وبلاگ

راهنمای خرید لوستر شاخه ای

راهنمای خرید لوستر شاخه ای

با لوستر شاخه ای نور بیشتری را در فضا مشاهده خواهید کرد، چرا که بر روی هرکدام از شاخه ها تعدادی لامپ باتوجه به طول شاخه روی آن نصب شده است. جهت اینکه ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد و نورپردازی حرفه ای را رقم میزند از لوستر شاخه ای اکثرا برای خانه های لوکس و تالارهای مجلل استفاده میکنند.

لوستر شاخه ای

لوسترهای شاخه ای از جنس های مختلفی ساخته شده اند از جمله برنز، استیل، برنج، کریستال و آلومینیوم. که هر جنسی در سبک مختص به خودش استفاده میشود مثلا لوسترهای شاخه ای از جنس شیشه و چوب بیشتر در سبک روستیک مورد استفاده قرار میگیرند. مدل های لوستر شاخه ای به دو دسته ی عمده شاخه های روبه پایین و شاخه های روبه بالا تقسیم میشوند.

لوسترهای شاخه ای در مقایسه با سایر لوسترها نوردهی بیشتری دارند و برای متراژهای بزرگ بسیار مناسب هستند. هر چه تعداد شاخه های لوستر بیشتر باشد لامپ بیشتری روی آن نصب میشود ولی دلیلی بر سنگین وزن بودن آن ندارد . چنانچه ممکن است لوستری با دوشاخه سنگین وزن تر از لوستر پنج شاخه ای باشد. وزن لوستر بستگی به جنس به کار رفته در ساخت آن دارد.

خرید لوستر شاخه ای

در ادامه به نکاتی که باید قبل از خرید لوستر شاخه ای به آن توجه کنید را برای شما آورده ایم.

» ابتدا به ارتفاع سقف توجه کنید. اگر سقف خانه شما کوتاه است، لوستر شاخه ای اصلا مناسب این فضا نیست اما اگر ارتفاع زیادی دارید یک لوستر شاخه ای مناسب باتوجه به ابعاد فضا، محیط را نورانی و شکیل تر میکند. برای محیط های بسته و کوچک لوستر شاخه ای مدرن مناسب است.

» قسمت بیشتر لوستر مختص به بدنه ی آن است. لوستری را برگزینید که جنس بدنه ی آن با فضای دکوراسیون، مبلمان و میزهای شما تطابق داشته باشد و یا سازگاری بهتری را از خود نشان دهد.

» به تعداد شاخه ها توجه لازم را به عمل بیاورید. اگر فضای بزرگی دارید از لوستر با تعداد شاخه های کم استفاده نکنید. نورکم فضا را دلگیر و بدجلوه می دهد.

» به رنگ لوستر توجه کنید. رنگ لوستر باید با دیگر المان های دکور شما همخوانی لازم را داشته باشد. اگر پرده، مبلمان و فرش در خانواده کرم هستند، لوستر با رنگ طلایی یا مسی و از جنس چوب برای این فضا مناسب است و اگر دکور شما رنگ سرد دارد ، لوستر پیشنهادی ما به شما رنگ نقره ای با متریال فلزی است.

» بسته به سلیقه و بودجه مالی خود میتوانید یکی از انواع لوسترهای شاخه ای را انتخاب کنید.
لوستر شاخه ای کریستالی، لوستر شاخه ای مدرن، لوستر شاخه ای چوبی، لوستر شاخه ای برنزی، لوستر شاخه ای روستیک از انواع پرفروش لوسترهای شاخه ای هستند.

در انتها برای خرید لوستر شاخه ای، بهترین لوستر را از نظر سطح کیفیت و ایمنی انتخاب کنید. میتوانید از تجربیات دیگران استفاده کنید و یا با کارشناسان فنی فروشگاه صحبت کنید تا شما را کامل راهنمایی کنند.

ایران لوستر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *