وبلاگ

راهنمای خرید لوستر مدرن

راهنمای خرید لوستر مدرن

لوستر مدرن یکی از محصولاتی است که سبب تغیرات اساسی در دکوراسیون خانه میشود به خصوص اگر لوستر را در پذیرایی قرار دهید، فضا زیباتر از گذشته به نظر میرسد. لوسترهای ساده و مینیمال نیز از دیگرجنبه های زیبایی تلقی میشوند و مناسب دکوراسیون پذیرایی هستند. در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد تا خرید لوستر مدرن مطلوبی را انجام دهید.

انواع لوستر مدرن

در هنگام خرید لوستر مدرن باید به انواع آن توجه لازم را به عمل بیاورید. باید با دقت نظر به جنس، اندازه و متریال استفاده شده ای که متناسب با فضای شماست، لوستر را خریداری کنید. به همین سبب در ادامه به انواعی از لوسترهای مدرن پرداخته ایم.

لوستر مدرن کریستالی

این نوع لوسترها توسط افراد متخصص تراش خورده اند. در فضاهای بزرگ که ارتفاع بلندی دارند انعکاس نور در آویزهای کریستال لوستر مدرن زیبایی و درخشش بی نظیری را به محیط میبخشند.

لوستر مدرن کریستالی 7 طبقه استیل

لوستر مدرن ریسه‌ای

مزیت اصلی لوستر مدرن ریسه‌ای در انعطاف‌پذیری و قابلیت تنظیم نور آن است که امکان ایجاد محیط مطلوب و مناسب برای هر موقعیت را فراهم می‌کند. به لطف طراحی مدرن و استفاده از لامپ‌های LED کم‌مصرف، این محصولات علاوه بر زیبایی، بسیار کارآمد نیز می باشند.

لوستر مدرن حبابی

وجود حباب‌های شفاف و درخشان در کنار استفاده از فلزات براق و مواد با کیفیت بالا، باعث ایجاد فضایی لوکس و جذاب در هر اتاقی می‌شود. این لوسترها علاوه بر زیبایی خاص خود، می‌توانند نور مطلوب و مناسبی را برای روشنایی فضا نیز فراهم آورند.

لوستر مدرن شاخه‌ای

این نوع لوسترها با داشتن چندین شاخه و بازوها که از یک مرکز مشترک بیرون می‌آیند، امکان نور پردازی متمرکز و چندگانه را فراهم می‌کنند و برای محیط هایی با متراژ بالا بسیار مناسب هستند.

لوستر مدرن سقفی

این لوستر با طراحی خلاقانه و خطوط ساده ای که دارد به فضا دید جدیدی میدهد و با ارگونومیک بودن و استفاده از فناوری های جدید به زیبایی و عملکرد برتر محیط میفزاید.

لوستر سقفی مدرن مربع 40-20

لوستر مدرن برنزی

جلوه‌ی برنز، این لوستر را به یک عنصر کلاسیک تبدیل کرده و برای هر سبک و دکوراسیونی این لوستر برنزی مناسب است. این لوسترها عمر بلند مدتی دارند و در برابر خوردگی مقاوم هستند. آویزهای زیبای برنزی جلوه ای باشکوه به فضا میفزاید و محیط را به یک اثر هنری تبدیل میکنند.

لوستر مدرن ال ای دی

این لوستر با افزایش کارایی و صرفه جویی در مصرف انرژی به یک گزینه ی پایدار و اقتصادی در میان دیگر لوسترها تبدیل شده است. با این لوستر میتوانیم تنظیم و شدت نور و تغییر رنگ لامپ ها را داشته باشیم.

لوستر مدرن اس ام دی

لوستر اس ام دی یک نوآوری در زمینه نورپردازی داخلی به حساب می آید. این تکنولوژی به لوستر امکان ایجاد نور پراکنده و یکنواخت را میدهد.

لوستر مدرن چوبی

این نوع لوسترها با استفاده از چوب های مرغوب و باکیفی ساخته می‌شوند و به دلیل داشتن ظاهر طبیعی و گرم، به خوبی با انواع سبک های دکوراسیون از جمله مدرن، کلاسیک و حتی بومی هماهنگ هستند. لوسترهای چوبی مدرن علاوه بر زیبایی، دارای عملکرد روشنایی بسیار مطلوب نیز هستند و می‌توانند فضای داخلی را به صورت یکنواخت و مناسب روشن کنند.

لوستر چوبی مدرن مثلثی 6 شعله

خرید لوستر مدرن

برای خرید لوستر مدرن باید به سه نکته توجه کنید. ابتدا محل نصب، روشنایی و دکوراسیون که باید توجه ویژه ای به عمل آورد.

  • براساس محل نصب

اگر میخواهید لوستر را در پذیرایی نصب کنید باید به دنبال لوستر مدرنی باشید که پر زرق و برق تر از سایر لوسترها باشد. معمولا از جنس برنز، فلز و کریستال هستند. در معرض دید افراد قرار دارد و جلب توجه بیشتری در دکوراسیون پذیرایی میکند.

اگر میخواهید در آشپزخانه نصب کنید باید به تطبیق با میز ناهار خوری نیز توجه کنید. اگر ابعاد میز بزرگ و جنس میز چوبی است بایستی از لوستر مدرن چوبی و اگر جنس میز شما شیشه ای بود باید از لوستر کریستالی استفاده کنید.

  • براساس روشنایی

اگر فضای شما سقف بلندی دارد باید از لوستر بزرگ و با تعداد شاخه های بیشتر استفاده کنید. همچنین اگر سقف کوتاه و متراژی کم دارید باید از لوسترهای سقفی بهره ببرید. باید توجه داشته باشید که استفاده از تعداد لامپ های نادرست سبب میشود که نور فضای شما نرمال نباشد. اگر نور کمی وجود داشته باشد سبب کسالت و اگر نور زیادی در محیط باشد سبب سردرد میشود. در حالت کلی قرار دادن یک لوستر خیلی کوچک در یک فضای بزرگ و بلعکس اشتباهی مهلک از نقطه نظر زیبایی شناسی است، چراکه به شدت به چشم می‌آید.

  • براساس دکوراسیون

اگر سبک دکوراسیون شما مدرن است باید لوستر مدرن را نصب کنید. نصب لوسترهایی که مطابق با فضای شما نیستند ظاهری شکیل و زیبا را ایجاد نمیکنند.

در آخر توجه داشته باشید که باید لوستری را خریداری کنید که بتوانید در ابتدا از پس نصب آن و در دراز مدت از پس نگهداری و شستشوی آن بر بیایید.

ایران لوستر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *