وبلاگ

راهنمای خرید لوستر چوبی مدرن

راهنمای خرید لوستر چوبی مدرن

لوستر چوبی مدرن نقش مهمی در دکوراسیون دارد و محیط را گرم و صمیمی میکند. با این حال که لوستر چوبی ساده است اما نورپردازی خاصی دارد و جلوه ای شیک به محیط میفزاید. در ادامه به نکاتی که باید به هنگام خرید لوستر چوبی مدرن دقت کنید، میپردازیم.

لوستر چوبی مدرن

لوسترهای موجود در بازار طرح ها و مدل های متنوعی دارند و اکثر مدل های لوستر چوبی به راحتی با دکوراسیون هماهنگ میشوند و خریداران میتوانند باتوجه به سلیقه و دکورشان لوستر را انتخاب کنند.

از جمله المانی که لوسترهای چوبی را از هم متمایز میکند جنس چوب آن است، در میان متریال های موجود در بازار، چوب روس نسبت به سایر کیفیت مرغوب تری دارد. این چوب بافت محکمی دارد و در برابر رطوبت و حرارت مقاوم است. همچنین چوب لوستر میتواند طبیعی و یا مصنوعی باشد. با خرید این لوستر باید توجه داشته باشیم که در محیط مرطوب قرار نگیرد چرا که رطوبت به تدریج باعث پوسیدگی چوب لوستر میشود.

انتخاب لوستر چوبی مدرن

میزان نورپردازی لوستر چوبی مدرن به تعداد لامپ های آن بستگی دارد. لوستر آویز نور کمتری نسبت به لوستر شاخه ای دارد چرا که فقط یک لامپ از آن آویزان است.

لوستر چوبی مانند لوسترهای کریستالی و فلزی قابلیت انعکاس نور را ندارد و فقط پخش نور در حد تعداد لامپ هایی است که دارد. به لامپ های لوستر و سرپیچ آن دقت کنید. لوستر چوبی مدرن با لامپ ال ای دی بهترین نوع برای این لوستر است. این لامپ در دراز مدت داغ نمیشود و مصرف برق پایینی دارد.

تناسب بین اندازه لوستر و ابعاد اتاق نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید. نصب لوستر کوچک در یک فضای باز نور مناسب و قابل قبولی ندارد و برعکس، لوستر بزرگ در فضای کوچک، روشنایی بیش از حد آن سبب سردرد میشود.

در هنگام نصب این لوستر اتصالات برق و سیم کشی آن را بررسی کنید تا موجب آتش سوزی نشود.

این لوستر به راحتی تمیز میشود و میتوانید با یک دستمال نم دار به راحتی آن را پاک و برای جلا بخشیدن و براقیت بیشتر از روغن صمغ استفاده کنید و به بدنه لوستر بمالید.

چرا لوستر چوبی مدرن بخریم ؟

لوستر چوبی مدرن به سادگی با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ میشود.

این لوستر را به راحتی و در کمترین زمان میتوان تمیز کرد.

این لوستر نسبت به سایر مدل ها قیمت ارزان تری دارد.

لوستر چوبی رنگ پذیر است، شما میتوانید در صورت تغییر رنگ دکوراسیون منزل لوستر را نیز رنگ کنید.

از مزیت های این لوستر میتوان به تنوع در رنگ و طرح این لوسترها اشاره کرد. لوستر های چوبی مدرن در اشکال متنوعی مانند مربع ، مستطیل و دایره ساخته شده اند.

امیدواریم راهنمایی های لازم را برای خرید لوستر چوبی مدرن به شما کرده باشیم.

ایران لوستر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *