخوشایند به منزلتان میبخشد.

به هر حال ما اینجا هستیم تا به معرفی و توضیح انواع لوسترهای شاخه ای در بازار بپردازیم. پس‌ اگر تمایل دارید این اطلاعات را دریافت کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لوستر شاخه ای چیست؟

قبل از اینکه به معرفی انواع لوستر های شاخه ای در بازار بپردازیم بهتر است خود لوستر شاخه ای را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم. در واقع لوستر شاخه ای از انواع لوستر های مجلل محسوب میشود که برای خانه های لوکس و زیبا مورد استفاده قرار میگیرد. جالب است بدانید این لوستر ها به جای یک منبع نور دارای چند منبع نور هستند.

ظاهر این سبک از لوستر ها به صورت شاخه های درخت بوده و به سمت بالا و پایین پیچ و تاب خورده اند. لوستر های شاخه ای در جنس های گوناگون اعم از چوبی‌، برنجی، کریستالی و غیره تولید میشوند.

مثلا گاهی تکه های کریستال به شگل تزئینی طور برروی بدنه این لوستر های آویزان شده باشد و یا ممکن است جنس لوستر از برنج و کریستال باشد. به هرحال تنوع بسیار زیاد است و شما باید طبق سلیقه شخصی خودتان اقدام به خرید نمایید.

مزایای لوستر های شاخه ای

  • همانطور که گفته شد این سبک از لوستر ها دارای چند منبع نور و شاخه های متعددی هستند که همین امر در افزایش نور دهی بسیار موثر است.
  • تنوع این سبک لوستر ها بسیار بالا بوده و در جنس ها و رنگ های متعددی و متناسب با هر سلیقه ای تولید میشوند.
  • در لوستر های شاخه ای از انواع لامپ ها شامل ال ای دی، لامپ کم مصرف و لامپ رشته ای مورد استفاده قرار میگیرد.
  • از آنجایی که این سبک از لوستر ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند در متریال و سایز های گوناگون تولید میشوند که همین امر سبب میشود که لوستر های شاخه ای دارای قیمت های باشند تا بتوان با هر بودجه ای خریداری کرد.
  • این لوستر ها دارای ابعاد و وزن های گوناگونی هستند، پس بسته به نوع متریال و ابعادی که انتخاب میکنید میتواند سبک یا سنگین باشد.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

لوستر چوبی

همانطور که گفته شد انواع لوستر های شاخه ای در بازار وجود دارند که در ابعاد و متریال مختلف تولید میشوند. یکی از این لوستر ها، لوستر چوبی است. معمولا بدنه بعضی از لوستر ها را از چوب میسازند. معمولا لوستر های چوبی در دسته لوستر های ارزان قیمت قرار میگیرد و افراد میتوانند این سبک از لوستر ها را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند. اما در حین خرید لوستر باید به این نکته توجه کنید که چوب مورد استفاده در لوستر مورد نظر شما از جنس روس فرآوری شده باشد چرا که این جنس از چوب میتوانند در شرایط آب و هوایی مختلف دارای مقاومت بسیار بالایی باشد تا دچار بید زدگی نشود.

پس در حین خرید حتما به جنس چوب دقت کنید چرا که متاسفانه اکثر تولید کنندگان علاوه بر چوب روس، از چوب های بی کیفیت دیگری برای تولیدات خود بهره میگیرند.

مثلا برخی از تولید کنندگان از ام دی اف برای ساخت لوستر استفاده میکنند که قیمت نهایی برای تولید کننده و خریدار ارزان میشود و اگر چه این لوستر ها نیز از زیبایی و کیفیت خوبی برخوردار هستند ولی در کل چوب روس دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به ام دی اف است.

لوستر مدرن

همانطور که گفته شد لوستر ها در سبک و تنوع بالایی تولید میشوند. اما در یک تقسیم بندی کلی، لوستر ها به دو دسته لوستر مدرن و لوستر سنتی تقسیم میشوند‌. لوستر های مدرن همانطور که از نامشان پیداست دارای طراحی و سبکی بروز و مدرن هستند که البته لوستر های شاخه در این دسته هم قرار میگیرند. لوستر های کلاسیک نیز دارای طراحی سنتی و کلاسیک طور هستند که عموما برای منازلی با سبک سنتی طور مورد استفاده قرار میگیرند.

پس در حین خرید حتما به این نکته توجه کنید که لوستر انتخابی شما کاملا به سبک منزلتان هم خوانی داشته باشد چون در غیر اینصورت ظاهر بسیار ناخوشایندی به منزلتان داده میشود. اما شاید برایتان سوال باشد که برای خرید لوستر بهتر است به کجا مراجعه کنیم! که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

فروش لوستر

در نهایت لازم است برای خرید لوستر به بزرگترین فروشگاه فروش لوستر در شهرتان مراجعه‌ کنید و از میان انواع لوستر شاخه ای در بازار، لوستر مورد نظرتان را انتخاب نمایید. اما توجه داشته باشید که میزان نور دهی لوستر، ابعاد لوستر، سبک و جنس لوستر باید کاملا با فضای خانه اتان تطابق داشته باشد. پس در حین خرید به تمامی این نکات توجه کنید سپس برای خرید لوستر اقدام نمایید.

اما متاسفانه گاهی در شهرستان ها و شهر های کوچک فروشگاه فروش لوستر بزرگ با تنوع زیاد وجود ندارد و افراد نمیتوانند لوستر مورد نیاز خود را پیدا کنند. در چنین شرایطی بهتر است به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرد. عموما فروشگاه های اینترنتی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و خیلی راحت میتوان لوستر مورد نیاز خود را پیدا کرده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *