وبلاگ

لوستر سقفی کاردی چیست؟

لوستر سقفی کاردی چیست؟

شاید تا کنون اسم لوستر سقفی کاردی یا تیغه ای به گوشتان خورده باشد و از خود پرسیده باشید لوستر سقفی کاردی چیست؟ ما اینجا هستیم تا به این سوال پاسخ دهیم. اما در ابتدا بهتر است درباره‌ی لوستر سقفی و انواع آن اطلاعاتی داشته باشیم تا بتوانیم در نهایت به سوال لوستر سقفی کاردی چیست؟ پاسخ دهیم.

در ابتدا لازم است بدانیم لوستر یکی از وسایل خانه است که تاثیر شگفت انگیزی بر زیبایی و شیک شدن منزل ما دارد. این وسیله به دلیل داشتن ظاهر لوکس، روشنایی بخشی و زیبایی، بسیار چشم نواز است. به همین دلیل هم هست که امروزه به عنوان پایه ثابت در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد.

لوستر ها علاوه بر منازل در اماکن اداری، اماکن مذهبی، اماکن دولتی و غیره هم مورد استفاده قرار میگیرند. اما باید توجه داشت که لوستر ها را دقیقا مطابق با فضا و سبک دکوراسیون انتخاب کرد.

ما در این مقاله به شما دوستان کمک میکنیم تا بهترین لوستر ممکن را برای فضای مورد نظرتان انتخاب و خریداری نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع لوستر سقفی

قبل از اینکه به سوال لوستر سقفی کاردی چیست؟ پاسخ دهیم بهتر است به توضیح مختصری از انواع لوستر سقفی بپردازیم: لوستر های سقفی به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم بندی میشوند.

لوستر های سقفی مدرن عموما با طراحی های ساده و زیبا و شیک تولید میشوند و باب سلیقه افرادی هستند که طرفدار زیبایی در کنار سادگی هستند. همچنین لوستر های سقفی مدرن برای خانه هایی با سبک مدرن کاربرد دارند و کاملا مچ میشوند‌.

لوستر های سقفی کلاسیک نیز دارای انواع مختلفی هستند. طرفداران این سبک از لوستر ها عموما افرادی هستند که تجملات و شلوغی را بیشتر دوست دارند. بنابراین این سبک از لوستر ها برای منازلی کاربرد دارند که دارای سبکی کلاسیک و سطلنتی گونه است. اما به هر حال در نهایت انتخاب با خود شماست که کدام مدل و طرح از لوستر ها را میپسندید و قطعا سلیقه شما بر هر چیزی ارجعیت دارد‌.

لوستر کریستالی

لوستر های کلاسیک عموما بسیار پر شاخ و برگ و تجملاتی هستند. از این رو لوستر های کریستالی جز این دسته از لوستر ها قرار میگیرند. لوستر های کریستالی عموما از تکه های کریستال و شیشه تشکیل شده اند. این تکه ها معمولا اشکی شکل یا کروی شکل هستند و زیبایی خارق العاده ای دارند‌.

اما در میان لوستر های کریستالی یک نوع لوستر وجود دارد که ظاهرش با دیگر لوستر های کریستای متفاوت است. این تفاوت در شکل ظاهری کریستال های این لوستر هاست. در واقع کریستال های این سبک از لوستر ها به شکل تیغه ای و کاردی شکل بوده و بسیار خاص و زیبا هستند.

انواع لوستر سقفی کاردی

لوستر های کاردی شکل به دو شکل کلی مربعی و دایره ای تولید میشوند. مثلا ممکن یک یا چند مربع در داخل یکدیگر قرار بگیرند و روی این اشکال، کریستال های تیغه ای شکل آویزان شده باشد.

همچنین ممکن است یک یا چند دایره در داخل هم قرار بگیرند و تیغه ها روی این دایره ها تعبیه شده باشند.در نهایت ممکن است برخی از لوستر های کریستالی به صورت ترکیبی از کریستال های تیغه ای و کروی یا اشکی باشند‌.

در اینستاگرام به ایران لوستر سر بزنید

لوستر سقفی کاردی

تا اینجای مقاله به سوال لوستر سقفی کاردی چیست؟ پاسخ دادیم. حال این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که برای دکوراسیون منزلتان قصد خرید لوستر سقفی کاردی را دارید یانه؟! اما لازم به ذکر است که اگر سبک منزلتان سنتی و کلاسیک است  و به لوستر های کریستالی علاقه مند هستید، لوستر های تیغه ای از جدید ترین و زیبا ترین لوستر های کریستالی محسوب میشوند و میتوانند انتخاب کاملا درست و مناسبی برای شما باشند‌.

ولی در نهایت این شما هستید که باید لوستر بپسندید و از دیدن آن در منزلتان لذت ببرید. پس سعی کنید لوستری را انتخاب کنید که صد در صد عاشق آن باشید و از دیدن روزانه آن در منزلتان خسته نشوید.

قیمت لوستر سقفی

لوستر های سقفی دارای انواع مختلفی هستند. لوستر ها نه تنها بر اساس سبک، بلکه بر اساس جنس، طرح، رنگ، ابعاد، نور پردازی و غیره تقسیم بندی میشوند‌. از این رو نمیتوان دقیقا گفت لوستر ها دارای چه قیمت هایی هستند. هرچقدر جنس لوستر مرغوب تر و ابعاد آن بزرگتر باشد قطعا هزینه بیشتری خواهد شد‌.

به هر حال شما باید بر اساس بودجه، سلیقه و سبک و نیاز منزلتان اقدام به خرید نمایید و در نظر گرفتن تمامی این موارد، مهم و حائز اهمیت است.

فروشگاه فروش لوستر

اگر قصد خرید لوستر دارید بهتر است به فروشگاه های معتبر و بزرگ در محل زندگیتان مراجعه کنید‌. این فروشگاه ها دارای تنوع بسیار بالایی از لوستر هستند که شما میتوانید با خیال راحت از میان آن ها یکی را برگزینید. اما متاسفانه در همه ی شهرستان ها نمیتوان همچین فروشگاهی یافت‌. به همین دلیل افراد پس از مراجعه به فروشگاه های مختلف و نیافتن لوستر مورد نظر از خرید منصرف میشوند.

در چنین شرایطی بهترین و درست ترین کار مراجعه به سایت های فروشگاهی معتبر است. عموما سایت های فروشگاهی از تنوع بالایی برخوردار هستند و همچنین جدید ترین و بروز ترین لوستر ها را در موجودی خود دارند. یکی از این سایت ها ی فروشگاهی فروش لوستر، سایت “ایران لوستر” است.

این سایت دارای جدید ترین و متنوع ترین لوستر های روز دنیاست. که شما میتوانید با مناسب ترین قیمت لوستر مورد نظر خود را انتخاب سپس خریداری نمایید.  تیم فوق فحرفه ای این مجموعه همه روزه در تلاش است تا سفارشات را در کمترین زمان به دست مشتری برساند و همین مشتری مرداری تیم ایران لوستر است که باعث محبوبیت این سایت نسبت به سایت های مشابه آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *