وبلاگ

10 مدل لوستر مدرن در سال 2023 که دکوراسیون داخلی خانه را متحول می کند

لوستر مدرن 2023

در این مقاله میخواهیم در مورد جدیدترین مدل های لوستر مدرن 2023 که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی دارند، صحبت کنیم .

یکی از نکات مهمی که در طراحی‌ دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، اجرای یک نورپردازی مناسب و مفید است.

استفاده از وسایل و ابزار روشنایی که هم موجب نورپردازی محل و هم زیبایی فضا می‌شود، در درجه اهمیت بیشتری قرار دارد.

لوسترها یکی از بهترین گزینه‌ها برای روشنایی محسوب می‌شوند که دارای انواع مختلف و سبک‌های متنوعی هستند. در این مقاله نمونه مدل‌های لوستر مدرن که باعث زیبایی بیشتر خانه و انواع محیط‌های مختلف می‌شوند را بررسی خواهیم کرد.

لوسترها امروزه تقریبا در بیشتر خانه‌ها خودنمایی می‌کنند که البته هدف بیشتر افراد از خرید این لوسترها متفاوت است. تعدادی از افراد علاوه بر استفاده از زیبایی این لوسترها فضای پرنور خانه را می‌پسندند و تعدادی هم به‌عنوان یک دکوراتیو یا وسیله جذاب تزئینی به آن نگاه می‌کنند.

می‌توان گفت که این وسیله هم برای روشنایی و هم زیبایی طراحی می‌شوند.

مزیت های لوستر مدرن 2023

در طراحی دکوراسیون‌های داخلی، به استفاده‌کردن از المان‌های جدید برای زیبایی بیشتر، سبک مدرن می‌گویند. این سبک مانند دیگر سبک‌ها قاعده و قانون مشخصی ندارد. طراحان این حرفه می‌توانند به طور خلاقانه، مدل‌های زیبایی را طراحی کنند و حتی از مواد اولیه مختلف و روش‌های متنوع جدید برای طرح‌های زیبای خود استفاده کنند.

مدل‌های لوستر مدرن در طراحی دکوراسیون به سبک مدرن، اهمیت زیادی دارد. چرا که به دلیل نورپردازی خود، بیشتر در دید قرار می‌گیرند.

مزیت این لوسترهای مدرن این است که علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که دارند با همه محیط‌ها نیز سازگاری پیدا می کنند. می توان از این لوسترها برای زیبایی هر فضایی بهره برد، به همین دلیل بیشتر افراد به استفاده از این لوسترها راغب‌تر شده‌اند.

امروزه طرح‌های بسیار زیبا و جدیدی در بازار وجود دارد که همه افراد را جذب کرده و نیاز همه افراد را هم رفع می‌کنند.

مزیت دیگر این لوسترها این است که معمولا از موادی برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود که کمی ارزان‌تر هستند و سبک شلوغ و سنگینی ندارند. قیمت آن‌ها نسبت به لوسترهای دیگر مناسب‌تر است.

| در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید |

  • لوستر مدرن 2023 سقفی Catania

لوستر سقفی Catania طوری طراحی شده‌اند که برای میزهای مستطیل و گرد مناسب باشند.

این مدل به طرز خلاقانه‌ای طراحی شده و می‌تواند فضای غذاخوری شما را به یک فضای دلنشین تبدیل کند. مدل‌های لوستر مدرن دارای بدنه‌ای ترکیبی از طلایی و حباب‌های شامپاینی مدرن هستند که بهترین گزینه برای باشکوه جلوه دادن میز غذاخوری است.

طراحی شیک و پیچیده این لوستر، مکملی عالی برای یک دکوراسیون مدرن است. چرا که ساختاری مولکولی دارد و در سایز و اندازه‌های مختلف طراحی شده است.

با وجود نمونه لوسترهای مدرن برای قسمت‌های مختلف، می‌توان از آن در قسمت جزیره آشپزخانه هم استفاده کرد و موجب جذابیت زیاد این بخش هم شد و دکوراسیون داخلی را تحول اساسی داد.

  • لوستر مدرن 2023 Farli مدل MD130 

نمونه دیگری از لوسترهای مدرن که مناسب میز غذاخوری است، لوستر Farli بوده که طرح گرد دارد و در ابعاد و سایزهای مناسب طراحی شده‌ است.

این لوستر گزینه خوبی برای بالای میزناهارخوری و حتی فضای نشیمن است. البته اگر عرض میز ناهارخوری بیشتر به شکل مستطیل باشد، بهتر است از مدل لوستر Barletta استفاده کرد.

لوستر Farli بسیار زیبا و خاص است؛ ولی مناسب میزهای مستطیل نیست. حباب‌های فلزی آن که به رنگ طلایی هستند، این لوسترها را به نمونه‌ای از لوسترهای خاص مدرن 2023 کرده است.

این لوستر نورپردازی 360 درجه دارد و شبیه طرح ایتالیایی است. چرخشی بوده و می‌توان زاویه نور آن را تغییر داد. این لوستر دارای رنگ‌بندی متنوعی نیز است که با دکوراسیون‌های مدرن تطبیق داده می‌شود.

|  درباره ایران لوستر بیشتر بدانید  |

جدیدترین مدل‌ های لوستر مدرن برای 2023 پذیرایی

افرادی که به دکوراسیون‌های داخلی بسیار اهمیت می‌دهند و داشتن یک دکوراسیون شیک و لوکس را می‌پسندند، باید به نورپردازی سالن پذیرایی دقت بیشتری داشته باشند. چرا که اگر نور مناسب در این فضا باشد، جلوه زیباتر و چشمگیری بیشتری به آن محل می‌دهد.

در سالن پذیرایی باید نور در تمام قسمت‌های مختلف قرار گرفته باشد و فقط مخصوص یک قسمت نباشد. لوسترهای مخصوص پذیرایی بهتر است، بالای میز پذیرایی اجرا شوند، چرا که مرکز تمرکز نور است. اگر مساحت پذیرایی بیشتر بود، می‌توان از چند لوستر با شاخه‌های مناسب استفاده کرد. در ادامه مدل‌های لوستر مدرن و جدید سال 2023 که گزینه مناسبی هستند را شرح می‌دهیم.

  • لوستر مدرن 2023 پذیرایی Cremona مدل 133 MD

این مدل لوستر برای سقف‌های بلند گزینه مناسبی است؛ زیرا لوسترها دارای ارتفاع زیادی هستند که با استفاده و نصب این لوستر در پذیرایی‌های خود یک نورپردازی فوق العاده را شاهد خواهید بود.

آویزهای پیرکس در لوسترهای Cremona در رنگ‌های شامپاینی و شکل قندیل بسیار محبوب هستند. این محصول زیبا را می‌توان در هتل‌ها و لابی ساختمان‌ها هم استفاده کرد و از جلوه‌گری آن لذت برد.

  • لوستر مدرن 2023 Monza مدل 132 MD

نمونه‌ای از  مدل‌ های لوستر مدرن است که کاربردهای زیادی هم دارند. برای افرادی که می‌خواهند از این لوستر برای اتاق نشیمن و یا اتاق‌خواب استفاده کنند، گزینه خوبی است؛ چرا که لوستر Monza دارای شاخه بوده و چرخش 360 درجه دارد.

اگر برای پذیرایی هم از این مدل و طرح استفاده می‌کنید، باید از نوع 12 شاخه آن نصب کنید. این مدل لوسترها از جدیدترین طراحی‌های لوستر مدرن در سال 2023 هستند که طراحی ساده و چشم‌نوازی دارند.

لوستر Monza در رنگ‌های طلایی و سیلور (براق و مات) وجود دارد که با تمام‌رنگ‌های دکوراسیون‌های مدرن مطابقت می‌کند. طرح این لوستر از طرح‌های ایتالیایی است و از بهترین متریال‌ها برای تولید این محصولات استفاده می‌شود.

  • لوستر مدرن 2023 نواری ساده

یکی از مدل‌های لوستر مدرن در سال 2023، لوستر نواری ساده نام دارد. بسیار پرطرفدار و محبوب است. لوسترهای مدل نواری به‌صورت ساده و با ابعادی پهن طراحی و تولید می‌شوند.

لامپ‌های متعددی برای نورپردازی داخل آن استفاده می‌شود. اگر قصد خرید لوستری مدرن با نورپردازی عالی دارید، این نوع لوستر بهترین گزینه هستند.

  • لوستر مدرن 2023 صفحه‌ای

در این نوع لوستر یک صفحه فلزی وجود دارد که لامپ‌ها به آن متصل شده‌اند. دارای اشکال مختلفی مانند دایره، گوی، مربع و … است و میزان تزئینات آن ممکن است زیاد یا کم باشد.

بهترین نوع آن دارای شکل کریستالی یا بلوری است و می‌توان این لوستر را با هر سبک دکوراسیونی تطابق داد. قیمت آن نیز بستگی به ابعاد و میزان تزئینات آن دارد.

  • لوستر مدرن 2023 چوبی

امروزه بیشتر افراد از دکوراسیون‌های مدرن استقبال می‌کنند. لوسترهای مدرن هم بسیار پرتنوع بوده و قیمت‌های مناسبی دارند.

از بین این لوسترهای مدرن، لوستر چوبی بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. از این محصول در فضاهای مختلف مانند: اتاق‌خواب، آشپزخانه، راهرو و … می‌توان استفاده کرد.

  • لوستر مدرن 2023 کروی و توپی

در بین انواع زیاد مدل‌ های لوستر مدرن ، لوسترهایی با اشکال هندسی هم مورد توجه قرار گرفته است و در حال تولید بیشتر است.

این لوسترها حالت مدرنی به خانه‌ها و مکان‌های دیگر می‌دهند و جذابیتی چشم‌نواز دارند. لوستر با طرح‌های هندسی نیز بسیار پرتنوع است.

برای تهیه این لوسترهای شیک باید به ارتفاع سقف، میزان نور موردنظر و نکاتی که برای خرید لوستر مهم است، توجه کرد.

  • لوستر شاخه‌ای مدرن

این لوسترها از دسته مدل‌های لوستر مدرن هستند که بسیار زیبا و پرطرفدار بوده و همه از زیبایی این لوسترها آگاه هستند.

در دکوراسیون‌های داخلی نیز جایگاه مناسب و خوبی دارند. افرادی که دارای محیط و فضایی کاملا مدرن هستند و می‌خواهند از لوستر آویزهای شبیه به سبک کلاسیک استفاده کنند، باید سراغ لوستر شاخه‌ای مدرن بروند.

البته این لوسترها نسبت به لوسترهای کلاسیک سبک‌تر و خلوت‌تر بوده و شاخه‌های آن هم به شکل مدرن طراحی و حتی رنگ‌آمیزی شده است.

  • لوسترهای ساخته شده از فلز در سال 2023

این لوسترهای جدید در سال 2023 به بازار وارد شده که ظاهری مدرن با زیبایی خاصی دارند و با طراحی لوسترهای دیگر متفاوت نیز هستند.

این مدل لوستر مدرن برخلاف لوسترهای سلطنتی، دارای کریستال نیستند. در آن چند میله فلزی در کنار هم قرار گرفته و یک لوستر فلزی را تشکیل داده‌اند.

این لوسترهای فلزی کمی شبیه لوسترهای هندسی بوده و برای فضای اتاق‌خواب‌ها بسیار گزینه خوبی هستند. دارای تنوع و رنگ‌های متفاوتی نیز هستند که هر فرد باسلیقه خود می‌تواند از نمونه‌های آن انتخاب کند.

کلام آخر

آشنایی با مدل‌ های لوستر مدرن امروزی و طراحی‌های مختلف آن‌ها، همه افراد می‌توانند برای قسمت‌های مختلف خانه خود نمونه‌ای از این مدل‌ها را انتخاب کرده و به‌صورت آنلاین و یا حضوری سفارش دهند.

امروزه بیشتر افراد خواستار لوسترهای مدرن هستند. چرا که با همه سادگی و سبکی خود بسیار زیبا و پرطرفدار هستند.

|  راه های ارتباطی با ایران لوستر  |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *