وبلاگ

انواع لوستر های سقفی و مدرن و کاربرد آن ها😍

انواع لوستر های سقفی|ایران لوستر

انواع لوستر های سقفی و مدرن و کاربرد آن ها

انواع لوستر های سقفی چیست؟ و کاربرد لوستر سقفی در دکوراسیون چیست؟ لوستر زیبایی را در فضای خانه به شما هدیه می دهد.

دکوراسیون و وسایل منزل در صورتی خودنمایی خواهند کرد که روشنایی مناسبی در فضای منزل شما فراهم باشد. این نقش مهم را لوستر ها ایفا میکنند.

به طور کلی لوستر ها در سبک و رنگ و طرح های مختلف در بازار موجود هستند. در دکوراسیون داخل خانه بسته به نوع فضای مورد نظر, لوستر مناسب آن قرار می گیرد.

لوستر ها به نوعی روشن کننده ی فضای داخلی خانه ها می باشند. لوستر های سقفی دکوراسیون داخل منزل را تکمیل میکنند.

اگر متناسب با فضا و دکوراسیون منزل انتخاب شوند زیبایی بسزایی به خانه میدهند. انواع لوستر های سقفی یکی از پرکاربردترین انواع لوستر ها میباشند.

لوستر سقفی چیست ؟

به لوسترهایی گفته میشود که به سقف میچسبند و قسمتی سینی شکل دارند. این لوستر ها برای خانه هایی باسقف کوتاه بسیار مناسبند. این لوستر ها امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند.

لوستر سقفی را امروزه اکثر مردم بنام لوستر سقفی ال ای دی می‌شناسند و دلیل این موضوع این می‌باشد که برای اولین بار این مدل لوسترها در حدود ده الی دوازده سال گذشته و بصورت وارداتی از کشور چین توسط واردکنندگان محدود آن زمان وارد بازار لوستر ایران شدند و با توجه به شکل و شمایل جدید و خصوصیات جذابی که برای مشتری داشتند خیلی زود مورد توجه سیل عظیمی از علاقه مندان به لوستر و روشنایی قرار گرفتند و مصرف کنندگان بی شماری تحت تاثیر نوع لامپ ها و نور و شکل متفاوت این لوسترها قرار گرفتند.

 در شبکه های اجتماعی ایران لوستر را دنبال کنید

تا آن زمان کسی لوستری مشاهده نکرده بود که با کنترل به راحتی بتواند نورهای آن را تغییر دهد و حتی با آن لوستر موسیقی نیز بتواند گوش دهد و رنگ های لامپ های لوستر را به حالت های مختلف تغییر دهد و همین موارد اکثر خریداران و به خصوص نسل جوان را که همواره به دنبال لوسترهای به روز و جدید برای منازل خود هستند متقاعد کرد که از این مدل لوسترها خریداری کنند.

انواع لوسترهای سقفی

  • لوستر های سقفی ریموت دار

این مورد یکی از انواع لوستر سقفی است که امروزه بسیار پرطرفدار میباشد. این لوستر ها از لامپ های ال ای دی تشکیل شده اند و با استفاده از کنترل از راه دور میتوان شدت و رنگ آنها را تغییر داد.

قیمت لوستر های سقفی کنترلی به ابعاد و نوعی که انتخاب میکنید بستگی دراد.

معرفی لوسترهای اتاق خواب با قابلیت تنظیم روشنایی ( بیشتر بدانید )

  • لوستر سقفی چوبی

یکی دیگر از انواع لوستر های سقفی, لوستر سقفی چوبی می‌باشد. جنس چوبی که در این لوسترها به کار میرود از MDF است. متریال چوبی در دکوراسیون از رسمی بودن فضا کم میکند و فضا را گرم و بسیار صمیمی تر جلوه خواهد داد.

استفاده از متریال چوب در دکوراسیون به ویژه در لوسترها حس آرامش زیادی را در فضا ایجاد میکند.

لوستر آویز چوبی و مواردی که باید در مورد آن بدانیم! ( بیشتر بخوانید )

  • لوستر سقفی شیشه‌ای

پرکاربردترین ماده در ساخت لوستر شیشه است. شیشه ماده نور را به خوبی منتشر می‌کند به این ترتیب، نور کافی محیط را تامین و از سویی دیگر زیبایی بخش دکوراسیون خواهد بود.

از سالیان دور تا به امروز  صنعت شیشه‌گری در لوستر سازی خوب درخشیده است.

  • لوستر سقفی کریستالی

این لوستر ها از بدنه ی فلزی که با کریستال تزیین شده است و ابهت و درخشندگی زیادی را جلوه میدهد.

لوسترهای سقفی کریستال محبوب ترین و پرفروش ترین نوع است. سایز بزرگ این لوسترها برای مکان هایی به کار می رود که دارای فضای گسترده و یک سالن عظیم است و به تجلل و درخشندگی محیط کمک می کند مانند امام زاده یا مسجدها.

همچنین مدل های ظریف تر این محصول ممکن است برای مکان های کوچک تر و منازل هم مورد استفاده قرار گیرد و همواره در بازار مورد توجه بوده است.

انواع مدرن آن به صورت لامپ های LED و SMD وجود دارد که از ویژگی های نوع LED آن ها این است که می توان با ریموت نور آن ها را کنترل کرد.

  • لوستر سقفی کلاسیک

باید بیان شود که لوستر سقفی از بهترین گزینه های انتخاب برای خانه هایی است که فضای نسبتا بزرگی دارند و هم چنین فضا و چیدمان آن ها به صورت کلاسیک است. اما ارتفاع سقف این منازل کم بوده و امکان استفاده از لوسترهای معمولی در آن ها وجود ندارد.

ارتفاع این مدل لوسترها کم تر از مدل های دیگر است و سقفی یا به اصطلاح سینی این نوع لوستر به سقف می چسبد. یکی از انواع لوستر های سقفی, سبک بسیار پر طرفدار کلاسیک است که سال های سال است از آن برای دکوراسیون و تزیین منزل استفاده می شود.

می توان اذعان داشت که سبک کلاسیک دقیقا همانند معماری کلاسیک دارای عظمت و شکوه بسیار بالایی می باشد و لوستر کلاسیک نیز برگرفته از همین سبک می باشد. به گونه ای که از این سبک به عنوان سبکی خیره کننده و زیبا یاد می کنند.

افرادی که از سبک هاب کلاسیک لذت می برند، معمولا عاشق تجملات هستند. اگر سبک کلاسیک به صورت دقیق و هم چنین بر طبق اصول و قوانین آن طراحی شود می تواند محیطی بسیار دنج، پر از حس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

سخن آخر

انواع لوسترهای سقفی با ظاهری زیبا و دوست داشتنی در چشم نوازی دکوراسیون منزل شما موثر است.

این محصول طرح های متنوعی دارد که هر روز با خلاقیت طراحان به آن افزوده می شود. لوسترها به دلیل روشنایی ای که دارند و اینکه در مرکز خانه قرار می گیرند بسیار چشمگیر هستند. در اصل این محصولات تزیینی هستند و وظیفه تولید نور هم به عهده دارند.

از عوامل مهمی که باید در انتخاب لوستر توجه کرد ابتدا چیدمانی است که منزل ما دارد. لوسترهای خیلی بزرگ، خیلی کوچک، لوسترهایی که در تضاد با سبک دکوراسیون محیط است ممکن است باعث به وجود آمدن عیب و نقص در چیدمان داخلی شود.

بنابراین اگر تخصصی در این حوزه ندارید یا نمی توانید سبک دکوراسیون منزل، محیط کار، لابی ساختمان، کافه و… خود را به درستی انتخاب کنید لازم است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا با تنظیم شکل و فرم و رنگ لوستر با محیط داخل فضایی زیبا و آرام بخش فراهم کنید. همچنین جنس لوسترها فاکتور مهمی است که باید در نظر داشت.

لوستر سقفی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه آنلاین ایران لوستر قابل خریداری است. برای کسب جزئیات بیشتر محصول می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لوسترهای سقفی مدرن در رنگ ها و ابعاد مختلف قابل سفارش برای مشتریان است و میتوانند از سایت ایران لوستر سفارش خود را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *